Poreclă Sile this Millennium Pseudonime sile_this_millennium

vineri, 18 mai 2018

Fwd: viorel rogoz -” EXPLICATIE” - Din ciclul: corespondențele mele pe blogul meu

http://silethismillennium.blogspot.com2018youtube-broadcast-yourself.html

Fwd: viorel rogoz

 EXPLICATIE


Pentru cei care m-au întrebat ce mi se întâmplă, cine și de ce mă scaldă în unde electromagnetice periculoase (toate concluziile specialiștilor dezvăluie că aceste arme, sofisticate azi, folosite de serviciile secrete încă din anii ’60, duc , de regulă, la decesul prin cancer al celui atacat). După cum se știe, timp de 5 ani, în revista "Acolada", începând cu nr.9 / 2009, am publicat, lunar, 2 pagini, despre temuta Securitate a lui Ceaușescu. Era o publicație cu vădită orientare anticomunistă. Semnătura mea apărea alături de nume prestigioase precum Ana Blandiana, Alex Ștefănescu, Barbu Cioculescu, Luca Pițu, iar Direcția era asigurată de Radu Ulmeanu și Gheorghe Grigurcu, ei înșiși aflați sub o draconică supraveghere a poliției politice. Descoperisem, în Arhivele C.N.S.A.S., că această odioasă structură secretă mă considera "obiectiv" periculos, chiar spion- într-unul dintre dosare. Pentru a fi credibil, am reprodus în pagină, încă de la primul capitol al ETNOLOGULUI ROMÂN ÎN EPOCA DE AUR, facsimile dintr-un  D.(dosar de) U. (urmărire) I.(informativă) intitulat  « RELU », găsit, după 4 ani de căutări,  de C.N.S.A.S. Pe măsură ce serialul meu devoala structurile Securității și faptele de arme ale fiecărui cadru –ofițer sau subofițer-acolo angajat, starea mea civică era tot mai puțin de invidiat. Iar, când am început să cercetez crimele întâmplate în jurul meu între 1980-1988, cei care mă înjurau, la telefon sau pe stradă, s-au radicalizat. Mi-au pătruns în casă, am trecut printr-o tentativă de asasinat, mi-au dispărut documente pentru care îmi trebuiseră ani ca să le adun. Amenințările cu moarte, la adresa mea și a fiicei mele, m-au determinat să întrerup serialul din ACOLADA, în 2014. Mi-am exprimat însă nemulțumirea când organele în drept au omis să ia măsuri legale – amprente și probe din alimentele aflate în frigider, la momentul otrăvirii mele, confruntarea cu agentul M.I Ardelean Dan, pe care l-am surprins intrându-mi prin efracție în casă.  Această nemulțumire exprimată public mi-a adus torturarea cu raze herțiene, electrice și de altă natură . Experimentul urmașilor lui Mengele durează deja din 1 iunie 2015. Emițătoarele , generatoare de unde special construite, funcționează încontinuu. Important, pentru ei, e să mă poată localiza.  Găsiți unele detalii pe Google, dând căutare : „atac cu unde electromagnetice”.







Fwd: viorel rogoz


Niciun comentariu:

https://silethismillennium2019.blogspot.com/

De ce nu pierde (încă) Rusia războiul, Ce a vrut Biden de la Iohannis