Poreclă Sile this Millennium Pseudonime sile_this_millennium

luni, 15 februarie 2016

Fiica şi ginerele lui Gabriel Oprea, prinşi cu PLAGIATUL la Academia SRI, AŞCHIA NU SARE DEPARTE DE GARD



  • Liviu Dragnea, declarație stupefiantă: Am fost manipulat când am votat legea dării în plată
    Președintele PSD, Liviu Dragnea, a declarat duminică seara că a fost 'manipulat' când a votat legea dării în plată în forma inițială și a adăugat că PSD va susține modificarea acestuia pentru ca beneficiari să fie numai persoanele care și-au făcut 'o casă pentru a locui în ea'. "Eu am fost manipulat, la rândul meu, când am votat legea (n.r.—legea  
  • Turcia sfidează SUA: Îi vom bombarda în continuare pe kurzii din Siria
    Turcia va continua să-i combată pe kurzii din Partidul Uniunii Democratice (PYD) în Siria, a afirmat duminică premierul turc, Ahmet Davutoglu în cursul unei convorbiri telefonice cu cancelarul german Angela Merkel, în pofida apelurilor internaționale în special a SUA ca Ankara să pună capăt bombardamentelor, relatează AFP. Turcia va continua să-i combată pe kurzii din Partidul Uniunii Democratice (PYD) în  
http://silethismillennium.blogspot.com/2009/03/youtube-broadcast-yourself.html

Niciun comentariu:

https://silethismillennium2019.blogspot.com/

Șase eroi moldoveni i-au răspuns lui Ciolacu. Mafia TV a ascuns știrea. ...