Poreclă Sile this Millennium Pseudonime sile_this_millennium

miercuri, 21 octombrie 2009

http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/872306/Cele-doua-femei-clonate-de-Evidenta-Populatiei/#

http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/872306/Cele-doua-femei-clonate-de-Evidenta-Populatiei/#

http://silethismillennium.blogspot.com/2009/03/youtube-broadcast-yourself.html


STUPEFACȚIE
EVZ Special
De acelasi autor
Articole Inrudite
Fisiere multimedia atasate
Cele două femei „clonate” de Evidenţa Populaţiei

Ionuţ Stănescu
Marţi, 20 Octombrie 2009
CONFUZIE. Două femei cu nume identice trăiesc într-o încurcătură continuă: una primeşte amenzile celeilalte care, la rândul său, nu poate să se căsătorească din cauza primei.

Biroul de Evidenţă a Populaţiei, din Buzău, a transformat, în urmă cu 10 ani, două adolescente, pe care le chema la fel şi aveau aceeaşi vârstă, într-una singură. Cu identitatea înjumătăţită, cele două fete cu numele Cristina Alexandru au trăit bine mersi până la vremea măritişului. Când s-a căsătorit prima, acum doi ani, s-a trezit căsătorită şi cealaltă.

Când prima a făcut un copil, i s-a născut, în acte, un copil şi celeilalte. Când prima s-a mutat în Dâmboviţa, scriptele au luat-o pe sus şi-au dus-o în Dâmboviţa şi pe cealaltă. Cam tot ce-a făcut prima fată s-a reflectat în starea civilă şi socială a celei de-a doua.

Şefii Biroului de Evidenţă a Populaţiei spun că încurcătura a început când celor două li s-au eliberat buletinele de identitate: primei Cristina Alexandru (Antofie, după căsătorie), născută în aprilie 1984, i-au fost atribuite datele celei de-a doua, născută în iulie 1984.

În urmă cu un deceniu, un poliţist care nu stăpânea softul nou instalat pe calculatoar - menit să revoluţioneze serviciul de inventariere a cetăţenilor - a comis această greşeală. Apoi, s-a retras din activitate, lăsându-le succesorilor săi drept moştenire rezolvarea cazului.


RECTIFICARE. Cristina (Alexandru) Antofie are acum o carte de identitate fără greşeli
Foto: Răzvan Vălcăneanţu

PRIMA CRISTINA ALEXANDRU

Amendă auto pentru fata fără maşină şi carnet


Născută într-o familie dezbinată, Cristina (Alexandru) Antofie a fost crescută de bunicii din partea mamei, în comuna Limpeziş, de lângă Buzău. Părinţii s-au despărţit şi-au plecat în lume când ea şi ceilalţi trei fraţi ai săi erau mici. Când a sosit timpul, bunica a mers cu fiecare copil de mână să le facă şi certificate de naştere, şi cărţi de identitate. Certificatele de naştere originale se pierduseră în dezordinea care urmase divorţului.

Alt CNP, alt nume al mamei, altă dată de naştere

Din cele patru rânduri de acte, doar în documentele ei s-au strecurat greşeli: alt CNP, alt nume al mamei şi altă dată de naştere. Cristina a ştiut mereu că e ceva în neregulă cu buletinul ei, dar a aşteptat să se căsătorească, crezând că problema o să se rezolve odată cu pierderea numelui de fată. „N-am ştiut eu ce e CNP-ul ăsta. Credem că-s nişte numere acolo, nişte alea, nu că o se le port şi după ce-o să mă mărit”.

O şomeră şi-un şomer


Tânăra trăieşte de şase ani în satul Priboiu, comuna Tătărani, Dâmboviţa, unde şi-a întemeiat o familie. Are un băieţel de 3 ani, Ştefan, pe care îl strigă Ştefi, e şomeră şi e măritată cu un bărbat de aceeaşi condiţie, Ionuţ Antofie, şomer şi el.

Văzând ce încurcături au tot apărut în ultima vreme din cauza actelor de identitate, Cristina se bucură că a străbătut moda creditelor cu buletinul fără să fi făcut vreun împrumut bancar pe numele ei. Cine ştie ce-ar mai fi ieşit şi de-aici?

Au avut şi ei rate, a trebuit să facă fiindcă nu se-ajungeau cu banii să-şi cumpere mobilă, dar le-a plătit soţul, le-a terminat de achitat acum o lună. Au luat un dormitor nou, pe care l-au montat într-o casă veche, a socrilor. Ionuţ Antofie a lucrat la o brutărie din Târgovişte. N-avea diplomă de brutar, muncea fără calificare, la cuptor.

Primea un salariu de 500 de lei şi patru pâini în fiecare zi. Apoi a plecat în Spania, la o fermă de păsări, unde n-a rezistat mai mult de o lună şi jumătate. Nu munca l-a răpus, nici n-a fost vorba că nu se putea adapta printre străini, ci că i s-a făcut foarte tare dor de Ştefi, aşa că a lăsat baltă păsările şi-a zburat înapoi, în ţară.

Din comuna Tătărani, lipsesc banii lichizi, dar, de trăit, nu se trăieşte rău: lumea are livezi cu meri, cultivă porumb, creşte vite şi strânge lemne din pădure. Ce e în plus e suit în căruţă şi dus la câmp, unde e schimbat pe ce e în minus.

A pierdut legătura cu părinţii

„Nu mi-am mai văzut părinţii de aproape 20 de ani. Într-un timp, auzisem că mama se mutase în Bucureşti, apoi în Harghita. Apoi am pierdut legătura. De fapt, ce legătură, că n-am ţinut niciodată vreo legătură. Tata locuieşte în Limpeziş, la două case de bunica, dar nu s-a interesat niciodată de noi. Puteam să ajungem în stradă, cerşetori, dar uite că avem toţi patru familiile noastre”, spune Cristina.

