Poreclă Sile this Millennium Pseudonime sile_this_millennium

marți, 16 februarie 2021

Șoșoacă, anunț bombă în miez de noapte. Este răsturnare totală de situație (DOCUMENT)- Autor: Gabriel Zamfirescu - Sursă :Capital.ro


Șoșoacă, anunț bombă în miez de noapte. Este răsturnare totală de situație (DOCUMENT)






Șoșoacă, anunț bombă în miez de noapte. Este răsturnare totală de situație (DOCUMENT)

http://silethismillennium.blogspot.com2017youtube-broadcast-yourself.html

Șoșoacă, anunț bombă în miez de noapte. Este răsturnare totală de situație (DOCUMENT)

Șoșoacă, anunț bombă în miez de noapte. Este răsturnare totală de situație (DOCUMENT)

Senatoarea Diana Şoşoacă a făcut un anunţ bombă, în miez de noapte. Este răsturnare totală de situaţie în mega scandalul din AUR. Acum, Şoşoacă a venit cu dezvăluiri complete. Nimeni nu se aştepta la aşa ceva.Senatoarea Diana Şoşoacă a făcut un anunţ bombă, în miez de noapte. Este răsturnare totală de situaţie în mega scandalul din AUR. Acum, Şoşoacă a venit cu dezvăluiri complete. Nimeni nu se aştepta la aşa ceva.

Şoşoacă face dezvăluiri din interiorul AUR

Scandalul mazilirii Dianei Şoşoacă din AUR e departe de a se fi încheiat. Senatoarea iese la rampă acum cu noi dezvăluiri din interior.

Este cutremur total în AUR după ce Diana Şoşoacă a fost mazilită! Acum, senatoarea a venit cu dezvăluiri complete, dar şi cu documente. Aceasta încearcă să contraatace şi să-şi pună la zid adversarii. Aceştia spuneau că Şoşoacă nici măcar nu era înscrisă în AUR, ci provenea din Partidul Neamul Românesc.

Pe un cont de pe o reţea de socializare cu numele senatoarei Diana Şoşoacă a apărut un mesaj scurt, dar şi mai multe documente care ar arăta că aceasta a fost membru al partidului AUR.  “PENTRU CINE SPUNEA CA NU SUNT MEMBRU AUR! DECI…..ÎNCEPEM SA ARATAM ACTE….”, scrie în dreptul documentelor.

Şoşoacă, mazilită din AUR

Diana Şoşoacă a fost mazilită de către o parte din conducerea partidului AUR care nu a fost de acord cu ieşirile publice ale acesteia din ultima perioadă. Şoşoacă va activa pentru început ca senator independent, dar unele zvonuri o dau ca şi înscrisă în PSD.

Unul dintre liderii AUR care au tras-o pe linie moartă pe Diana Şoşoacă este chiar copreşedintele formaţiunii, Claudiu Tîrziu

PENTRU CINE SPUNEA CA NU SUNT MEMBRU AUR!
DECI.....ÎNCEPEM SA ARATAM ACTE....
— împreună cu 
Calugaru Mihai
 
şi alţi 9.





Diana Șoșoacă, OUT. E război total. Nici ea nu se aștepta la asta - Autor: Radu Andone - 15 februarie 2021 - Sursă :Capital.ro

Diana Șoșoacă, OUT. E război total. Nici ea nu se aștepta la asta

Diana Șoșoacă, OUT. E război total. Nici ea nu se aștepta la asta


http://silethismillennium.blogspot.com2017youtube-broadcast-yourself.html

Diana Șoșoacă, OUT. E război total. Nici ea nu se aștepta la asta

Diana Șoșoacă, OUT. E război total. Nici ea nu se aștepta la asta

Diana Șoșoacă are un început prost de săptămână. Senatoarea a intrat în război pe față cu cei de la AUR. Formațiunea politică a luat o decizie radicală în ceea ce o privește.

