Poreclă Sile this Millennium Pseudonime sile_this_millennium

luni, 22 mai 2023

Banca Națională a Românieiîl dă în judecată pe Ion Țiriac pentru ceea ce a spus la TV în direct 7:30 /de Alan Kohler - Sursă : ”DIGI 24”

 

 News | Coin Bank îl dă în judecată pe Ion Țiriac pentru ceea ce a spus la TV în direct

http://silethismillennium.blogspot.com2017youtube-broadcast-yourself.html

 

Adevărul uluitor a fost expus în direct la televizor, iar Ion Țiriac nu a rezistat. Scandalul a izbucnit atunci când Ion și-a dezvăluit secretul în timpul unei interviu live. Cuvintele sale au captat atenția multor telespectatori, care au început să trimită mesaje. În consecință, programul a fost întrerupt de Comisia Română de Securitate, , care a cerut ca programul să fie reziliat imediat.

Image

Convingându-l pe directorul "Știri TVR", am reușit să obținem o copie a înregistrării emisiunii. Este demn de remarcat faptul că acest articol, la fel ca emisiunea, poate fi ștearsă în curând. Prin urmare, vă sfătuim să urmați link-ul oferit chiar de Ion Țiriac dacă vedeți acest articol.

INTERVIU ȘTERS CU ION ȚIRIAC

Image

Ion Țiriac: Dă-mi voie să îți spun ceva, nu trebuie să muncești pentru a fi bogat. Dacă îți dai seama de asta, vei fi bine."

Andreea Esca: "Din moment ce există o modalitate de a face acest lucru, de ce să nu o împărtășiți cu noi?"

Ion Țiriac: "Care este rostul? N-aș primi nimic înapoi pentru schimbul meu de secrete. În vreun fel, nici măcar nu încercați să aflați cum mi-am câștigat bogățiile în ultimii 3 ani. Nu voi dezvălui secretul meu nimănui, chiar dacă îmi oferiți multe. Altfel, românii de rând nu vor învăța niciodată să caute oportunități. Mai mult decât atât, dacă vor afla cum o fac eu, toată țara ar avea de suferit".

Andreea Esca: "Ce rău ar face României să facă bani?"

Ion Țiriac: "Gândiți-vă la asta. Dacă un om poate deveni milionar în mai puțin de două luni, de ce să continue să muncească? Sigur, toată lumea poate folosi metoda mea, dar cine ar lucra în restaurante, magazine sau fabrici dacă toată lumea ar fi bogată?"

Andreea Esca: "Sună prea bine ca să fie adevărat. Întotdeauna v-am crezut sincer, dar acum nu vă cred."

Ion Țiriac: "M-ai numit mincinos? Huh, vă voi demonstra că orice român sărac poate face mii de dolari pe zi doar petrecând 10-20 de minute de timp liber pe zi. Vă voi arăta cât de mult caut eu însumi făcând acest lucru. Pe scurt, stocurile au ceva de a face cu asta și toată lumea se îmbogățește pe ele chiar acum."

Image
Ion Țiriac și-a scos telefonul și a deschis un fel de aplicație pe el. Ion i-a înmânat apoi telefonul Andreei Esca, care a fost șocată de ceea ce a văzut.

Ion Țiriac: Cât de mișto e asta? Am cheltuit doar 200 de euro pentru a începe, iar acum acest program îmi câștigă zeci de mii pe zi și chiar funcționează în timp ce dorm."

În câteva secunde, operatorul s-a apropiat de Andreea Esca și i-a șoptit ceva.

Andreea Esca:"Tocmai am auzit că camera video a surprins link-ul pe care tocmai mi l-ai arătat când mi-ai înmânat telefonul mobil. Tot publicul a văzut."

Confuzia lui Ion Țiiac era evidentă. Acum a fost clar pentru toată lumea ceea ce el a făcut pentru atât de mult timp.