Semne ale „clonei” sale din Buzău vin cu poşta


Semne ale acelei încurcături din acte i-a tot adus poştaşul din Priboiu, în ultima vreme. De curând, un plic cu o sancţiune auto, dată de Poliţia Comunitară din Buzău, a găsit-o tocmai în Dâmboviţa. Pe ea, care nici permis n-are, ce să mai vorbim de maşină! Cealaltă Cristină îşi parcase automobilul pe o stradă din Buzău, într-un loc rezervat invalizilor şi fusese sancţionată cu avertisment.

CEALALTĂ CRISTINA ALEXANDRU

Emigrare frânată de ameninţarea bigamiei


Cristina Alexandru, domiciliată în comuna Mărăcineni, judeţul Buzău, a aflat abia vara asta, când a mers să-şi schimbe buletinul, că e măritată. După ce a făcut mai multe investigaţii, a descoperit că are şi un băiat pe care îl creşte cu tot dichisul în comuna Tătărani, Dâmboviţa, şi că a primit, timp de doi ani, ajutorul acordat de stat pentru îngrijirea copiilor.

A mai descoperit şi că toate obligaţiile pe care le plăteşte la asigurările sociale, 700 de lei pe lună, inclusiv pensia privată obligatorie, se scurg în contul Cristinei Antofie. Fiindcă nu i se poate elibera o nouă carte de identitate, în august anul ăsta a intentat proces Primăriei Buzău, cerând să i se şteargă menţiunea căsătoriei din actul de naştere.

În plus, vrea să se căsătorească şi de-adevăratelea, nu doar în hârtii, iar măritată de două ori ar putea fi condamnată pentru bigamie. Aşteaptă deja un copil de la viitorul soţ. Trebuie să se nască la anul, în luna mai.

Absolventă de Drept, Cristina Alexandru lucrează la o firmă de decoraţiuni exterioare. Vara asta, împreună cu iubitul ei, a hotărât să emigreze în Canada, la Québec. Au studii superioare, ea e juristă, el e poliţist, sunt tineri, le place franceza, deci au şanse mari să fie primiţi. Au şi fost chemaţi la un prim interviu la ambasadă. Dosarul lor, depus acum trei luni, ar fi strâns şi mai multe puncte dacă erau căsătoriţi. Îşi planificaseră cununia weekendul trecut, pe 10 octombrie, dar cine să căsătorească o femeie fără buletin, care mai are un soţ, undeva lângă Târgovişte?

Acum, la mai bine de două luni de când Cristina încearcă să divorţeze de cel cu care calculatoarele Stării Civile au căsătorit-o, se simt tot mai aproape de scara avionului, nerăbdători să se mute peste Ocean. Vor să ducă o viaţă liniştită. Cel puţin, acolo cetăţenii sunt căsătoriţi numai în prezenţa şi cu consimţământul lor.

În prezent, Cristina abia mai reuşeşte să meargă la controalele medicale periodice. La cabinetul ginecologic unde a fost luată în evidenţă i se cere de fiecare dată să se legitimeze.

Asta nu e tot: în primăvară, la şase luni după ce începuse să frecventeze cursurile de master ale Academiei Militare, a constatat că nu există nicăieri în evidenţa instituţiei. Intrase a doua, dăduse o petrecere acasă pentru a sărbători, fusese la cursuri, o ştiau profesorii, dar, oficial, nu trecuse niciodată pragul acestei unităţi de învăţământ. Îl locul ei apărea cineva pe nume Cristina Antofie.

FETELE, ÎN OGLINDĂ

„Şi cum să o trec în telefon? Eu2?”


Cele două Cristine nu s-au văzut niciodată la ochi, nici măcar nu s-au auzit la un telefon. Ştiu una despre alta doar cât au reuşit să smulgă de la funcţionarii birourilor de Stare Civilă, care le-au spus, de-a lungul timpului, că sunt nereguli în buletinele lor. Nu şi ce nereguli, ci doar că sunt. „Aş vrea să o văd sau măcar să o aud. Cum să spun, parcă de la 14 ani încoace eu am fost ea, am trăit în locul ei”, spune Cristina Antofie. Cristina Alexandru îi introduce cu atenţie numărul în memoria telefonului mobil, dar, când să-i scrie numele, se loveşte de-o problemă: „Cum să o trec? Eu2?”.

POLIŢIA RECUNOAŞTE GREŞEALA


Lanţul slăbiciunilor care a dus la confuzie


Cristina Alexandru a observat că e ceva în neregulă cu actele ei de identitate încă de la 14 ani: când cei de la poliţie i-au eliberat buletinul, dar au uitat să-i restituie certificatul de naştere. Acum, e înclinată să creadă că i l-au dat fetei pe care o chema la fel.

Ori de câte ori a cerut să se uite pe calculatorul de la Starea Civilă, să vadă în ce constă confuzia de care funcţionarii îi tot vorbeau, spune că a fost repezită de cei din spatele ghişeului. Chiar şi de subcomisarul Adrian Tănase, directorul executiv adjunct al Biroului de Evidenţă a Populaţiei Buzău.

Subcomisarul care stă pe un butoi cu pulbere


Severitatea subcomisarului nu e deloc neîntemeiată. Tănase stă cu fundul pe-un butoi de pulbere, explică şefa lui, Rodica Coroian. Cu ani în urmă, cel căruia i-a luat locul a fost săltat de poliţie şi condamnat pentru com plicitate la o reţea de prostituţie. Nişte interlopi buzoieni treceau femei uşoare peste graniţă schimbându-le mereu identitatea. Cumpărau acte de la săraci şi-şi „împachetau” târfele în altă stare civilă, fentând poliţia din ţările unde le duceau să profeseze.

Din naivitate, crede Rodica Coroian, poliţistul a avizat toate buletinele contrafăcute şi a sfârşit după gratii. „La început, Adrian Tănase mi-a spus că o să mă prindă el cu identitatea falsă şi o să văd eu ce păţesc. După ce s-a mai dumirit cum stau lucrurile, s-a purtat frumos”, povesteşte Cristina Alexandru.

Acum, subcomisarul cunoaşte cazul pe-ndelete şi a răspuns prompt, încă din august, Judecătoriei Buzău, spunând că eroarea aparţine serviciului pe care îl conduce.