Liderul grupului parlamentar senatorial AUR, Claudiu Târziu, a anunţat luni, în plen, excluderea din partid a senatoarei Diana Şoşoacă. Ea a susținut şi revocarea acesteia din funcţia de preşedinte al Comisiei pentru cercetarea abuzurilor. Șoșoacă pierde și poziția de membru al Comisiei juridice.

„Partidul AUR a exclus-o din rândurile sale pe doamna Diana Şoşoacă, după cum ştiţi. Prin urmare, o revocăm din toate funcţiile pe care le deţine ca membru al grupului AUR, aşa încât propunem ca doamna Şoşoacă să nu mai facă parte din Comisia pentru cercetarea abuzurilor, respectiv, Comisia juridică din cadrul Senatului”, a declarat Târziu.

El a precizat că locul de preşedinte al Comisiei pentru cercetarea abuzurilor va fi luat de Rodica Boancă. Cea de membru al Comisiei juridice va revenit lui Dorin Cristian Mate.

Diana Șoșoacă a explodat

Diana Şoşoacă a explodat la aflarea veștii. Ea a spus că a fost informată din presă de faptul că nu mai are susţinerea grupului parlamentar AUR. Și de decizia de a fi fost exclusă tot de la jurnaliști a aflat. Șoșoacăa acuzat că nu a fost notificată cu privire la aceste aspecte.

Trebuie amintit că, în urmă cu o zi , a apărut informația că senatoarea ar pleca la alt partid. Este vorba de PSD. În plus trebuie subliniat că Diana Șoșoacă a fost consiliera lui Adrian Năstase când acesta conducea guvernul României.

Cei de la AUR au anunțat oficial, miercuri seară, excluderea din partid a deputatului Mihai Lasca și retragerea sprijinului politic acordat senatoarei Șoșoacă. În cadrul ședinței Biroului Național de Conducere al AUR, a fost inclusă și analizarea cazurilor mai multor parlamentari aleși pe lista AUR. Era vorba de cei al căror comportament a adus atingere intereselor și imaginii partidului.

Sursa foto; INQUAM Photos, Octav Ganea

România s-a făcut de râs în absolut toată Europa! Până și bulgarii sunt mult peste noi România s-a făcut de râs în absolut toată Europa! Până și bulgarii sunt mult peste noi - Autor: Leonard Bădilă - 15 februarie 2021 - Sursă : Capital.ro

România s-a făcut de râs în absolut toată Europa! Până și bulgarii sunt mult peste noi

România s-a făcut de râs în absolut toată Europa! Până și bulgarii sunt mult peste noi

Grupul britanic Economist Intelligence Unit (EIU) a publicat recent ediția sa anuală a indexului democrației. Conform informațiilor respective, România se află pe ultimul loc din UE. Suntem pe ultimul loc la democrație din toată Uniunea Europeană. Ne-au luat, de departe, până și bulgarii.
http://silethismillennium.blogspot.com2017youtube-broadcast-yourself.html


Grupul britanic Economist Intelligence Unit (EIU) a publicat recent ediția sa anuală a indexului democrației. Conform informațiilor respective, România se află pe ultimul loc din UE. Suntem pe ultimul loc la democrație din toată Uniunea Europeană. Ne-au luat, de departe, până și bulgarii.
România este ultima din UE! 2020 a fost un an dezastruos pentru democrație, așa cum măsoară grupul britanic Economist Intelligence Unit (EIU), conform Radio România Actualități.

A fost cel mai însemnat recul al libertăților individuale în vremuri de pace și poate chiar de război, cu o singură excepție, au scăzut toate categoriile măsurate: procese electorale și pluralism, funcționarea guvernelor, cultura politică sau libertățile civile, punctează sursa menționată.

România este ultima din UE

Ce a crescut a fost doar criteriul participare politică. S-au înregistrat 11 schimbări de status, 7 negative și 4 pozitive. Trei țări, toate din Asia, Japonia, Coreea de Sud și Taiwan, au urcat din categoria „democrație cu defecte” în „democrații complete”, iar Albania, considerată anterior regim hibrid, a urcat la „democrație defectuoasă”.

Franța și Portugalia, în schimb, au retrogradat pierzând statutul de „democrație deplină” primită în 2019 și s-au realiniat „democrațiilor defectuoase”.

Algeria, Burkina Faso și Mali au coborât din nou la statutul de regimuri autoritare. 23 de țări, conduse de Norvegia și celelalte democrații nordice, sunt considerate în index „democrații complete”. 52 sunt „democrații defectuoase”, Franţa, SUA, Portugalia, Israelul; 35 sunt „regimuri hibride” și 57 „regimuri autoritare”. În total, aproape jumătate din populația globului trăiește totuși în democrație.

România a scăzut un loc, acum pe 62, în categoria „democrațiilor defectuoase”. Este ultima din Uniunea Europeană, depășită ușor de Croația, dar la 10 locuri sub Bulgaria.

Explicația oferită de autoarea studiului

Ne trage în urmă, semnalează studiul EIU, funcţionarea Guvernului, participarea politică și, mai mult decât orice, cultura politică care de-abia atinge jumătatea valorilor din Israel, Italia sau Botswana. De vină a fost pandemia, conchid autorii, care remarcă cu surprindere cât de ușor s-au putut dispensa democrații consolidate, aflate însă într-o stare de urgență medicală, de libertăți și democrație, transmite sursa menționată.

Deloc de mirare că percepția publicului față de acțiunile guvernelor a scăzut în lumea întreagă în 2020. Multe au beneficiat totuși de sprijinul populației.

Autoarea studiului, Joan Hoey, directorul regional pentru Europa al EIU, spune fără ezitare că da, democrația există sau nu există, chiar dacă oamenii au înțeles și s-au conformat restricțiilor impuse de autorități, iar ideea nu era ca guvernele să promoveze democrația în detrimentul sănătății publice.

„Cred că toate guvernele s-au confruntat cu aceeași dilemă și au fost nevoite să facă alegeri foarte dificile între salvarea de vieți și respectarea drepturilor, iar această dilemă s-a resimțit desigur cel mai acut în țările democratice”, susține Joan Hoey.

Cu cât o țară este mai autoritară cu atât mai mici sunt ezitările în ceea ce priveşte încălcarea drepturilor individuale, folosirea forței și un control excesiv asupra cetățenilor.

Ce a reliefat pandemia

Ce a reliefat pandemia a fost de fapt nevoia ca oamenii să fie consultați, să existe o dezbatere despre cum să fie aplicate măsurile, spune Joan Hoey.

„Instituțiile democratice aparținând democrației formale nu sunt îndeajuns. Este nevoie de implicarea oamenilor în luarea deciziilor responsabile ca o precondiție pentru o democrație vibrantă. Acest lucru presupune că oamenii să fie consultați în problemele de prim rang, care trebuie să ajungă la ei pentru a fi luate în considerare și dezbătute.

Avem nevoie de organizații politice reprezentative și alternative politice de unde să alegem, iar dacă o asemenea întreprindere politică se atrofiază și își pierde competitivitatea, cum spun eu că s-a întâmplat în deceniile recente în multe democrație occidentale, atunci suveranitatea poporului nu mai înseamnă nimic”, transmite Joan Hoey.

duminică, 14 februarie 2021

Se încarcă: s-au încărcat 731896 din 731896 byți Cristian Bădiliţă: „Iisus a refuzat orice rol politic. Mahomed, dimpotrivă“


http://silethismillennium.blogspot.com2017youtube-broadcast-yourself.html


Cristian Bădiliţă: „Iisus a refuzat orice rol politic. Mahomed, dimpotrivă“

Într-un interviu pentru „Weekend Adevărul“, Cristian Bădiliţă a analizat disensiunile contemporane dintre creştinism şi islamism, a explicat de ce islamul nu va renunţa niciodată la latura violentă, dar şi de ce creştinismul este, în esenţă, o religie de criză. De asemenea, teologul a vorbit despre necesitatea schimbării atitudinii Bisericii Ortodoxe Române, care se fereşte să-şi recunoască păcate. Bădiliţă a subliniat şi faptul că deşi sunt religioşi, românii sunt, în general, lipsiţi de credinţă autentică, un lucru de care se fac vinovate familia şi Biserica.  

Domnule Bădiliţă, în opinia dumneavoastră, cât este convergenţă şi cât este divergenţă între islam şi creştinism la ora actuală?

 Nu este vorba de opinia mea, ci de interpretarea obiectivă a celor două modele religioase. Islamul e o reformă a monoteismului iudaic şi creştin, declanşată în secolul al VII-lea. Islamul era perceput de creştinii de atunci – Ioan Damaschinul e cel mai cunoscut exemplu – drept o erezie creştină. Punctele de convergenţă sunt utopice, ele au fost fabricate şi susţinute, de-a lungul vremii, de elitele musulmane şi creştine. Realitatea însă le contrazice flagrant. Din prima clipă, aşa cum afirmă istoricii netimoraţi, islamul s-a impus prin forţă brută. La numai 16 luni de la declanşarea Hegirei, pe 24 septembrie 622, Mahomed a recuzat violent iudaismul, masacrându-i pe evreii din Medina. Ba mai mult, el a pornit un război împotriva propriului trib de la Mecca, unde era plin de politeişti. La 40 de ani, Mahomed a început să aibă anumite revelaţii, contaminate de monoteismul iudaic şi creştin. Astfel a ajuns în exil, la Medina. Primul document emis de el, la Medina, a fost o Constituţie, o Chartă, un tratat de natură politică, nu religioasă. Coranul s-a format abia după moartea profetului, în a doua jumătate a secolului al VII-lea. Prin urmare, Constituţie politică. 

În timp ce Iisus a fost apolitic, dacă putem spune aşa. 

 Iisus n-a lăsat nicio Constituţie politică. Mesajul lui este, într-adevăr, antipolitic, apocaliptic. Iisus Mesia a refuzat orice rol politic. Mahomed, dimpotrivă. Războaiele în numele lui Allah nu au încetat până astăzi. Cei care operează o distincţie între „idealismul“ coranic şi realitatea istorică ori sunt inconştienţi, ori sunt de rea-credinţă. Islamul a fost de la bun început un proiect politic. El se dezvoltă în nişa dintre cele două mari imperii ale secolului al VII-lea: Bizantin – creştin şi Persan – zoroastrism. Convergenţele de ordin teologic între creştinism şi islam sunt superficiale, dar au fost exagerate. 

Se invocă monoteismul. 

Da, dar pentru creştini Dumnezeu este tată, ceea ce implică o relaţie personală cu oamenii, în vreme ce Allah cere strict supunere. Se invocă şi fundamentul biblic comun. Dar Coranul face o selecţie partizană şi deformatoare a pasajelor din Vechiul Testament. Se invocă prezenţa lui Iisus, fiul Mariei, şi a Fe-cioarei în Coran. Da, în Coran numele lui Iisus e pomenit de mult mai multe ori decât al lui Mahomed, dar asta nu înseamnă mare lucru. Iisus e un profet important pentru musulmani, dar rămâne o simplă creatură. El nu este Mesia, Unsul, fiul lui Dumnezeu, venit pentru mântuirea întregului neam omenesc, aşa cum îl consideră creştinii. 

Spuneaţi că în Coran sunt prezentate deformat unele lucruri. Ne puteţi da un exemplu? 

De pildă, răstignirea lui Iisus e considerată, în Coran, o închipuire. De fapt, spune Coranul, Iisus nu a fost răstignit, ci a fost ridicat la cer de Allah. Tot Iisus va veni la sfârşitul lumii şi-l va birui pe Anticrist, pogorându-se pe acoperişul moscheii din Damasc. E o tradiţie veche, dar, atenţie!, Iisus apare şi de această dată ca un personaj de basm. Întruparea, viaţa lui, relatate de Evanghelii, sunt complet ignorate de islam. Câteva pasaje coranice referitoare la Iisus provin din Evangheliile apocrife: naşterea lui Iisus la umbra unui palmier, celebrele vrăbii de lut care-şi iau zborul. Cam acestea sunt convergenţele. Incompatibilitatea esenţială dintre creştinism şi islam a fost revelată, de timpuriu, de Ioan Damaschinul şi de Toma din Aquino. Pe de altă parte, nu pot omite faptul că există o notă comună între ortodoxie şi islam. Nu de ordin dogmatic, fireşte, ci de ordin comportamental, psihologic. Există trăsături comune: formalism, ritualism triumfal, anistorism, gregaritate, amalgamare a religiei şi politicului, devalorizarea liberului arbitru şi a libertăţii individuale.

