Ipoteza naucitoare: un fost pilot CIA a depus o marturie socanta- pe 11 septembrie, turnurile gemene nu au fost lovite de niciun avion - Sursa: NasulTV
gandeste.org - AN ALTERNATIVE MEDIA SELECTION 
O Selecție de Perspective Interesante, Importante și Controversate, în Mare Parte Excluse din Mass-Media Convenționale
gandeste.org
(...)"intre ceea ce stii si ceea ce nu stii este ceea ce presupui(...)"
Ipoteza naucitoare: un fost pilot CIA a depus o marturie socanta- p...
Chiar
 dacă au trecut peste 13 ani de la atentatul asupra World Trade Center 
din New York, discuțiile pe marginea tragicului eveniment sunt departe 
de a se fi stins. Într-o declarație sub jurământ, un fost pilot CIA 
afirmă că este fizic imposibil ca vreun avion Boening-767 să fi lovit şi
 distrus turnurile gemene în 11 septembrie 2001, mai ales pilotat de 
cineva neexperimentat. John Lear, fiul inventatorului Learjet – Bill 
Lear, având o vastă experienţă ca pilot şi instructor de zbor, a ajuns 
la această concluzie analizând cu luciditate datele oficiale ale 
atentatului. Piloții avioanelor Boeing care au efectuat zborurile AA11 
şi UA175 au fost, conform afirmaţiilor mass-media şi autorităţilor, 
hijackeri fără prea mare experienţă în pilotaj.
 
Cităm din declaraţia pe proprie răspundere a lui John Lear:
„Niciun Boeing 767 nu a lovit turnurile gemene, aşa cum au susţinut în mod fraudulos în declaraţiile oficiale guvernul, mass-media, NIST (National Institute of Science and Technology – Institutul Naţional de Ştiinţă şi Tehnologie) şi experţii în domeniul construcţiilor.”
 
„Astfel de accidente nu au avut loc deoarece sunt fizic imposibile așa cum au fost descrise, din următoarele motive: în cazul zborului UA175 care ar fi lovit turnul de sud, un Boeing 767 real ar fi început să se telescopeze în momentul în care botul avionului ar fi lovit structura masivă din coloane de oţel cu diametrul de 14 inch (aproximativ 35,5 cm) la bază şi vârf şi de 39 de inch (aproximativ 99cm) în partea de mijloc”, scrie site-ul neonnettle.com
Cităm din declaraţia pe proprie răspundere a lui John Lear:
„Niciun Boeing 767 nu a lovit turnurile gemene, aşa cum au susţinut în mod fraudulos în declaraţiile oficiale guvernul, mass-media, NIST (National Institute of Science and Technology – Institutul Naţional de Ştiinţă şi Tehnologie) şi experţii în domeniul construcţiilor.”
„Astfel de accidente nu au avut loc deoarece sunt fizic imposibile așa cum au fost descrise, din următoarele motive: în cazul zborului UA175 care ar fi lovit turnul de sud, un Boeing 767 real ar fi început să se telescopeze în momentul în care botul avionului ar fi lovit structura masivă din coloane de oţel cu diametrul de 14 inch (aproximativ 35,5 cm) la bază şi vârf şi de 39 de inch (aproximativ 99cm) în partea de mijloc”, scrie site-ul neonnettle.com
„Coada
 orizontală şi cea verticală s-ar fi separat instantaneu de avion, ar fi
 lovit coloanele de oţel şi ar fi căzut la sol. Aceste resturi nu au 
fost găsite.”
„Motoarele,
 la impactul cu coloanele de oţel, şi-ar fi menţinut forma generală şi 
fie ar fi căzut la sol, fie ar fi fost găsite printre ruinele clădirii 
prăbușite.”
„Niciun
 Boeing 767 nu ar fi putut atinge viteza pe care declaraţiile oficiale 
susţin că ar fi avut-o, de 540 mile/h (aprox. 870 km/h), la 1000 de 
metri deasupra nivelului mării. Sistemul de ventilaţie al motorului nu 
este conceput pentru a accepta la acea altitudine un volum şi o presiune
 a aerului corespunzătoare unei astfel de viteze.” (La altitudinea de 
8000-12000 de metri la care evoluează aeronavele actuale, aerul este 
rarefiat, opunând o rezistă minimă înaintării avioanelor, iar 
temperatura lui este de cca -50°Celsius, n.r.)
