Poreclă Sile this Millennium Pseudonime sile_this_millennium

duminică, 1 noiembrie 2015

El este eroul din club Colectiv! Entertainment - 01.11.2015 - Autor: Roxana Popa

http://silethismillennium.blogspot.com/2009/03/youtube-broadcast-yourself.html
 logo

El este eroul din club Colectiv!

Entertainment

01.11.2015

Autor: 

Roxana Popa

erou
Claudiu Petre s-a intors de doua ori in flacarile iadului pentru a isi salva prietenii – Din pacate, a platit cu propria viata, relatează wowbiz.ro
Claudiu Petre era un tanar blogger pasionat de rock care a mers alaturi de prieteni in club Colectiv din Capitala pentru a lua parte la un concert rock. Din nefericire pentru el, evenimentul i-a adus si sfarsitul.
Baiatul a fost un adevarat erou pentru cei din locatie. In momentul in care a vazut ca prietenii sai nu au iesit din clubul care ardea, Claudiu nu a stat pe ganduri si a intrat de doua ori pentru a ii salva. Din nefericire, a doua oara nu a reusit sa se salveze pe el insusi.

„Cand am vazut ca se duce flacara in sus, mi-am luat geanta si am fugit la usa… Au fost cateva secunde. Mi-am dat seama ca trebuie sa ma bag undeva, intr-un colt, cat mai jos, ca nu mai respiram normal. M-am bagat in hol, la intrare, si m-a stins Claudiu. M-a luat afara si s-a dus sa mai salveze”, a marturisit prietena lui Claudiu, Flavia, pentru Stirile Kanal D.Acesta se distra alaturi de Adrian Rugina, tobosarul trupei Bucium, care a murit si el in tragedia din Colectiv.

Niciun comentariu:

https://silethismillennium2019.blogspot.com/

Șase eroi moldoveni i-au răspuns lui Ciolacu. Mafia TV a ascuns știrea. ...