Ipoteza naucitoare: un fost pilot CIA a depus o marturie socanta- pe 11 septembrie, turnurile gemene nu au fost lovite de niciun avion - Sursa: NasulTV
gandeste.org - AN ALTERNATIVE MEDIA SELECTION
O Selecție de Perspective Interesante, Importante și Controversate, în Mare Parte Excluse din Mass-Media Convenționale
gandeste.org
(...)"intre ceea ce stii si ceea ce nu stii este ceea ce presupui(...)"
Ipoteza naucitoare: un fost pilot CIA a depus o marturie socanta- p...
Chiar
dacă au trecut peste 13 ani de la atentatul asupra World Trade Center
din New York, discuțiile pe marginea tragicului eveniment sunt departe
de a se fi stins. Într-o declarație sub jurământ, un fost pilot CIA
afirmă că este fizic imposibil ca vreun avion Boening-767 să fi lovit şi
distrus turnurile gemene în 11 septembrie 2001, mai ales pilotat de
cineva neexperimentat. John Lear, fiul inventatorului Learjet – Bill
Lear, având o vastă experienţă ca pilot şi instructor de zbor, a ajuns
la această concluzie analizând cu luciditate datele oficiale ale
atentatului. Piloții avioanelor Boeing care au efectuat zborurile AA11
şi UA175 au fost, conform afirmaţiilor mass-media şi autorităţilor,
hijackeri fără prea mare experienţă în pilotaj.
Cităm din declaraţia pe proprie răspundere a lui John Lear:
„Niciun Boeing 767 nu a lovit turnurile gemene, aşa cum au susţinut în mod fraudulos în declaraţiile oficiale guvernul, mass-media, NIST (National Institute of Science and Technology – Institutul Naţional de Ştiinţă şi Tehnologie) şi experţii în domeniul construcţiilor.”
„Astfel de accidente nu au avut loc deoarece sunt fizic imposibile așa cum au fost descrise, din următoarele motive: în cazul zborului UA175 care ar fi lovit turnul de sud, un Boeing 767 real ar fi început să se telescopeze în momentul în care botul avionului ar fi lovit structura masivă din coloane de oţel cu diametrul de 14 inch (aproximativ 35,5 cm) la bază şi vârf şi de 39 de inch (aproximativ 99cm) în partea de mijloc”, scrie site-ul neonnettle.com
Cităm din declaraţia pe proprie răspundere a lui John Lear:
„Niciun Boeing 767 nu a lovit turnurile gemene, aşa cum au susţinut în mod fraudulos în declaraţiile oficiale guvernul, mass-media, NIST (National Institute of Science and Technology – Institutul Naţional de Ştiinţă şi Tehnologie) şi experţii în domeniul construcţiilor.”
„Astfel de accidente nu au avut loc deoarece sunt fizic imposibile așa cum au fost descrise, din următoarele motive: în cazul zborului UA175 care ar fi lovit turnul de sud, un Boeing 767 real ar fi început să se telescopeze în momentul în care botul avionului ar fi lovit structura masivă din coloane de oţel cu diametrul de 14 inch (aproximativ 35,5 cm) la bază şi vârf şi de 39 de inch (aproximativ 99cm) în partea de mijloc”, scrie site-ul neonnettle.com
„Coada
orizontală şi cea verticală s-ar fi separat instantaneu de avion, ar fi
lovit coloanele de oţel şi ar fi căzut la sol. Aceste resturi nu au
fost găsite.”
„Motoarele,
la impactul cu coloanele de oţel, şi-ar fi menţinut forma generală şi
fie ar fi căzut la sol, fie ar fi fost găsite printre ruinele clădirii
prăbușite.”
„Niciun
Boeing 767 nu ar fi putut atinge viteza pe care declaraţiile oficiale
susţin că ar fi avut-o, de 540 mile/h (aprox. 870 km/h), la 1000 de
metri deasupra nivelului mării. Sistemul de ventilaţie al motorului nu
este conceput pentru a accepta la acea altitudine un volum şi o presiune
a aerului corespunzătoare unei astfel de viteze.” (La altitudinea de
8000-12000 de metri la care evoluează aeronavele actuale, aerul este
rarefiat, opunând o rezistă minimă înaintării avioanelor, iar
temperatura lui este de cca -50°Celsius, n.r.)
„Bucata
de fuzelaj extern cu trei sau patru hublouri găsită printre dărâmături
este incompatibilă cu un avion care ar fi lovit coloane din oţel de 14
inch (35,5 cm), la o viteză de peste 500 mph (870km/h), aşa cum susţin
autorităţile şi mass-media. În urma unui asemenea impact fuzelajul
avionului «s-ar fi făcut armonică».”
„Nicio
parte semnificativă a Boeingului 767 sau a motorului nu ar fi putut
străpunge structura solidă, cu coloanele groase de oţel a turnului, fără
ca bucăţi din ea să nu fie găsite la sol.”
„Resturile
rămase în urma coliziunii ar fi trebuit să conţină secţiuni masive ale
Boeing-ului 767, inclusiv miezurile celor trei de motoare, având fiecare
o greutate de aproximativ patru tone, care nu ar fi avut cum (şi de ce,
n.r.) să fie ascunse sau «să se piardă». Cu toate acestea, nu există
nicio «urmă-probă» din aceste componente structurale masive ale
niciunuia din cele două Boeing 767 la WTC. Dispariţia completă a celor
două avioane Boeing 767 este imposibilă.”
„Presupusa
coborâre a avioului în New York, cu o viteză foarte mare, pe o linie
relativ dreaptă, de către un pilot novice este puţin probabilă din cauza
dificultăţii extreme de a controla poziţia, rata de coborâre şi viteza
de coborâre în parametrii de zbor «controlat».”
„Este
nevoie de un pilot cu înaltă calificare pentru a interpreta EFIS
(displayurile electronice de zbor) şi de a folosi comenzile, inclusiv
eleroanele, cârma, elevatoarele, spoilerele şi drosselii, cu care
piloţii hijacker, neinstruiţi, nu aveau cum să fie familiarizaţi, astfel
încât să iniţieze, să menţină şi să controleze o asemenea coborâre.”
John
Lear, în conformitate cu declaraţia sa sub jurământ, are peste 19000 de
ore de zbor la activ, a zburat cu peste 100 de tipuri diferite de
avioane în timpul celor 40 de ani de zbor şi deţine mai multe
certificate de aviator FAA decât orice alt pilot FAA certificat. A
zburat pentru CIA în misiuni secrete din Asia de Sud-Est, Europa de Est,
Orientul Mijlociu şi Africa între 1967 şi 1983, apoi a lucrat timp de
17 ani în cadrul mai multor companii aeriene de transport de pasageri şi
de marfă ca instructor de zbor şi căpitan.
Declaraţia
pe propria răspundere din care v-am oferit citatele de mai sus a fost
dată pe 28 ianuarie 2014, în cadrul unui proces deschis de către Morgan
Reynolds la Tribunalul Districtual SUA al Districtului de Sud, New York.
În
martie 2007, Reynolds, fost economist-şef în administraţia George W.
Bush a depus o cerere de corectare la Institutul Naţional de Ştiinţă şi
Tehnologie din SUA, invocând convingerea sa, susţinută de dovezi
concludente, că turnurile WTC nu au fost lovite de avioane.
Deşi
Mişcarea Adevărul despre 9/11 a respins iniţial teoria „Nu au existat
avioane” ca fiind prea bizară, după o analiză ştiinţifică şi raţională,
aceasta a devenit o explicaţie larg acceptată, datorită probelor
colectate.
Spre
deosebire de orice altă formă de declaraţii, o declaraţie pe propria
răspundere devine adevăr de drept, în cazul în care aceasta nu este
infirmată. În acest caz, guvernul american va fi obligat să admită că
varianta oficială dată de Comisia 9/11 este greşită.
Comisia
de investigare a atacului asupra turnurilor WTC nu a luat probe de la
experţi în zbor sau piloţi, atunci când a efectuat cercetările în
2002-2004.
Ideea
vehiculată recent în ceea ce priveşte prăbuşirea turnurilor gemene este
că s-a folosit tehnologie holografică pentru a induce imaginea,
prezentată şi pe posturile de televiziune, a două avioane care au intrat
cu viteză în cele două turnuri, dar acestea au fost lovite şi distruse
cu o armă electromagnetică, scalară, cu impuls sau de alt gen,
necunoscută nouă.
Sursa:
Related Posts
http://silethismillennium.blogspot.com/2009/03/youtube-broadcast-yourself.html