Poreclă Sile this Millennium Pseudonime sile_this_millennium

marți, 24 noiembrie 2015

EXCLUSIV. Florian BICHIR: "Mesajul difuzat în numele meu privind PUBLICAREA DOSARULUI de SECURITATE al lui Traian BĂSESCU nu are nici o bază reală! Este o făcătură. Eu i-am dat a patra adeverință de necolaborare cu Securitate!"

  EVZ

EXCLUSIV. Florian BICHIR: "Mesajul difuzat în numele meu privind PUBLICAREA DOSARULUI de SECURITATE al lui Traian BĂSESCU nu are nici o bază reală! Este o făcătură. Eu i-am dat a patra adeverință de necolaborare cu Securitate!"


                                   marţi, 24 noiembrie 2015    
Aseară a circulat un mesaj electronic atribuit lui Florian Bichir, membru CNSAS, prin care acesta își anunța demisia din instituție pentru că din neglijența sa va apărea dosarul de la Securitate al lui Traian Băsescu. Câteva siteuri neinteresate de veridicitatea știrii au preluat-o, cel puțin o televiziune de știri a făcut același lucru, fără a verifica până la capăt. Noi am făcut-o!
http://silethismillennium.blogspot.com/2009/03/youtube-broadcast-yourself.html

Niciun comentariu:

https://silethismillennium2019.blogspot.com/

TUPEU de AUR: Au adus ura, balamucul și agresivitatea în Parlament, acum...