Rodica Coroian, şefa Direcţiei de Evidenţă a Persoanei din Buzău, recunoaşte şi ea că greşeala a plecat de undeva din biroul pe care acum îl coordonează, dar spune că, pe parcursul celor zece ani, au fost mai multe verigi slabe care au permis să se-ajungă aici.

O bănuieşte pe Cristina Alexandru că a avut pile la caziere, altminteri nu-şi poate explica cum de i s-a eliberat acest document de mai multe ori în ultimii ani, fără ca poliţistul să mişte vreun deget văzând ce confuzie domnea în fişa ei din baza de date. Dar Rodica Coroian o bănuieşte şi pe Cristina Antofie, femeia şomeră, căsătorită cu bărbatul şomer, că ar fi avut relaţii mari la Dâmboviţa, aranjând să fie cununată la Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Populaţiei, alt loc unde greşeala a scăpat nerectificată.

„Numele mamei era Ileana, în loc de Mariana”

În capătul unei uliţe din satul Priboiu, ieşită în faţa porţii socrilor, Cristina Antofie spune spăşită: „Aşa e, şi eu am fost de vină. Am văzut de la început că, în buletinul meu, numele mamei era Ileana, în loc de Mariana, dar n-am făcut nimic. Vara asta, am mers până la Buzău şi mi-au corectat erorile din acte”.

Bunica Cristinei, convocată de subcomisarul Tănase la el la birou, a dat şi ea o declaraţie în care recunoaşte că, acum zece ani, au venit mai mulţi poliţişti la ea acasă, în Limpeziş, să-i spună că actele nepoatei nu erau în regulă. Însă nepoţii erau sănătoşi, aveau ce mânca, creşteau frumos, asta conta, cine să mai aibă timp să umble după schimbarea unor cifre din CNP?




marți, 20 octombrie 2009

luni, 19 octombrie 2009

Coptii, crestinii din Valea Nilului

http://silethismillennium.blogspot.com/2009/03/youtube-broadcast-yourself.html

Coptii, crestinii din Valea Nilului

Din punct de vedere etimologic, denumirea "copt“ provine din Gypt (sau kypt), ca preluare si deformare de catre greci a cuvantului Egyptos (Aivgupto), si care, initial, insemna egiptean. In prezent, cuvantul desemneaza crestinul care apartine Bisericii Copte (Egiptene). Incepand cu secolul al V-lea, Biserica Copta isi afirma specificitatea, proclamandu-si completa autonomie in raport cu Biserica “Imperiala” (melkita) – considerata ca subordonata Imperiului Bizantin – prin hotararile promulgate de Sinodul Ecumenic de la Calcedon.

Desi astazi este o tara predominant musulmana, Egiptul a fost, vreme de secole, taramul unui crestinism infloritor si leaganul monahismului. Dupa cucerirea araba (641 d. Hr.), crestinii copti nu de putine ori si-au marturisit credinta cu pretul vietii. In prezent, Biserica Copta numara 6.000.000 de credinciosi, intr-o tara cu o populatie de peste 74.000.000 de persoane.

Comunitatea crestina din Alexandria

Potrivit unei traditii transmise dupa inceputul secolului al IV-lea, Evanghelia lui Hristos a fost propovaduita in Alexandria de catre Sfantul Marcu. Alexandria, “perla Egiptului”, dupa expresia geografului Strabon, era un oras cosmopolit de cultura greaca, creat in ultimele decenii ale secolului al IV-lea i. Hr. de catre imparatul macedonean Alexandru cel Mare. Alexandria a fost, printre altele, si timp indelungat, o importanta comunitate iudaica elenizata. Orasul este unul dintre cele mai stralucitoare focare ale elenismului, in special in domeniul filosofiei de curent neoplatonician. Orasul devine in aceasta perioada un centru remarcabil de gandire teologica crestina. Cateva personalitati au jucat un rol foarte important in dezvolatarea gandirii crestin ortodoxe. O mare parte din invatatura lui Clement Alexandrinul ne-a parvenit, insa nu cunoastem aproape nimic despre Panten, considerat ca unul din initiatorii Scolii din Alexandria.

Apoi, Origen, chiar daca a fost mult timp suspect in materie de "pareri teologice indraznete", el nu a incetat niciodata a se impune ca unul din marii interpreti ai Sfintei Scripturi, si, in mod special, ai Evangheliei dupa Ioan, scriere foarte privilegiata in traditia alexandrina. Lucrarea sa “Despre principii”, reprezinta una din primele care prezinta o sinteza a teologiei crestine. Mai tarziu, in secolele IV-V, Alexandria a adus contributii de prima importanta, in formularea dogmei crestine, mai intai prin Sfantul Atanasie cel Mare, iar mai apoi, prin Sfantul Chiril.

Monahismul, o noua forma de viata crestina

Monahismul a aparut in Egipt in prima jumatate a sec. al IV-lea, si, fara indoiala, chiar la sfarsitul sec. al III-lea, in timpul persecutiilor provocate de imparatii Diocletian si Galeriu. In limba greaca, cuvantul “monachos” inseamna “singur” sau "in unitate”. In Egipt acesta forma de viata care s-a manifestat prin monahism a insemnat “singuratatea desertului”.

Pesonalitatea lui Antonie cel Mare s-a impus ca reprezentativa pentru monahismul egiptean. El mai este numit si "parintele monahilor". “Viata” sa, consemnata de catre Sfantul Atanasie cel Mare, la putina vreme dupa moartea lui Antonie (357), a travesat intreaga lume crestina de limba greaca, latina sau armeana. La varsta de 35 de ani, acesta se aseaza intr-o fortareata parasita situata pe malul drept al Nilului, la marginea desertului, in locul numit Pispir, unde ramane timp de 20 de ani, pana in 306, cand ucenicii lui il obliga sa paraseasca acest loc de asceza, in urma atacurilor diabolice ce l-au lasat aproape mort. In acest moment devine parintele spiritual al multor calugari din diferitele "colonii monastice" din deserturile Egiptului. Acest nucleu reprezinta originea Manastirii Sfantul Antonie, care nu a incetat sa existe pana astazi, cand cunoaste o mare inflorire.

Alaturi de Antonie, este important sa amintim alti doi parinti imbunatatiti: Sfantul Pahomie cel Mare, contemporan cu Sfantul Antonie, considerat ca initiator al vietii comunitare (cenobitice) in Egiptul de Sus (Tebaida), si Sfantul Macarie, cel care a fost ucenicul lui Antonie, inainte de a aseza in desertul Sketic, aproape de Nitia, la jumatatea drumului dintre Cairo si Alexandria. Pe mormantul sau a fost ridicata Manastirea Sfantul Macarie cel Mare (Abu Makar) care, timp de mai multe secole, a fost resedinta patriarhilor copti si a ramas pana in prezent cea mai cunoscuta dintre manastirile copte.

Secolele de controverse teologice

Incepand cu infiintarea manastirilor, si, mai ales, datorita raspandirii influentei lor, masele de “fellahs” (locuitori bastinasi care se ocupau cu pastoritul si agricultura) au fost increstinate. Ancorati in obiceiurile si traditiile Egiptului Antic, ei au ramas fideli, limbii traditionale dar care a adoptat alfabetul grec, devenind copta. Sub aspectul doctrinei, influenta alexandrina nu a incetata se face simtita. Sfantul Atanasie cel Mare, s-a facut remarcat in timpul Primului Sinod Ecumenuic de la Niceea (325), cand a aparat cu indarjire dreapta credionta in fata ereziei ariene. Un secol mai tarziu, succesorul sau, Sfantul Chiril al Alexandriei, protagonistul principal al controverselor hristologice din secolele al IV-lea si al V-lea, a fost figura centrala a Sinodului de la Efes din 431 care a culminat cu indepartarea lui Nestorie din scaunul de Arhiepiscop al Constantinopolului. El a aparat formula “o singura natura intrupata” a lui Hristos, Fiul si Cuvantul lui Dumnezeu, marturisind-o pe Fecioara Maria ca Nascatoare de Dumnezeu - Maica a Domnului.

Egiptul, provincie importanta a Imperiului Bizantin, a resimtit din plin, permanenta tensiune dintre acesta si Imperiul Persan. Astfel, a trebuit sa suporte presiunea unor masuri ce priveau, fiscalalitatea din ce in ce mai ridicata, precum si obligativitatea serviciului militar in randul tinerilor. Incercarea imperiala de a impune la Sinodul de la Calcedon din anul 451 formula hristologica – elaborata la sinodul roman pentru a fi promulgata ca lege imperiala si ca expresie a adevaratei credinte ortodoxe“, ea a fost considerata in Egipt – si pentru o parte dintre sirieni – ca incompatibila cu formularea pe care Sfantul Chiril a facut-o in cadrul Sinodului de la Efes. Acesta reactie s-a manifestat in apropierea marilor manastiri, si in special a celei a Sfantului Macarie cel Mare care a devenit, de altfel, resedinta Patriarhului.

Biserica Copta considera ca niciodata nu a adoptat monofizismul in forma in care este combatut de Sinodul de la Calcedon, fiind in schimb adepta miafizismului. In acel sinod, monofizismul a fost definit ca fiind credinta intr-o singura fire (natura) a lui Iisus Hristos. Coptii marturisesc ca Domnul este perfect in divinitatea Sa si ca este perfect in umanitatea Sa, dar divinitatea si umanitatea Sa erau erau unite intr-o singura fire (natura) numita "firea Cuvantului intrupat," definitie data, dupa cum intele ei, de catre Sfatul Chiril de Alexandria ("o singura fire intrupata"). Astfel, coptii marturisesc doua firi "umana" si "divina" care sunt unite intr-una singura "fara amestecare, fara confuzie si fara stricaciune".

Biserica Copta si Islamul

Cucerirea Egiptului de catre arabi din anul 641 a condus la islamizarea lui. Chiar daca arabii au recunoscut Egiptului o relative autonomie conferindu-i statutul de “dhmmi” (de protejat), situatia optilor nu a fost deloc usoara. Multe biserici au fost daramate sau transformate in moschei in aceeasi perioada in care, dupa opinia unor cercetatori, ar fi avut loc a patra (si ultima) distrugere a Bibliotecii din Alexandria, de catre Amr ibn al aAas, la ordinul Califului Omar. Totusi, existenta Bisericii Copte a fost in parte usurata in timpul dinastiei fatimide, de confesiune siita (969-1171) si in timpul celei ayyubide inaugurata de catre Saladin (1169 - 1250), timp in care aceasta a putut de asemenea sa-si definitiveze organizarea si oficiul liturgic, in stansa legatura cu Biserica Siriana “iacobita”. I

In aceste conditii au vazut lumina zilei, nu numai textele liturgice folosite pana in prezent, dar, de asemenea, mari enciclopedii teologico-liturgice si o “Istorie a Patriarhilor”. Invatatura traditiei si a spiritualitatii monastice au capatat forma definitiva; intrucat de aici se hraneste si intareste credinta si rugaciunea crestinatatii copte. Puterea lor oligarhica este sparta de expeditia lui Bonaparte in ultimii ani ai secolului al VIII-lea, si, in special, icepand cu 1811, prin opera reformatoare a lui Mehmet Ali. Gratie lui si succesorilor sai, un regim liberal s-a stabilit in Egipt. Incepand cu mijlocul secolului al XIX-lea, influenta occidentala s-a impus din ce in ce mai mult, castigand si Biserica Copta. Daca in secolul al VII-lea, populatia Egiptului crestin atingea aproximativ 9.000.000 de persoane., presiunile cuceritorilor arabi si turci, au dus la convertiri masive la mahomedanism, ajungandu-se, la inceputul secolului al XX-lea, la aproximativ 700.000 de crestini copti. La inceputul secolului al XX-lea, un copt, Boutros Ghali, a devenit primul ministrual Egiptului. Gratie interventilor sale a fost creat in anul 1895 un patriarhat copt-catolic, grupand o mica comunitate de egipteni copti care au reinnoit legaturile cu Biserica Romano-Catolica.