Ion Țiriac: "Un apel din partea mea va asigura că această problemă nu va fi difuzată. Trebuie să tăiați linkul pe care l-ați văzut. Nu vreau să-l împărtășesc cu nimeni".

Andreea Esca: "Suntem în direct la televizor, deci nu mai e nevoie să-l ascundem. Poate ar fi mai bine să-i lăsăm pe românii de rând să învețe despre ce este vorba."

Ion Țiriac: "Da, este dincolo de controlul meu acum. Ei bine, au trecut trei ani de când am început să folosesc platforma. Tot ce trebuie să faceți este să vă înregistrați folosind acest link și să faceți o depunere de cel puțin€200. Aceasta este suma minimă necesară pentru ca programul să funcționeze corect. După ce ați terminat acest lucru, lăsați echipa de comercianți profesioniști de pe platformă să facă restul. Verificarea soldului și retragerea câștigurilor este tot ce trebuie să faceți."

Andreea Esca: "Poți să explici cum funcționează acest program și să ne înveți cum să câștigăm la fel de mult ca tine?"

Image

Ion Țiriac: "Nu necesită abilități sau cunoștințe. Dacă îmi dai telefonul mobil, te voi înscrie la Coin Bank și vei afla personal cât poți câștiga după interviu. »

Andreea Esca i-a înmânat lui Ion Țiiac telefonul mobil. A fost nevoie de doar câteva minute pentru crearea unui cont personal și a fost deja făcut un depozit minim.

Andreea Esca: "Asta e? Ce ar trebui să fac în continuare?"

Ion Țiriac: "Nu mai este nimic de făcut. Vom vedea câți bani vei câștiga în 20 de minute.”

Andreea Esca: "Dacă funcționează cu adevărat, atunci ce ar trebui să facă românii care nu au o sumă minimă de depozit?"

Ion Țiriac: "Când am aflat de Coin Bank , nu aveam bani în plus, pentru că treceam printr-o pandemie.

Alternativ, puteți utiliza un card de credit pentru a vă finanța contul. Banii sunt inutili dacă nu funcționează. Nu lăsa această oportunitate să treacă pe lângă tine. Aproximativ 20 de minute mai târziu era timpul să verificăm echilibrul Andreei Esca.

Ion Țiriac: "Deci, cât ai câștigat în 20 de minute?"

Andreea Esca: "Nu-mi vine să cred! Am câștigat €25, iar acum soldul meu este de €225! Este adevărat?”

La scurt timp, Coin Bank a României a sunat la studio. Teama lor i-a făcut să ceară ca transmisia în direct să fie oprită imediat. Profitând de Coin Bank ar face ca sistemul bancar să piardă clienți. Singurul lucru pentru care oamenii și-ar folosi cardurile ar fi retragerile din veniturile lor de pe platformă. Asta nu este profitabil pentru nicio bancă.

În urma întreruperii, unul dintre editorii noștri a decis să testeze această metodă pentru el însuși. El a scris un raport detaliat cu privire la constatările sale.

Ziua 1:

Image

"Impresia mea inițială a fost că nu va fi ușor. Cu toate acestea, am fost nerăbdător să încerc. Din moment ce nu am avut suficienți bani pentru a depune suma minimă, am decis să folosesc cardul meu de credit.

Am investit €200 și am așteptat rezultatul. La început, eram îngrijorat că nu se întâmplă nimic. Dar după câteva minute, algoritmul a început să funcționeze. Cu toate acestea, prima tranzacție a fost neprofitabilă și am pierdut €40.

Cu toate acestea, am continuat, iar următoarele patru tranzacții s-au dovedit profitable. În câteva minute, soldul meu a crescut de la €200 la €240!"

Ziua 2:VIZITAȚI SITE-UL OFICIAL

Tags: #richpeople , #income

Niciun comentariu:

https://silethismillennium2019.blogspot.com/

De ce nu pierde (încă) Rusia războiul, Ce a vrut Biden de la Iohannis