Poreclă Sile this Millennium Pseudonime sile_this_millennium

joi, 18 februarie 2021

" Să stăm de vorbă" - Stelian Tănase - Sursa: Facebook


                                             Foto : Scriitorul și publicistul Stelian Tănase
http://silethismillennium.blogspot.com2017youtube-broadcast-yourself.html
Facebook :
Am ales pentru azi la rubrica " Să stăm de vorbă" un foarte scurt citat dintr-o declaratie de ultimă oră a senatoarei Diana Șoșoacă - plin de fantezie și umor. Respectiva are viziuni, se dă victima unei incercări de otravire. Cineva vrea să o rupa de românii ei! Vedem aici o psihodramă dostoievskiană.
Intreb dacă nu ar trebui - în fața evidențelor- să mearga la consult la cabinetul medical al Parlamentului unde există un doctor psihiatru? Sau ar trebui internată direct la Bălăceanca, fiind vorba de un caz grav? O variantă ar fi să rămîna acasă, chiar să isi depună mandatul, dacă în Senat o pîndesc atîtea pericole. De ce ar risca!? Ea nu e om!? Cunoaștem curajul Dianei Șoșoaca, așa că mă îndoiesc că va accepta să lipsească de la datoria ei față de poporul care a ales-o. Rezon!
Aștept ca de obicei comentariile dvs pro si contra.
"Am ajuns să mă uit sub scaun, să nu fiu otrăvită, așa cum a pățit Doina Pană. mi s-a atras atenția să nu mănânc de acolo, să nu beau apă de acolo, am ajuns să nu mai miros florile, să nu mai primesc o carte".
DESKREPORT



Niciun comentariu:

https://silethismillennium2019.blogspot.com/

Șase eroi moldoveni i-au răspuns lui Ciolacu. Mafia TV a ascuns știrea. ...