Poreclă Sile this Millennium Pseudonime sile_this_millennium

joi, 10 decembrie 2020

Senatorul AUR, Sorin Lavric, explica afirmatiile controversate: "Femeia frumoasa, de rasa, cum imi place mie sa spun, da, este rara" - Joi, 10 Decembrie 2020, ora 07:57 - Tweet - Sursă: Ziare.com




Senatorul AUR, Sorin Lavric, explica afirmatiile controversate: "Femeia frumoasa, de rasa, cum imi place mie sa spun, da, este rara"

Senatorul AUR, Sorin Lavric, explica afirmatiile controversate: "Femeia frumoasa, de rasa, cum imi place mie sa spun, da, este rara"

http://silethismillennium.blogspot.com2017youtube-broadcast-yourself.html

Senatorul AUR, Sorin Lavric, explica afirmatiile controversate: "Femeia frumoasa, de rasa, cum imi place mie sa spun, da, este rara"

Joi, 10 Decembrie 2020, ora 07:57
Proaspatul senator AUR, scriitorul Sorin Lavric, dat afara din Uniunea Scriitorilor in urma unor afirmatii controversate despre femei, a oferit explicatii suplimentare despre acele afirmatii, intr-un interviu pentru culturaladuba.ro.

"Eu sunt un admirator al femeii si sunt incredintat ca viata unui barbat fara femei ar fi un pustiu, o vale a plangerii. Eu nu am scris cartea din ura fata de femei, am scris-o dintr-o minune contrariata fata de misterul feminin, ca altfel nu as fi scris-o", a aratat Lavric.

Provocat sa explice afirmatiile despre "vopsirea unghiilor de la picioare", despre care a spus ca in cartea pe care a scris-o ca "este ceva absurd la care se poate preta femeia", Lavric a aratat ca "este reactia mea estetica, reactia mea de psihologie masculina fata de un detaliu de cochetarie feminina, pe care eu nu l-am inteles si pur si simplu il constat ca atare".

In cartea pe care a scris-o, senatorul AUR a mai afirmat ca "a nu avea nuri e o calamitate pe care o porti toata viata, fara ca vreo alta calitate sa-i poata compensa lipsa". Sorin Lavric a explicat pentru culturaladuba.ro si aceste afirmatii.

"Nurii ce inseamna, doamna? Inseamna farmecul fiintei feminine. Acesti nuri sunt niste trasaturi irationale, pe care le ai in virtutea zestrei pe care o primesti de la parinti si in virtutea educatiei. Acestia sunt nurii. Sexul frumos prin asta se defineste. Ceea ce cauta un barbat, in prima instanta, la o femeie este frumusetea. (...) Ceea ce vreau eu sa spun acolo este ca frumusetea la femei este o frumusete rara. Daca nu ma insel, eu spun acolo ca din 10 femei, doar una este inzestrata cu aceasta prerogativa a nurilor. Iertati-ma, vreti sa fiu acum ipocrit si sa spun ca nu e asa? (...) Femeia frumoasa, de rasa, cum imi place mie sa spun, da, este rara. Din 10 femei, doar una-doua e inzestrata cu aceasta prerogativa a nurilor. Nurul este acel vino-ncoace. Cum spune englezul, sex appeal", a mai aratat Lavic in interviul acordat site-ului culturaladuba.ro.

Referitor la afirmatia "romii sunt o plaga sociala", Sorin Lavric a spus ca "expresia a fost scoasa din context, dintr-un interviu pe care l-am dat in prima luna de pandemie".


Sursa: Ziare.com

Articol citit de 6632 ori

Niciun comentariu:

https://silethismillennium2019.blogspot.com/

De ce nu pierde (încă) Rusia războiul, Ce a vrut Biden de la Iohannis