O Biserca Copta Evanghelica a luat nastere in jurul unui colegiu infiintat de catre presbiterieni. Insa, aceste evenimente au avut loc dupa numirea Patriarhului Kyril al IV-lea (1959-1971) si apoi a succesorului sau Patriarhului (Papei) Shenouda III (din 1971), prin care comunitatea copta cunoaste o reinnoirede exceptie, nu doar sub aspect catehetic, ci si in ceaa ce priveste viata monahala. Biserica Ortodoxa Romana intretine relatii fratesti cu Biserica Copta, iar PF Shenouda a fost oaspetele PFP Patriarh Teoctist.

Vizualizari: 236
Cuvinte cheie: copti, biserica copta, egipt, nil

MOARTEA A IEŞIT LA CUMPĂRĂTURI ÎN SISTEMUL TICĂLOŞIT

http://silethismillennium.blogspot.com/2009/03/youtube-broadcast-yourself.html

Radu Timofte a murit

Luni, 19 Octombrie 2009, ora 09:46

Micsoreaza fontul Mareste fontul

Radu Timofte a murit
Radu Timofte, fost sef al SRI in perioada 2001-2006, a murit luni dimineata, in jurul orei 6.30, la varsta de 60 de ani. Se pare ca era bolnav de mai mult timp de leucemie. "Era un om extrem de modest si care punea pe primul plan munca. Daca ar fi avut o boala ar fi ascuns-o. Mi-a fost foarte apropiat, eram colegi, si de multe ori m-am bizuit pe el in promovarea actelor legislative (...) A fost un om deosebit", a declarat Doru Ioan Taracila la Antena 3. Senatorul PSD Serban Nicolae a spus ...

Rank user: cioclu_rosu1 are rank user 5, ca urmare a activitatii pe Ziare.com

astazi, 10:15

Corbu1,Corbu 2 ca un refren macabru "cancerul" lucrează parcă la comandă in SISTEMUL TICĂLOSIT, despre morti numai de bine ,s-a dus langă O.Musetescu

din ciclul bancuri macabre

Bula.
"Da-i dracu de prosti, la inmormantarea aia numai eu am dansat cand inceput muzica!"

raspunde-i

Ovidiu Musetescu, fostul ministru al APAPS, a decedat

de D.P. HotNews.ro
Ovidiu Musetescu (54 de ani), fostul ministru al Autoritatii pentru Privatizare si Administrarea Participatiunilor Statului (APAPS), a decedat in aceasta dupa amiaza, potrivitMediafax care citeaza postul de televiziune Antena 3. Ovidiu Musetescu suferea de mai mult timp de cancer, potrivit unor apropiati ai acestuia. Luna trecuta, ministrul Justitiei, Catalin Predoiu, a primit cererea presedintelui Traian Basescu privind declansarea procedurilor legale pentru urmarirea penala a lui Ovidiu Musetescu.

MORTUL E DE VINA-PARINTELE
CONSTITUTIEI
Adaugat 17.10.2009
MORTUL E DE VINA-PARINTELE CONSTITUTIEI

Confruntarea intre REFORMISTI si ANTI- REFORMISTI ca pe vremea inrincenarii ILIESCU-ROMAN, CONSTANTINESCU-CIORBEA, ILIESCU-NASTASE ,BASESCU -TARICEANU...

cioclu_rosu1

Pană si alocatiunile par trase la indigo !

[Fost ministru al Autoritatii pentru Privatizare si Administrarea Participatiunilor Statului (APAPS), Ovidiu Tiberiu Musetescu in varsta de 54 de ani a decedat ieri, la Spitalul Elias.]
Adrian Nastase il descrie pe blogul sau ca fiind " Un vechi prieten. Un coleg de politica si unul dintre cei mai loiali membri ai partidului. Ne stiam de prin 1990. Mi-l aduc aminte de atunci, de la intalniri in sedii prafuite, incalzite cu sobe cu lemne. Am fost de atatea ori impreuna. Inclusiv in guvern. Devotat, discret, eficient, a plecat asa cum a trait. Fara sa supere pe cineva. Fara sa deranjeze. A suferit mult. In ultimile luni, in special. O boala incurabila, descoperita tarziu l-a chinuit si i-a chinuit si pe cei apropiati lui. Ovidiu a fost unul dintre putinii pe care i-am cunoscut in politica, loial echipei pana la capat."


"Era un om extrem de modest si care punea pe primul plan munca. Daca ar fi avut o boala, ar fi ascuns-o. Mi-a fost foarte apropiat, eram colegi, si de multe ori m-am bizuit pe el in promovarea actelor legislative (...) A fost un om deosebit", a declarat Doru Ioan Taracila la Antena 3.

The Future of Shopping

The Future of Shopping: "The Future of Shopping
Flixxy.com New Popular



http://silethismillennium.blogspot.com/2009/03/youtube-broadcast-yourself.html

The Future of Shopping

Flixxy.com New Popular

Flixxy.com New Popular
44 US Presidents from George Washington to Barack Obama morphed to the music Boléro by Ravel. High Definition Too slow? try this link

The Future of Shopping

Guys, imagine taking your wives out shopping and actually enjoying it. And ladies, what would you do to get rid of all the changing rooms and optimize your shopping time?
Guys, imagine taking your wives out shopping and actually enjoying it. And ladies, what would you do to get rid of all the changing rooms and optimize your shopping time?

A video by Cisco to demonstrate its architectural vision for "Borderless Networks". Company networks are undergoing so-called “de-perimeterization,” as online collaboration with partners, customers, telecommuters, and others outside the physical LAN becomes more and more important to doing business. At the same time, these users are able to connect to company resources with a wider variety of devices, including smartphones, Blackberries, and other handheld devices. This is great in terms of access, but not so great in terms of security. The old security model is dependent on “border patrol” via firewalls, intrusion detection and prevention systems, DMZs, and other perimeter protection methods. In the new, borderless network, the focus shifts to protection of the data itself.

duminică, 18 octombrie 2009

Future Designer laptop - ROLLTOP - Basescu infrunta masoneria-Klaus Johannis mason-Guvernele post ... 14 Oct 2009 ... Dupa instalarea primarului sas

Wow!



