Poreclă Sile this Millennium Pseudonime sile_this_millennium

joi, 2 ianuarie 2020

Toma Caragiu - Șopârlița Liberă (1969)

http://silethismillennium.blogspot.com2017youtube-broadcast-yourself.html
Aveam 20 de de ani terminasem liceul în 1967 ultima promoție cu 11 clase de liceu o promoție istorică din acest punct de vedere mulțumesc tuturor profesorilor din acel an ,răposatului meu dirigeinte D.l profsor Șurubaru Virgil , revoluționar de Constanța da mai ales Domnului Profesor Dem . Diaconescu prof.remarcabil de muzică la Liceul Mihail Eminescu dar și talentat inttuctor de brigăzi artistice ,care s-a purtat cu mine ca un autentic tată ...regret că n-am reușit în teatru ...e numai și numai vina mea , îmi exprim aci întreaga considerație pentru omul de cultură vasă și pentu profeorul unic Dem DIACONESCU și rog , de acolo de unde e află domnia sa să MĂ IERTE CĂ L-AM DEZAMĂGIT !

Niciun comentariu:

https://silethismillennium2019.blogspot.com/

De ce nu pierde (încă) Rusia războiul, Ce a vrut Biden de la Iohannis