  „Românii, religioşi, dar lipsiţi de credinţă autentică“

 De ce este România un spaţiu hipersacralizat doar la nivel formal?

 Din varii motive. În primul rând, lejeritatea românească. Suntem la porţile – eu aş zice chiar în anticamera – Orientului, unde totul e luat à la légère, inclusiv religia. Fac sistematic distincţia între credinţă şi religiozitate. Românii sunt, în general, religioşi, superstiţioşi, formalişti, dar lipsiţi de credinţă autentică. Vina o poartă familia şi Biserica. Un copil nu se poate autoeduca religios. Părinţii şi preoţii trebuie să-l ghideze, să-i facă o cateheză aplicată, să-l familiarizeze cu Evangheliile, cu istoria creştinismului, dar în spirit critic, nu dogmatic. Apoi, credinţa se manifestă în fiecare clipă din viaţa omului credincios. Religiozitatea e un fel de contract, pe care românul se străduieşte să-l respecte de două ori pe an, la Paşte şi la Crăciun, şi, eventual, două ore pe săptămână, când ascultă liturghia. Una din cauzele importante este şi anistorismul.

 Adică? 

Dumnezeul biblic s-a revelat în istorie. El acţionează în istorie, mai exact, în fiecare secundă a vieţii noastre. Românul însă fuge de istorie ca dracul de tămâie. Nu-i place istoria, se teme de istorie. Şi atunci se refugiază în mit, în ritual, în paraistorie. Construirea unei autostrăzi, aici şi acum, în istoria concretă, e şi un act teologic. Când românii vor realiza acest lucru, atunci vor face pasul de la religiozitate la credinţă, de la magia ritualic-păgână la asumarea conştientă şi liberă a credinţei în Iisus Hristos.

 „Creştinismul e o religie de criză prin esenţă”

 Este în prezent creştinismul în criză?

 Creştinismul e o religie de criză prin esenţă. E o religie apocaliptică, antipolitică. Am expus toate argumentele în „Patericul anarhismului creştin de dreapta“, volum apărut recent. Ar fi grav dacă nu ar fi în criză. Atunci ar fi mort. Numai dictaturile şi moartea nu au crize.

Cristian Bădiliţă este doctor în istoria creştinismului antic la Universitatea Paris IV Sorbona
 FOTO: arhiva personală



„Creştinismul este o religie pentru aristocraţi“ spuneaţi în urmă cu mai bine de 15 ani. De ce împărtăşiţi această opinie? 


Creştinismul e prezentat uneori, caricatural, ca fiind o religie pentru oameni simpli, săraci cu duhul, ignoranţi. Iisus a venit pentru a mântui întregul neam omenesc. Pentru credincioşi el este Mesia, fiul lui Dumnezeu. În acelaşi timp, ca fiu al lui Dumnezeu, el ridică ştacheta foarte sus. Credinciosul nu e mântuit prin simpla cufundare în apa botezului, ci prin participarea concretă şi constantă la harul divin, până în clipa morţii. Harul coboară dacă tu vrei să urci. Creştinismul nu e magie, ci revelaţie trăită. Majoritatea creştinilor ortodocşi reduc creştinismul la magie. 

La ce vă referiţi? 

De pildă, merg la biserică doar ca să atingă icoanele sau veşmintele preotului, iar preoţii nici măcar nu le atrag atenţia asupra comportamentului aberant, păgân. Atitudinea aristocratică e tocmai această participare a credinciosului la mântuire, alături de Dumnezeu, prin jertfă şi efort. Pe de altă parte, creştinii au primit un număr de texte menite să-i ajute pe calea mântuirii. Evangheliile, epistolele nu sunt literatură facultativă, ci obligatorie pentru credincioşi. Creştinii sunt condamnaţi la cultură. Dar aceste texte nu trebuie citite fără discernământ. Ele au fost scrise în greaca koine, în secolul I, în anumite comunităţi, din unghiuri teologice diferite şi trebuie înţelese în context. Repet mereu că Evangheliile nu s-au scris la Ploieşti sau la Botoşani pentru a deprovincializa atitudinea multor români, care confundă mesajul lui Iisus cu mica lor ogradă. 

„Dacă Evanghelia a ajuns laxism monden, atunci şi Iisus e un dandy fanfaron“

 Cât de necesară este o schimbare a discursului Bisericii Ortodoxe Române? 

Nu discursul trebuie schimbat, ci atitudinea, în esenţa ei. BOR are tone de gunoi sub preş, dar nu-i pasă. Ce legitimitate au avut toţi acei pseudoepis-copi şi patriarhi numiţi de Marea Adunare Naţională atee comunistă? Dar îi pasă cuiva de această aberaţie? Vinovat e… Papa de la Roma! Ce legătură are PCR cu Duhul Sfânt? Şi, totuşi, PCR a numit şi validat conducătorii BOR decenii întregi. Acesta e adevărul şi el trebuie spus răspicat. În plus, apostolii Petru şi Pavel nu au predicat la Bucureşti, la Iaşi sau la Focşani şi nu au suferit martiriul pe malul Dâmboviţei. Iar Bizanţul era un cătun necunoscut în vremurile apostolice. Unde a fost Bizanţul, de la care se revendică BOR, până în a doua jumătate a secolului IV după Înviere? Ce legitimitate de ordin teologic sau chiar istoric poţi invoca? Niciuna! Nu putem rescrie istoria creştinismului de dragul unor naţionalişti maniaci. Biserica e a lui Iisus Hristos, nu are carte de identitate naţională. Dar îi pasă cuiva de aceste lucruri? Ideologia bate Evanghelia.


"Iluminişuri", unul dintre volumele apreciate scrise de către Cristian Bădiliţă 
FOTO: Editura Vremea


Papa Francisc impresionează constant prin simplitate, naturaleţe şi empatie. Ar trebui să împrumute şi mai-marii Bisericii Ortodoxe Române din trăsăturile sale? 

Sincer, nu mă interesează deloc mai-marii Bisericii Ortodoxe Române. Papa Francisc e un creştin adevărat. Personal, îl preţuiesc şi îl recunosc ca urmaş al apostolului Petru. Atât. Toţi creştinii, inclusiv mai-marii BOR, au un model, Iisus, şi un ghid, Noul Testament. Nu trebuie să privească neapărat la Papă, ci la Iisus şi la apostolic. 

Există riscul ca simplitatea evanghelică a Papei Francisc să fie interpretată şi ca laxism monden? 

Dacă Evanghelia a ajuns laxism monden, atunci şi Iisus e un dandy fanfaron. Chiar şi aşa, prefer laxismul monden bădărăniei tribale.

 „Fără violenţă, islamul s-ar stinge foarte repede“ 

De ce islamul şi-a păstrat latura violentă în ciuda trecerii timpului?De ce s-au înmulţit atentatele comise de tineri radicalizaţi rapid în ultimii ani? 

Fără violenţă, islamul s-ar  stinge foarte repede. Violenţa îl justifică şi îl ţine viu. Atentatele antioccidentale au diverse cauze, nu doar Jihadul islamist. În Franţa, trecutul colonialist şi marginalizarea familiilor emigrate din ţările Magrebului. Sunt frustrări acumulate timp de un secol şi jumătate. În plus, generozitatea autorităţilor faţă de musulmani. Laicismul nu e o religie, ci o convenţie. Dacă un francez poate găsi un sens al vieţii, dacă el poate trăi doar cu valorile culturii laice, un musulman nu găseşte nicio hrană în aceste valori. Şi atunci reacţionează atavic. El simte nevoia să-şi impună religia, prin orice mijloace. 

Este conflictul dintre libertatea de expresie şi dogme o cauză majoră a acestei lature violente?

 Dogma este o expresie a sacrului, ea nu epuizează sacrul. Sacrul, misterul se poate exprima prin simboluri – de pildă, Kaaba, Omphalosul de la Delphi – sau prin dogme. Dogmă, în sens etimologic, înseamnă învăţătură. Libertatea de expresie şi dogma ţin de paliere diferite. Un credincios îşi păstrează libertatea de expresie acceptând învăţăturile de credinţă. Nimeni nu ne obligă, astăzi, să ne mântuim. 

Abia acum, când libertatea de expresie a devenit dogmă laică, dogma de credinţă înseamnă cu adevărat ceva. Nu e o necesitate impusă din exterior, ci acceptată liber. În acelaşi timp, refuz jignirea valorilor religioase. Nu pot accepta ca Iisus, valoarea mea supremă, să fie terfelită în numele unei libertăţi de expresie exersate pervers. Îi înţeleg şi pe musulmanii care nu pot accepta jignirea profetului lor, dar a nu accepta nu înseamnă a ucide. Toleranţa trebuie învăţată nu doar de credincioşii diferitelor religii, ci şi de laici sau atei.

 Reducerea femeii musulmane la statutul de posesiune este adânc înrădăcinată în islam. Este o schimbare a acestui statut o misiune imposibilă? 

Aceasta e percepţia occidentală asupra statutului femeii musulmane. Femeia musulmană se simte, în general, valorizată şi preţuită. În Franţa există asociaţii de musulmane care cer să fie lăsate să-şi respecte tradiţia lor, să se îmbrace cum vor, să poarte burka. Percep atitudinea condescendentă a occidentalilor faţă de ele ca fiind jignitoare. Feministele occidentale nu se simt jignite atunci când sunt victimizate. Dimpotrivă. Iată un subiect asupra căruia merită să reflectăm! Premiat pentru teza de doctorat

Premiat pentru teza de doctorat


Nume:
Cristian Bădiliţă

Data şi locul naşterii: 27 martie 1968, Săveni, Botoşani


În perioada 1991-1992, a studiat teologia la Seminario Conciliar din Madrid, având profesori de prim rang, precum patrologul Juan José Ayán Calvo şi filosoful Juan Martín Velasco, a cărui „Introducere în fenomenologia religiei“ a tradus-o şi a publicat-o în limba română.


Este doctor în istoria creştinismului antic al Universităţii Paris IV Sorbona cu teza „Metamorfozele Anticristului la Părinţii Bisericii“, care a primit calificativul „Summa cum laude“ şi a fost distinsă cu Premiul Solomon Reinach al Asociaţiei Eleniştilor din Franţa.



A coordonat traducerea comentată a „Septuagintei“, a realizat o traducere comentată a Noului Testament şi a coordonat prima editare ştiinţifică a scrierilor lui Nicolae Steinhardt.


A publicat peste 70 de volume, dintre care amintim:  "Îngerul de pe autostradă" (Vremea, 2016); "Evanghelia după Luca" (Vremea, 2016); "Faptele apostolilor (Vremea, 2017)"; Orthodoxie versus ortodoxie (Tracus Arte, 2016); "Dezvăţături" (Tracus Arte, 2016); "Poetul şi Procuratura. Procesul lui Baudelaire şi cele 13 poeme inculpate" (Tracus Arte, 2017).


Vă mai recomandăm şi:

„Procesul lui Baudelaire şi cele 13 poeme“, conferinţa lui Cristian Bădiliţă la Teatrul Naţional Bucureşti

Cristian Bădiliţă, traducător al Noului Testament: ,,Lipseşte întruparea Evangheliei în viaţă”

citeste totul despre: cristian badilita teolog sorbona franta biserica ortodoxa romana iisus islamism crestinism criza religie editura vremea scriitor traducator allah 
Citeste mai mult: adev.ro/qogzhw



https://silethismillennium2019.blogspot.com/

Cine a Furat Banii lui Ceausescu | PODCAST Cristian Sima