Rezultate știri pentru Klaus Johannis


Ziua
Geoană: Antonescu vrea să îl folosească pe Johannis în campanie‎ - În urmă cu 5 ore
Preşedintele PSD, Mircea Geoană, îl critică pe liderul PNL, Crin Antonescu, pentru declaraţiile potrivit cărora îl va desemna pe Klaus Johannis premier şi ...
Realitatea - 84 articole asemănătoare » - Filtrează

Basescu infrunta masoneria-Klaus Johannis mason-Guvernele post ...

Realitatea .NET » FORUM 165) { this.height = 165; }" border="0">
14 Oct 2009 ... Dupa instalarea primarului sas Klaus Johannis la carmuirea orasului Sibiu, masoneria germana a devenit tot mai virulenta, gasind in persoana ...

LEONARDO's Avatar
LEONARDO LEONARDO is offline
Utilizator înregistrat

Join Date: Jul 2007
Location: DACIA AETERNA
Posts: 22,044
Talking Basescu infrunta masoneria-Klaus Johannis mason-Guvernele post 1989 au fost mereu...
14 octombrie 2009
Klaus Johannis mason - Guvernele post 1989 au fost mereu conduse de prim-miniştri masoni !







Filiera germana


Guvernele postdecembriste au fost mereu conduse de prim-ministri masoni


http://www.hotnews.ro/stiri-presa_re...etul-sibiu.htm
http://ro.wikipedia.org/wiki/Klaus_Johannis



Dupa instalarea primarului sas Klaus Johannis la carmuirea orasului Sibiu, masoneria germana a devenit tot mai virulenta, gasind in persoana primarului o adevarata coloana a V-a pentru promovarea intereselor de dominare si control.


Primarul Johannis a fost sprijinit in activitatea sa de lideri si afaceristi de marca din Sibiu, care au capatat pozitii importante pe harta puterii fiind catalogati drept principalii "sateliti" ai Clubului Economic German.


Printre acestia au aparut in centru atentiei masonilor si Steffan Mildner, coordonatorul biroului de consultanta romano-germana GTZ din Sibiu, al carui nume a fost conectat la ramificatiile afacerii retrocedarilor din centrul istoric al Sibiului catre Consistoriul Evanghelic German.


Motivatia masonica a acestui gest o reprezinta faptul ca de numele GTZ se afla legat importanti finantatori care isi desfasoara activitatea in cadrul Ministerului Federal de Interne German, in interiorul caruia activeaza importanti lideri masonici in frunte cu Otto Schilly.


Alaturi de acesta pe harta puterii masonice sibiene si-a facut incet loc Steffan Johannes Max Braune, numarul doi in cadrul Aliantei PNL-PD Sibiu si aflat in structura de conducere a Clubului Economic German.


A fost propulsat in prim plan ca urmare a finantarilor masive acordate actualei puteri sibiene, prin verigile afacerii Titan Trade, precum si prin influentarea unor centre locale de putere, precum Consiliul Local, in presoana Otiliei Man.


Cel mai recent membru al filierei germane il constituie Andreas Huber, care pastoreste" afacerile reprezentantei germane Opel la Sibiu, si pe care Johannis l-a cununat in cursul lunii august, creandu-i partie pentru a accede in cercul de elita al Clubului Economic German.


Guvernele postdecembriste au fost mereu conduse de prim-ministri masoni


Motto: „Tendinta din ce în ce mai vizibila a masoneriei de a acapara toate functiile importante în statreprezinta un pericol pentru România.”
Radu Timofte, fost director SRI, senator PSD în Senatul României


http://www.semperfidelis.ro/e107_plu...c.php?17798.15


Guvernele postdecembriste au fost mereu conduse de prim-ministri masoni


Din cele opt guverne care s-au succedat în România dupa evenimentele din decembrie 1989 (fara a le lua în calcul interimatele), cel putin cinci au fost conduse în mod cert de prim-ministri a caror apartenenta la francmasonerie este confirmata.


Petre Roman a condus primele doua guverne postdecembriste. Mason de nivel înalt, intens sustinut de Marele Orient al Frantei si de lojile italiene, Petre Roman participa activ în septembrie 1990 la întâlnirile cu Marele Suveran al masoneriei italiene, Elvio Schubba.


Un document inedit, publicat în 1990, demonstreaza apartenenta sa la masonerie. Este vorba despre o scrisoare care îi poarta semnatura, alaturi de mentiunea strict secret, adresata ca de la frate la frate, ambasadorului României la Cairo, Ion Angelescu. „Sunteti autorizat”, scrie Petre Roman, „ca imediat dupa primirea la presedintele Mubarak, sa îl asistati la ceremonia afilierii în loja Memphis-Misraim din Cairo pe trimisul nostru, fratele Gelu Voican, adept al Ordinului nostru cu gradul de Cavaler Kadosh, în Loja de Rit scotian, rectificat si acceptat în care ati primit Lumina”.


Fratele Gelu Voican la care face referire ordinul lui Roman este nimeni altul decât Gelu Voican Voiculescu. Acesta ocupa pe atunci functia de viceprim-ministru, adica era adjunctul lui Roman.


Deputatul Vasile Matei a dezvaluit ulterior, în februarie 1998, ca Petre Roman si Adrian Nastase (ministru de externe în al doilea guvern Roman) nu fac parte din aceeasi loja masonica, dar sunt amândoi francmasoni.


Din 1998 pâna în 1999, România are un alt prim-ministru mason, dar provenit de pe o alta filiera: Radu Vasile.
Dupa ce se converteste peste noapte la catolicism si intra în masoneria italiana, Radu Vasile are o ascensiune subita.


Se remarca prin mai multe „performante” în premiera în România. Spre exemplu, este primul român care ocupa o pozitie de conducere în organismele europene, devenind vicepresedinte al Adunarii Parlamentare a Consiliului Europei.


O alta premiera a premierului Radu Vasile este vizita Papei în România. Relatiile sale cu lojile italiene si cu Opus Dei (grupare terorista din interiorul Bisericii Catolice) îl fac sa sustina curentul masonic ecumenist din cadrul Bisericii si sa intermedieze, în mai 1999, prima vizita realizata de un Suveran pontif într-o tara ortodoxa, dupa schisma religioasa din anul 1054.


Cu aceasta ocazie, Patriarhia Româna primeste de la Opus Dei o donatie în valoare de 200.000 de dolari pentru construirea Catedralei Mântuirii Neamului.


Relatiile sale de înalt nivel cu masoneria italiana fac sa fie si primul român primit în audienta privata de Papa Ioan Paul al II-lea (care si el a fost mason), nu o data, ci chiar de patru ori. De altfel, Radu Vasile este cel care a tradus în limba româna Biografia Papei Ioan Paul al II-lea.




Între 1999 si 2000 Guvernul României este condus de un alt mason recunoscut, Mugur Isarescu.
Într-un mod inexplicabil pentru cei care nu cunosc apartenenta sa la masonerie, Mugur Isarescu este de 17 lungi ani guvernator al Bancii Nationale a României, pozitie pe care a ramas în ciuda schimbarilor de pe scena politica româneasca.


Putini stiu faptul ca Mugur Isarescu a fost mentinut pe aceasta pozitie la presiunile unor organisme financiare mondiale, care au amenintat ca îsi retrag împrumuturile acordate României, de fiecare data când s-a pus problema schimbarii din functie a lui Isarescu.
Explicatia acestei sustineri trebuie cautata în perioada cât acesta a lucrat la Institutul de Economie Mondiala din Bucuresti.


Datorita acestei pozitii, Isarescu mergea deseori în SUA înca dinainte de 1989.


Acolo a fost racolat de Consiliul pentru Relatii Externe (Council of Foreign Relations) care avea nevoie sa-si implanteze în România un om pe care sa se poata baza.


Dupa evenimentele din decembrie 1989 Isarescu a fost imediat activat. A petrecut o scurta perioada ca reprezentant comercial al României la Ambasada din Washington, apoi a devenit guvernator pe viata al Bancii Nationale.


Misiunea sa era sa se asigure ca România va face împrumuturi înrobitoare, care sa o faca dependenta de organismele financiare internationale: Banca Mondiala, Banca Europeana de Investitii, Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare si Fondul Monetar International.


Si-o îndeplineste peste asteptarile stapânilor sai. Dintr-o tara care în decembrie 1989 nu avea deloc datorii, România are în iulie 2008 datorii externe declarate de 45,364 miliarde de euro.


Putini stiu si ca Mugur Isarescu este membru al gruparii masonice care face jocurile în economia mondiala – Comisia Trilaterala.
De altfel, Isarescu a avut grija sa se înconjoare la BNR de multi masoni. Cel mai evident exemplu este cel al lui George Virgil Stoenescu, membru în Consiliul de administratie al Bancii Nationale, dar si Mare Secretar General al Consiliului de grad 33 al Ritului Scotian din România.


Este deja de notorietate faptul ca Adrian Nastase, prim-ministru al României între 2000 si 2004 este mason de grad 33, cavaler de Malta si face parte din Clubul Rotary.


Într-un interviu din anii '90, Adrian Nastase vorbeste despre faptul ca este cavaler de Malta, lucru pe care îl mentioneaza si în CV-ul postat pe site-ul Parlamentului.
Eugen Ovidiu Chirovici, actualul Mare Maestru al Marii Loji Nationale, a fost consilier pe probleme economice în cabinetul lui Adrian Nastase.


La fel stau lucrurile si cu actualul (fostul) prim-ministru, Calin Popescu Tariceanu.


Se stie ca acesta este fiul adoptiv al masonului Dan Amedeo Lazarescu, desemnat în 1990 Suveran Mare Comandor al Supremului Consiliu de Rit Scotian Antic si Acceptat al României.


Teoria neimplicarii masoneriei în politica este un basm de adormit copiii, daca tinem cont doar de faptul ca Dan Amedeo Lazarescu este unul dintre cei care au reînfiintat Partidului National Liberal dupa 1989 si a detinut functia de vicepresedinte al PNL timp de sapte ani.


Pe vremea când Tariceanu era ministru al industriei si comertului în guvernul Ciorbea, l-a ales ca PR pe un coleg de masonerie, Corneliu Visoianu, conducatorul Marii Loji a României.


La rândul lui, Corneliu Visoianu este foarte bun prieten si partener de afaceri cu Bogdan Buzoianu, mason în Loja Alpina din Elvetia si Pro Mare Maestru în Marea Loja a României, unul dintre „baietii destepti” din afacerile cu energie electrica, patron la Energy Holding si protejat al premierului Tariceanu.


Valeriu Stoica, vicepresedinte al PNL pâna în 2001 si presedinte PNL în perioada 2001-2002, a declarat, de altfel, ca Tariceanu este membru al Marii Loji a României si ca a încercat sa îi racoleze pe toti liderii PNL în aceasta grupare.


Iata deci ca cinci din cei opt prim-ministri ai României fac în mod cert parte din francmasonerie.


Cât despre ceilalti trei, nu s-a afirmat pâna acum explicit ca sunt masoni.


Fotografiile-semnal îl dau însa de gol pe Nicolae Vacaroiu, prim-ministru între 1992 si 1996.


În 2007, el va fi utilizat de fratii de loja pentru a-l înlocui pe Traian Basescu, suspendat temporar din functia de presedinte al tarii de 322 (numarul lojei Skull&Bones) de parlamentari.


Înainte de numirea sa ca presedinte interimar, ziarul masonic Ziua publica o poza-semnal. Imaginea înfatisa un Vacaroiu diabolic, în ai carui ochelari se reflecta un cerc alcatuit din mâini reunite – simbol al fratiei malefice masonice.






Theodor Stolojan, premier al României în perioada 1991-1992, povesteste ca a fost curtat de Marea Loja a României, din care face parte Tariceanu:


„Îmi amintesc ca acest domn Visoianu a venit la mine si mi-a propus sa intru într-o loja masonica. I-am zis sa ma lase în pace cu prostiile”.


Putin probabil ca Stolojan sa fi refuzat totusi pactul cu masoneria, fie ea a lui Chirovici, fie a lui Visoianu. Cert este ca în perioada cât a fost prim-ministru s-a remarcat prin eforturile de a distruge economia româneasca alaturi de guvernatorul Bancii Nationale, masonul Mugur Isarescu. De altfel, Stolojan a fost ulterior angajat la Banca Mondiala.


Un mason, doi masoni, trei masoni... un guvern


Francmasoneria nu si-a plasat degeaba oamenii în aceasta pozitie cheie. Primul-ministru are privilegiul de a alege membrii guvernului.


Consecinta imediata a acestei manevre a fost ca prim-ministrii masoni si-au ales echipa din rândul propriilor colegi de loja. Aceasta a facut ca în toate guvernele sa existe cel putin doi, trei sau chiar mai multi ministri, despre care se stie cu certitudine ca sunt masoni.


La o privire de ansamblu asupra guvernelor românesti de dupa ‘89 se observa chiar ca anumite nume se repeta. Lipsa de persoane pregatite si dispuse sa conduca un minister? Nicidecum. Deloc întâmplator, cei care apar în mod repetat pe posturile de ministri sunt exact cei care fac parte din francmasonerie.


Unul dintre „veterani” este Sorin Frunzaverde. Într-o emisiune difuzata de Realitatea TV, el a recunoscut ca este mason.


Aceasta l-a facut de nelipsit în majoritatea guvernelor masonice de dupa ‘89: ministru al Mediului în Guvernul Ciorbea, ministru al Turismului în Guvernul Radu Vasile si de doua ori ministru al Apararii în Guvernele Isarescu si Tariceanu.


Apoi, când nu a mai fost ministru, Sorin Frunzaverde a primit o calduta pozitie de deputat în Parlamentul României si mai nou este europarlamentar.


Masonul Victor Babiuc apare si el constant în guvernele postdecembriste, când la un minister, când la altul. Ministru de Justitie în al doilea guvern Roman, ministru de Interne în Guvernul Stolojan, ministru al Reformei în 1998, de trei ori ministru al Apararii în Guvernele Ciorbea, Isarescu si Radu Vasile.


Ca si Frunzaverde, cât nu a fost ministru a fost deputat, iar din 2005 a fost numit presedinte al Camerei de Comert si Industrie a României, pozitie pe care a ocupat-o pâna în 2007.


Despre apartenenta lui la masonerie s-a discutat si în Camera Deputatilor în 1998.


Deputatul Petre Turlea afirma atunci, contestând ridicarea colonelului Nicolae Alexandru, senator de Prahova, la rangul de general de brigada: „Domnul Nicolae Alexandru intra în PD în 1992. În perioada 1992-1996, este deputat din partea PD; din 1996, senator din partea PD.


Domnul Nicolae Alexandru intra în masonerie în 1997.


Tot domnul Nicolae Alexandru este ridicat la gradul de general, în 1998, în timp ce ministru al apararii nationale este domnul Victor Babiuc, si el membru al PD, si el membru al masoneriei.”


În unele ministere apartenenta la masonerie a devenit o traditie


Din cei noua ministrii de externe care au activat pâna în prezent se stie cu certitudine ca sapte sunt masoni. Adrian Nastase a fost ministru de externe atât în guvernul Roman, cât si în guvernul Stolojan. I-a urmat, în guvernul Vacaroiu (1992-1996), Teodor Melescanu, coleg de loja cu Dinu Patriciu si Calin Popescu Tariceanu.


I-a urmat Andrei Plesu, care a ramas în aceasta functie pret de doua guvernari. Guvernul Ciorbea (1996-1997) l-a avut ca ministru de externe pe Adrian Severin si el membru al francmasoneriei.


În guvernul lui Isarescu, i-a urmat masonul Petre Roman. Un alt mason, Mircea Geoana a devenit apoi ministru de externe în guvernul Nastase.


Mihai Razvan Ungureanu, ministru de externe între 2004 si 2007 apartine tinerei generatii si a fost format din familie în spiritul masonic.


Tatal sau, prof. dr. Stefan Ungureanu este si el mason si a ocupat pozitia de viceprimar al municipiului Iasi.


Si cum masoneria nu îsi uita oamenii în care investeste, în noiembrie 2007, când nu a mai fost ministru, Mihai Razvan Ungureanu a fost propus ca director al Serviciului de Informatii Externe, functie pe care o ocupa si în prezent.


La fel stau lucrurile la Ministerul de interne: Victor Babiuc (Guvernul Stolojan), Doru Ioan Taracila (Guvernul Vacaroiu), Ioan Rus (Guvernul Nastase) apar toti trei pe listele de membri ai Marii Loji Nationale.
Un alt mason declarat, Ion Caramitru a fost Ministru al Culturii timp de trei guverne: Ciorbea , Radu Vasile si Mugur Isarescu.


Ministrul justitiei din guvernul Vacaroiu, Gavril Iosif Chiuzbaian este si el mason.


A fost decorat cu cea mai înalta distinctie a Supremului Consiliu al Ordinului Masonic Român, „Al.I. Cuza Princeps”.


Ioan Talpes, fost ministru de stat pentru coordonarea activitatilor din domeniile apararii nationale, integrarii europene si justitiei este si el mason.


La fel Dan Ioan Popescu, ministrul industriei, economiei si comertului din guvernul Nastase.


Lista poate continua, întrucât subiectul nu a fost epuizat. Aceste câteva exemple sunt însa suficiente pentrua demonstra ca masoneria minte cu nerusinare când sustine ca nu se implica în politica.


Publicat de ronin
http://ordinulnegru.blogspot.com/200...guvernele.html
__________________
"Ce nu au reusit imperii, a reusit o mana de dobitoci scoliti la Moscova"
>>>>"Fiat justitia, pereat mundus"
Leonardo [ca si Gerula] nu raspunde decat userilor inteligenti .

https://silethismillennium2019.blogspot.com/

Cine a Furat Banii lui Ceausescu | PODCAST Cristian Sima