„Bucata
 de fuzelaj extern cu trei sau patru hublouri găsită printre dărâmături 
este incompatibilă cu un avion care ar fi lovit coloane din oţel de 14 
inch (35,5 cm), la o viteză de peste 500 mph (870km/h), aşa cum susţin 
autorităţile şi mass-media. În urma unui asemenea impact fuzelajul 
avionului «s-ar fi făcut armonică».”
„Nicio
 parte semnificativă a Boeingului 767 sau a motorului nu ar fi putut 
străpunge structura solidă, cu coloanele groase de oţel a turnului, fără
 ca bucăţi din ea să nu fie găsite la sol.”
„Resturile
 rămase în urma coliziunii ar fi trebuit să conţină secţiuni masive ale 
Boeing-ului 767, inclusiv miezurile celor trei de motoare, având fiecare
 o greutate de aproximativ patru tone, care nu ar fi avut cum (şi de ce,
 n.r.) să fie ascunse sau «să se piardă». Cu toate acestea, nu există 
nicio «urmă-probă» din aceste componente structurale masive ale 
niciunuia din cele două Boeing 767 la WTC. Dispariţia completă a celor 
două avioane Boeing 767 este imposibilă.”
„Presupusa
 coborâre a avioului în New York, cu o viteză foarte mare, pe o linie 
relativ dreaptă, de către un pilot novice este puţin probabilă din cauza
 dificultăţii extreme de a controla poziţia, rata de coborâre şi viteza 
de coborâre în parametrii de zbor «controlat».”
„Este
 nevoie de un pilot cu înaltă calificare pentru a interpreta EFIS 
(displayurile electronice de zbor) şi de a folosi comenzile, inclusiv 
eleroanele, cârma, elevatoarele, spoilerele şi drosselii, cu care 
piloţii hijacker, neinstruiţi, nu aveau cum să fie familiarizaţi, astfel
 încât să iniţieze, să menţină şi să controleze o asemenea coborâre.”
John
 Lear, în conformitate cu declaraţia sa sub jurământ, are peste 19000 de
 ore de zbor la activ, a zburat cu peste 100 de tipuri diferite de 
avioane în timpul celor 40 de ani de zbor şi deţine mai multe 
certificate de aviator FAA decât orice alt pilot FAA certificat. A 
zburat pentru CIA în misiuni secrete din Asia de Sud-Est, Europa de Est,
 Orientul Mijlociu şi Africa între 1967 şi 1983, apoi a lucrat timp de 
17 ani în cadrul mai multor companii aeriene de transport de pasageri şi
 de marfă ca instructor de zbor şi căpitan.
Declaraţia
 pe propria răspundere din care v-am oferit citatele de mai sus a fost 
dată pe 28 ianuarie 2014, în cadrul unui proces deschis de către Morgan 
Reynolds la Tribunalul Districtual SUA al Districtului de Sud, New York.
În
 martie 2007, Reynolds, fost economist-şef în administraţia George W. 
Bush a depus o cerere de corectare la Institutul Naţional de Ştiinţă şi 
Tehnologie din SUA, invocând convingerea sa, susţinută de dovezi 
concludente, că turnurile WTC  nu au fost lovite de avioane.
Deşi
 Mişcarea Adevărul despre 9/11 a respins iniţial teoria „Nu au existat 
avioane” ca fiind prea bizară, după o analiză ştiinţifică şi raţională, 
aceasta a devenit o explicaţie larg acceptată, datorită probelor 
colectate.
Spre
 deosebire de orice altă formă de declaraţii, o declaraţie pe propria 
răspundere devine adevăr de drept, în cazul în care aceasta nu este 
infirmată. În acest caz, guvernul american va fi obligat să admită că 
varianta oficială dată de Comisia 9/11 este greşită.
Comisia
 de investigare a atacului asupra turnurilor WTC nu a luat probe de la 
experţi în zbor sau piloţi, atunci când a efectuat cercetările în 
2002-2004.
Ideea
 vehiculată recent în ceea ce priveşte prăbuşirea turnurilor gemene este
 că s-a folosit tehnologie holografică pentru a induce imaginea, 
prezentată şi pe posturile de televiziune, a două avioane care au intrat
 cu viteză în cele două turnuri, dar acestea au fost lovite şi distruse 
cu o armă electromagnetică, scalară, cu impuls sau de alt gen, 
necunoscută nouă.
Sursa:
Related Posts
http://silethismillennium.blogspot.com/2009/03/youtube-broadcast-yourself.html
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu