http://silethismillennium.blogspot.com/2009/03/youtube-broadcast-yourself.html
adevarulfinanciar.ro
În
țara în care s-au inventat supermarketurile, hipermarkeurile și
mallurile, iar economia se bazează în proporție de peste 70% pe consum,
dispariția accelerată a magazinelor este un semnal de alarmă. La ultimul
Black Friday, care este luat ca indicator al disponibilității
americanilor de a consuma, vânzările online au crescut spectaculos cu
aproape 15%, însă per total s-au redus cu 4%.
Rezultatele marilor lanțuri de magazine americane au fost dezastruoase în 2015, dar începutul lui 2016 arată ca o adevarată criză a retailului clasic. Pe măsură ce activitatea economică încetinește și comerțul online devine tot mai popular , retailerii fac eforturi să-și reducă pierderile. Fenomenul este mai vizibil în zonele în care veniturile populației sunt mai scăzute decât media națională.
În localitățile afectate de reducerea activității economice, imaginea unor întregi mall-uri părăsite a început să fie tot mai des întîlnită, se arată într-un comentariu al publicației online zerohedge.com.
Conform estimărilor, aproape 100 de milioane de metri pătrați de spații comerciale zac nefolosiți în SUA, iar criza continuă să adauge lunar alte spații abandonate. Este destul de obișnuit ca după sezonul de cumpărături de iarnă să înregistreze un val de închideri de magazine care nu mai au suficienți clienți, însă la începutul acestui an, numărul unităților care-și închid porțile este neașteaptat de mare.
Iată cele mai noi anunțuri făcute de marii retaileri americani:
- BeFunky_gheorghe
adevarulfinanciar.ro
Ce n-a văzut America: Rafturi goale, mall-uri părăsite și sute de magazine închise
- jurnalist
03-02-2016
Marii retaileri din SUA închid sute de
magazine, în timp ce în multe dintre unitățile care mai sunt deschise,
clienții se plâng că rafturile sunt aproape goale, imagini pe care
americanii nu sunt obișnuiți să le vadă.
Rezultatele marilor lanțuri de magazine americane au fost dezastruoase în 2015, dar începutul lui 2016 arată ca o adevarată criză a retailului clasic. Pe măsură ce activitatea economică încetinește și comerțul online devine tot mai popular , retailerii fac eforturi să-și reducă pierderile. Fenomenul este mai vizibil în zonele în care veniturile populației sunt mai scăzute decât media națională.
În localitățile afectate de reducerea activității economice, imaginea unor întregi mall-uri părăsite a început să fie tot mai des întîlnită, se arată într-un comentariu al publicației online zerohedge.com.
Conform estimărilor, aproape 100 de milioane de metri pătrați de spații comerciale zac nefolosiți în SUA, iar criza continuă să adauge lunar alte spații abandonate. Este destul de obișnuit ca după sezonul de cumpărături de iarnă să înregistreze un val de închideri de magazine care nu mai au suficienți clienți, însă la începutul acestui an, numărul unităților care-și închid porțile este neașteaptat de mare.
Iată cele mai noi anunțuri făcute de marii retaileri americani:
- Wall-Mart reduce numărul de magazine cu 269, dintre care 154 în SUA
- K-Mart va închide peste 20 de magazine în următoarele luni
- J.C. Penney renunță definitiv la 47 de unități, după ce în 2015 a mai închis 40.
- The Gap este în curs de a lichida 175 de magazine în SUA și Canada
- Aeropostale a anunțat la rândul lui că închide 84 de magazine
- Finish Line se restructurează și renunță la 150 de magazine
- Sears a închis deja 600 de magazine în cursul anului trecut, însă cele care mai sunt deschise înregistrează în continuare pierderi.
- Macy’s a decis să încidă în acest an 36 de unități și să desființeze 2.500 de locuri de muncă.
- BeFunky_gheorghe
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu