Poreclă Sile this Millennium Pseudonime sile_this_millennium

marți, 28 iulie 2015

Departamentul de Stat al SUA desființează guvernul condus de Victor Ponta - Autor: Cristi Șelaru,- Redactor - Publicat: 27/07/2015 - Sursa: Stiri pe surse

http://silethismillennium.blogspot.com/2009/03/youtube-broadcast-yourself.html
 



Departamentul de Stat al SUA desființează guvernul condus de Victor Ponta

 

Cristi Șelaru,

 Redactor

 

27/07/2015

obama ponta



Traficul de persoane este o problemă care afectează în continuare România, dar se fac eforturi pentru înăsprirea legislaţiei, iar în 2014 a crescut numărul traficanţilor de persoane condamnaţi la pedepse cu închisoarea, relevă raportul anual privind traficul de persoane dat publicităţii luni de Departamentul de Stat al SUA.
România este o ţară sursă, de tranzit şi de destinaţie pentru persoanele victime ale traficului de forţă de muncă, precum şi pentru femeile şi copiii victime ale traficului sexual. Românii sunt o sursă semnificativă a victimelor traficului de forţă de muncă şi de exploatare sexuală în Europa de Vest (în special în Marea Britanie, Italia, Spania şi Franţa) şi în Europa Centrală şi de Sud (în special în Cehia, Ungaria şi Grecia). Bărbaţii, femeile şi copiii români sunt victime ale traficului de forţă de muncă în mai multe domenii, dar sunt şi forţaţi să cerşească şi să fure în România şi în alte ţări europene. Femeile şi copiii români sunt victime ale traficului sexual în România şi în alte ţări europene. Românii forţaţi să cerşească şi să comită infracţiuni sunt adesea copii romi.
România este o ţară de destinaţie pentru un număr limitat de victime ale traficului de persoane din afara graniţelor, cum ar fi victime ale traficului sexual din Republica Moldova şi Polonia şi victime ale traficului de forţă de muncă din Bangladesh şi Serbia. Oficiali guvernamentali au fost condamnaţi pentru infracţiuni de trafic de persoane, dar au fost raportate şi situaţii în care oficiali locali au obstrucţionat investigarea unor cazuri de trafic.
Potrivit documentului citat, Guvernul român nu îndeplineşte standardele pentru eliminarea traficului de persoane, însă depune eforturi semnificative în acest sens. Guvernul a demonstrat că face eforturi pentru întărirea legislaţiei, dar au fost date sentinţe uşoare care nu i-au împiedicat pe traficanţi, iar victimele nu au fost în siguranţă după ce traficanţii au fost eliberaţi. Guvernul a identificat un număr mare de victime, însă doar jumătate dintre acestea au beneficiat de asistenţă din partea instituţiilor publice şi private. Guvernul nu a alocat finanţare ONG-urilor care oferă asistenţă, iar victimele au avut dificultăţi în a obţine servicii medicale, consiliere psihologică şi despăgubiri din partea traficanţilor.
Recomandările pentru autorităţile române privesc alocarea de fonduri publice pentru ONG-uri şi pentru noi centre de adăpostire a victimelor traficului de persoane, îmbunătăţirea accesului la servicii medicale, creşterea calităţii consilierii psihologice, anchetarea şi condamnarea traficanţilor şi a oficialilor care sunt complici cu aceştia, cu sentinţe suficient de severe comparativ cu gravitatea faptelor.
Autorităţile române au investigat 875 de cazuri de trafic de persoane în 2014, în creştere de la 714 cazuri în 2013. Instanţele române au condamnat 269 de traficanţi în 2014, o uşoară creştere faţă de 252 de condamnări în 2013. 67% dintre traficanţii condamnaţi au primit pedepse cu închisoarea de la unu la 15 ani, ceea ce marchează o creştere faţă de 2013 când 59% dintre traficanţii condamnaţi au primit pedepse cu executare. Trei oficiali guvernamentali au fost condamnaţi pentru trafic de forţă de muncă în 2014.
Raportul notează că guvernul susţine eforturile de prevenire a traficului. Agenţia Naţională împotriva Traficului de Persoane coordonează implementarea strategiei de combatere a traficului pentru perioada 2012-2016 în cooperare cu ONG-urile şi a pus la punct un plan de acţiune pentru perioada 2015-2016. Agenţia publică periodic rapoarte şi statistici privind traficul de persoane şi a participat la implementarea unei campanii naţionale şi a 53 de campanii locale de conştientizare, care au avut o audienţă de peste 2 milioane de persoane.
*******
Romania is a source, transit, and destination country for men, women, and children subjected to labor trafficking and women and children subjected to sex trafficking. Romanians represent a significant source of sex and labor trafficking victims in Western Europe (particularly the United Kingdom, Italy, Spain, and France) and Central and Southern Europe (particularly the Czech Republic, Hungary, and Greece). Romanian men, women, and children are subjected to labor trafficking in agriculture, construction, domestic service, hotels, and manufacturing, as well as forced begging and theft in Romania and other European countries. Romanian women and children are victims of sex trafficking in Romania and other European countries. Romanian victims of forced begging and forced criminal activities are often Romani children. Romania is a destination country for a limited number of foreign trafficking victims, including sex trafficking victims from Moldova and Poland and labor trafficking victims from Bangladesh and Serbia. Government officials have been convicted of human trafficking crimes, and there have been reported instances of local officials obstructing trafficking investigations.
The Government of Romania does not fully comply with the minimum standards for the elimination of trafficking; however, it is making significant efforts to do so. The government demonstrated strong law enforcement efforts, but issued weak or suspended sentences that did not deter traffickers or keep victims safe when traffickers were released. The government identified a large number of victims, but public and private institutions assisted only half of them. The government did not provide funding to NGOs offering victim assistance, and victims had difficulty obtaining medical services, psychological counseling, and restitution from traffickers. Some victims who had been returned to their homes by the government, instead of being placed in shelters, were subjected to trafficking again by family members.
RECOMMENDATIONS FOR ROMANIA:
Allocate public funding for NGOs providing services to victims and provide funding to staff the new government shelter for trafficking victims; improve victim access to medical assistance and increase quality of psychological counseling; investigate, prosecute, and convict traffickers, including complicit officials, and seek and obtain sentences that are sufficiently stringent and commensurate with the severity of the crime; assess safety of home environments before releasing victims to prevent re-trafficking; withhold from publication names of trafficking victims who testify in trials; consistently inform victims of their right to apply for compensation; increase efforts to proactively identify potential victims among vulnerable populations, such as undocumented migrants, foreign workers, Roma, and children involved in begging; operate the anti-trafficking hotline on evenings and weekends; and do not prosecute victims for crimes committed as a direct result of their being subjected to human trafficking.
PROSECUTION
The government made strong law enforcement efforts but obtained weak or suspended sentences that neither deterred traffickers nor kept victims safe when traffickers were released. Romania prohibits all forms of trafficking through Article 210, which prescribes penalties of three to 10 years’ imprisonment. These penalties are sufficiently stringent and commensurate with penalties prescribed for other serious crimes, such as rape. Romanian authorities investigated 875 trafficking cases in 2014, an increase from 714 in 2013. The government prosecuted 534 defendants in 2014, similar to the 552 in 2013. Romanian courts convicted 269 traffickers in 2014, slightly more than 252 in 2013. The government did not disaggregate law enforcement statistics to demonstrate action against both sex and labor trafficking. Sixty-seven percent of convicted traffickers were sentenced to time in prison, ranging from one to 15 years’ imprisonment; this marked an increase from 2013, when 59 percent of convicted traffickers were sentenced to time in prison. However, in 2014, courts suspended 73 prison sentences and instead levied fines against 15 traffickers. The government provided training on human trafficking laws to 200 future judges and prosecutors and trained over 3,000 professionals on human trafficking, including teachers, social workers, local government officials, priests, police, border guards, and military personnel. Nonetheless, police and judges at the local level lacked specialized training and sensitivity to human trafficking issues. The government conducted a large-scale law enforcement operation with the UK from 2012-2014 that resulted in multi-year prison sentences for several traffickers in 2014. Three government officials were convicted of labor trafficking in 2014.
PROTECTION
The government demonstrated weak efforts to protect trafficking victims, as the number of victims identified far exceeded services available to assist them. The government relied on NGOs to identify and assist victims, but did not provide any financial support due to a legal preclusion of direct funding for NGOs. Public officials and NGOs identified 757 victims in 2014, a decrease from 896 in 2013. Seventy-four percent of victims were female and 38 percent of victims were children. Sixty-three percent of victims (475) were subjected to trafficking for sexual exploitation and 25 percent (188) for labor exploitation in agriculture and construction. Police used the government’s national victim identification and referral mechanism, though observers noted they relied too heavily on NGOs to take the lead in identifying victims. Approximately half of the registered victims (380) benefited from rehabilitative assistance provided by public institutions and NGOs. The government referred victims to government-run domestic violence or homeless shelters when NGO-run trafficking shelters were full. Local governments financed and operated emergency assistance and transit centers for repatriated victims. Local officials in a county near Bucharest renovated a building to serve as a government-run shelter devoted solely to assisting trafficking victims, but the shelter did not open during the reporting period due to lack of staffing funds. Child trafficking victims received non-specialized care in facilities run by the Romanian child protection service or facilities for children with disabilities. Observers reported some victims returned to their homes by the government were subjected to trafficking again by family members. Romanian law entitled victims to medical and psychological care, legal aid, and reintegration support, though quality varied greatly across facilities, particularly counseling services. Victims previously not part of the formal labor market had difficulty qualifying for medical coverage and relied on NGOs to pay medical service fees up front. The government continued to operate a hotline for trafficking victims, though it was not staffed during evenings and weekends.
Romanian law permits foreign victims a 90-day reflection period, though experts reported this was not always respected in practice. Victims who cooperate with authorities to identify traffickers could receive a temporary residence permit for up to 12 months but are not allowed to work in Romania. Of the total trafficking victims identified in 2014, 69 percent (525) participated in criminal prosecutions against their traffickers. Some victims reportedly chose not to testify because the justice ministry published the names of all trial witnesses, including children, on its public website. Romanian law entitles victims to restitution from their traffickers; however, the majority of victims could not afford the fees necessary to pursue court-ordered restitution. Prosecutors typically dropped charges and fines against victims for crimes committed as a result of being subjected to human trafficking, but some victims were still charged with crimes, such as theft.
PREVENTION
The government sustained prevention efforts. The National Agency against Trafficking in Persons coordinated implementation of the 2012-2016 counter-trafficking strategy developed in consultation with NGOs and drafted an updated 2015-2016 action plan. The agency regularly published reports and statistics on trafficking. The national agency assisted in the implementation of six NGO-led national awareness campaigns and 53 local campaigns that reportedly reached an audience of over two million people. The government partnered with NGOs, a multinational bank, private companies, and a foreign embassy to raise awareness of trafficking in Romanian schools. The government has never reported punishing a recruitment company for trafficking-related acts, despite a 2006 amendment to the criminal code that prohibits Romania-based recruitment companies from facilitating the exploitation of citizens abroad. The national anti-trafficking agency launched an online messaging campaign against the solicitation of prostitution, but the government did not take steps to reduce demand for forced labor. The government provided anti-trafficking training or guidance for its diplomatic personnel.

Surpriza lui Klaus Iohannis Marti, - 28 Iulie 2015, ora 07:31 - Iulian Leca - Senior editor Ziare.com

http://silethismillennium.blogspot.com/2009/03/youtube-broadcast-yourself.html

Ziare.com

Surpriza lui Klaus Iohannis

Marti, 28 Iulie 2015, ora 07:31

Surpriza lui Klaus Iohannis

Iulian Leca

Senior editor Ziare.com

Sustinatorii presedintelui ar trebui sa fie incantati si multumiti, promisiunea pentru "o altfel de politica" nu mai e asa o nebuloasa ca in campania electorala, cand nimeni nu si-ar fi putut prea bine imagina ce inseamna sa faci o altfel de politica.
Acum, cred ca cei mai infocati dintre "iohannisti" isi pot face o idee despre cum va arata politica romaneasca si se pot relaxa.

Imi pare tot mai mult ca sub mandatul lui Klaus Iohannis partidele tind sa devina niste personaje demodate, total compromise, cu care se dovedeste imposibil de lucrat, deci si mai inutile in marea reforma a lumii politice pe care presedintele a promis-o odata cu venirea sa la Cotroceni.

Or, ce vedem in locul unei vieti politice bogata in dezbateri si autentica in forta argumentelor ideologice, asa cum ne-am fi putut gandi ca ar insemna "o altfel de politica" sub Klaus Iohannis?

Inainte de a vedea ce e pe cale sa rasara in locul "fostei" politici, sa nu uitam ca Iohannis a fost votat si pentru ca o buna parte dintre romani se saturasera de ceea ce se petrecuse pana atunci la varful Romaniei.

De la Cotroceni, e adevarat, avem parte de mai putin scandal propagat direct la televizor, dar asta nu inseamna ca Presedintia nu a ramas principalul jucator pe scena politica.

Ba chiar mi se pare ca a devenit mai important si ranforsat intr-un rol care se vrea si mai influent in exercitarea puterii decat a fost vreodata presedintele Romaniei, oricare i-a fost numele in ultimii 25 de ani.

Nu stiu cat au contribuit la aceasta imagine atacurile lui Ponta de dupa ce a fost acuzat de DNA, cat e rodul propagandei si cat este efectul pe care il produce un presedinte care se expune public intr-un alt ritm decat cel in care am fost obisnuiti. Combinatia acestor factori cred ca a dus la imaginea de azi a unui Iohannis care aduna tot mai multa putere si lucreaza la parghiile prin care sa o poata exercita si mai direct.

Probabil vom fi luminati si mai puternic de noua politica in momentul in care Klaus Iohannis va avea, intr-un sfarsit, "guvernul sau". Cred ca abia atunci se va putea implementa o altfel de politica, una asa cum romanii nu au mai vazut in viata lor.

Foarte posibil ca atunci, seful cancelariei prezidentiale, Dan Mihalache, nu va mai fi nevoit sa iasa public pe un post de stiri sa faca declaratii precum cele din weekendul tocmai incheiat, unde in esenta mie mi s-a parut ca tragea de urechi PNL ca nu a consultat Cotroceniul inainte de a-si da votul pe o lege esentiala cum este Codul Fiscal.

Eu cred ca e usor de imaginat cum va functiona relatia dintre presedinte si Executiv cand va trebui ca Iohannis sa isi numeasca omul sau de incredere la Palatul Victoria. Singura problema cu un astfel de model ar fi in momentele in care el ar ajunge sa lucreze mai mult pentru sine decat pentru cei care l-au votat. Or, in opinia mea, primii pasi ai lui Klaus Iohannis par sa fie hotarat luati inspre propria persoana si a celor din jurul sau in primul rand.

Exemplul cel mai bun cred ca este modul in care a fost privita cresterea economica. Ea a fost considerata foarte buna pentru cresterea salariilor celor 48 de demnitari - printre care, ironic, primul era chiar presedintele -, pentru pensiile militare de stat - pentru a fideliza interesul national din Parlament -, pentru dublarea alocatiilor copiilor - pentru a multumi populismul intregii clase politice, dar a devenit deodata chestionabila de pe pozitiile austeritatii Troicii atunci cand a trebuit sa fundamenteze o crestere, fie chiar minora si probabila, pentru mase mai largi de cetateni.

Dar nu cred ca hiba morala e cea mai mare problema a unui astfel de Klaus Iohannis, ci faptul ca presedintele incearca sa domine viata politica tot mai autoritar, asa cum o demonstreaza reactia Cotroceniului dupa respingerea Codului Fiscal si blamarea PNL de populism.

Pana atunci, demisia tot mai asteptata din partea unui premier inculpat intr-un dosar DNA nu face decat sa pregateasca si mai bine atmosfera. Cu atat mai mult cu cat astazi eu nu cred ca mai exista in principalele partide nicio figura importanta care sa nu poata fi oricand presupus a fi acuzata de un procuror de cine stie ce matrapazlacuri din trecut mai mult sau mai putin credibile.

Un astfel de teren pare extrem de roditor pentru orice altfel de politica. Cu atat mai mult una dusa in forta, in numele interesului si sigurantei nationale, si care sa puna capat "ciorovaielilor" cu care politicienii isi pierd timpul. E un film pe care l-am mai vazut. Si nu se termina bine.

Urmareste Ziare.com si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Ziare.com.

Citeste mai multe despre 
Sursa: 
Ziare.com

luni, 27 iulie 2015

Caricatura zilei – 27 iulie


Caricatura zilei


0 114
http://silethismillennium.blogspot.com/2009/03/youtube-broadcast-yourself.html

Financial Times, despre DNA: Tigrul de hârtie își arată colții

http://silethismillennium.blogspot.com/2009/03/youtube-broadcast-yourself.html

Financial Times, despre DNA: Tigrul de hârtie își arată colții

România – cândva considerată una dintre cele mai corupte țări din UE – a devenit o pepinieră de testare a combaterii corupției la nivel înalt și asta pe măsură ce tigrul de hârtie - DNA - a început să-și arate colții, scrie Financial Times într-un articol semnat de la București de Andrew Byrne.


Laura Codruța Kovesi 
FOTO: Mediafax Foto
Fluxul continuu de cazuri de corupție prezentate public nu numai că generează o frenezie media, dar a început să aibă efecte și asupra mult așteptatei reforme fiscale, notează jurnalistul.
Direcția Națională Anticorupție, văzută cândva ca o formă fără fond (un „tigru de hârtie”), înființată doar ca o condiție a intrării în UE, acum este percepută ca un adversar de temut chiar și de către cei mai puternici politicieni ai țării. Jurnalistul de la FT menționează în context că Victor Ponta a fost pus sub învinuire pentru o serie de acuzații - fals, evaziune fiscală, spălare de bani și conflict de interese pentru activitatea desfășurată ca avocat între 2007 și 2008 -, o parte din bunuri i-au fost puse sub sechestru, în timp ce fostul său asociat Dan Șova și fostul ministru de finanțe Darius Vâlcov sunt și ei acuzați de corupție.
Victor Ponta este primul premier în exercițiu din România care este pus sub acuzare în timp ce este în funcție. Dar cazul care a demonstrat prima oară „mușchii” DNA a fost cel al fostului prim-ministru Adrian Năstase, condamnat în 2012 și 2014, precizează FT.
Din 2013, de când DNA se află sub conducerea Laurei Kovesi - procurorul de 42 de ani, fostă vedetă a echipei naționale de baschet - numărul de condamnări obținute crește rapid: au fost peste 1.000 anul trecut.
Performanța DNA-ului românesc a început să atragă atenția altor țări afectate în mod similar de corupție, cum ar fi Grecia, Bulgaria și Croația, unde interesul pentru modul în care procurorii anticorupție din România au devenit așa de puternici este din ce în ce mai mare, susține Financial Times.
Cotidianul financiar britanic consideră că punctul de cotitură pentru activitatea DNA - dincolo de sprijinul de care a beneficiat din partea Comisiei Europene și a Statelor Unite și de relansarea agenției sub o nouă conducere, în 2005, de către Monica Macovei - l-a constituit modificarea Codului penal din 2009-2010, prin care procurorilor li s-au dat puteri mult mai mari de investigare și arest.
Financial Times notează că DNA se bucură de sprijinul președintelui Klaus Iohannis, în timp ce Victor Ponta susține că dosarul împotriva lui este motivat politic. Totuși, a demisionat de la conducerea partidului și dă semne că ar renunța la putere, scrie Financial Times. Ziarul menționează și trimiterea de către președinte a Codului fiscal pentru reexaminare în Parlament, gest în care analiștii văd o modalitate de creștere a presiunii pe șeful Guvernului. Legea conținea reduceri de taxe populiste în cazul cărora UE a avertizat că vor adânci deficitul fiscal al României, precizează FT.
Pe de altă parte, zelul DNA a atras și critici, oponenții reliefând că o rată de 90 la sută de condamnări este mai degrabă proprie Coreei de Nord decât Bucureștiului. În plus, ofensiva anticorupție a dus și la consecințe nedorite: teama de punere sub acuzare a paralizat administrația publică, oficialii de la nivel mediu al administrației încetând să mai acorde contracte publice pentru a evita orice eventuală investigație. Pentru unii, procurorii României au devenit prea puternici, iar anchetele lor prea extinse. Parlamentarii vor discuta la toamnă propuneri de limitare a măsurii arestului preventiv, o măsură care, în opinia altora, este destinată să taie aripile agenției.
Totuși, operațiunea lui Kovesi se bucură de susținerea a 65 la sută dintre români, obișnuiți de mult timp să-i vadă pe politicieni îmbogățindu-se în ciuda salariilor modeste. Mulți văd în acțiunile DNA o îndelung așteptată curățare a clasei politice, care menține la conducere o rețea comunistă de clientelism, la peste două decenii de la executarea fostului dictator Nicolae Ceaușescu, mai scrie Financial Times, care publică într-un chenar separat cele mai proeminente cazuri de politicieni condamnați sau aflați sub investigație

Sfinţii Închisorilor, Cioran, Eliade, Ţuţea, Noica, Vulcănescu, Gafencu interzişi de Iohannis şi clasa politică coruptă By TENE IONUT - Jul 22, 2015 - Sursa : Juurnalul Romanesc

http://silethismillennium.blogspot.com/2009/03/youtube-broadcast-yourself.html




Sfinţii Închisorilor, Cioran, Eliade, Ţuţea, Noica, Vulcănescu, Gafencu interzişi de Iohannis şi clasa politică coruptă

50

Nu am avut nici cea mai mică îndoială că „Führerul din Carpaţi”, preşedintele ales şi pe Facebook România, Klaus Iohannis, va promulga Legea antinaţională şi anticonstituţională, denumită greşit de presă ca Legea anti-legionară, şi pompos declarată de iniţiatorii sub „acoperire”: Legea pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 31/2002 privind interzicerea organizaţiilor şi simbolurilor cu caracter fascist, rasist sau xenofob şi a promovării cultului persoanelor vinovate de săvârşirea unor infracţiuni contra păcii şi omenirii. Nu m-am îndoit că va promulga legea din mai multe motive: 1. Klaus Iohannis e produsul elaborat al sistemului neo-comunist şi neo-securist perpetuat după decembrie 1989, ca să conducă ţara spre sub-colonie şi dinamitarea economiei autohtone. Eu nu m-am înşelat în noiembrie 2014 de propaganda neo-securistă ce controlează media şi establishment-ul politic; 2. nu cred că un sas de religie lutherană poate să simtă „dimensiunea românească a existenţei” şi „spaţiul mioritic” al triadei Blaga, Vulcănescu, Noica; 3. Klaus Iohannis e expresia politică a unor interese politice străine, implementate la noi în ţară, în cârdăşie cu grupări politice dezarticulate de interesul naţional? Sincer mă cuprindea tristeţea, nostalgia şi melancolia la apelurile dramatice către Klaus Iohannis ale fiicei lui Mircea Vulcănescu, călugărilor de la Mănăstirea Petru Vodă, Academiei Române sau istoricului Cristian Troncotă, care făceau apel la raţiunea preşedintelui cu exemplul martirilor români ce vor fi crucificaţi de lege a doua oară, după iadul anilor 50. Apelurile bine intenţionate, frumoase şi agumentate erau din păcate retorice, pentru un om, care e doar robotul sistemului neo-comunist.
De vină pentru promulgarea acestei legi, care încalcă legile ţării, Constituţia României, drepturile omului şi deciziile Tribunalului Penal de la Nuremberg, nu e numai preşedintele Klaus Iohannis. În primul rând, vinovat este iniţiatorul ei, Crin Antonescu, înconjurat de o clică de consilieri, care nu cunosc istoria adevărată a României. Crin Antonescu a crezut în subţirimea sa intelectuală, că dacă se pune bine cu comilitonul neo-marxist de la Institutul „Elie Wiesel”, fiul unui bolşevic venit pe tancurile sovietice să instaureze comunismul, va ajunge preşedintele României. Nu nu mai că nu a ajuns preşedinte, dar şi a fost extras  ca o “măsea stricată” de pe scena politică naţională, cu ruşinea şi oprobiul crucificării din nou a martirilor anticomunişti, a Sfinţilor Închisorilor şi celor mai mari intelectuali ai ţării: Noica, Eliade, Vulcănescu, Ţuţea, Cioran, Ionescu (să nu se uite că a fost ataşat diplomatic al lui Ion Antonescu pe lângă guvernul de la Vichy) sau a mucenicilor ca Valeriu Gafencu, Ilie Cleopa, Arsenie Papacioc sau Iustin Pârvu. Propunerea legislativă nu a fost supusă dezbaterii publice, ea a trecut şerpeşte în comisia condusă de colaboratori a securităţii comuniste, dovediţi în instanţă de CNSAS şi a fost votată în plen aproape în unanimitate de un parlament format din numeroşi penali şi corupţi, deci şantajabili şi fără calitate morală să decidă dacă Mircea Eliade trebuie interzis sau nu? Din păcate, presa mainstream a păstrat o tăcerea complice privind această lege, care încalcă legislaţia naţională şi internaţională.
In-apararea-lui-Valeriu-Gafencu-30-Mai-2013
De fapt, această lege, care e un atac murdar la valorile naţionale, morale, religioase şi la ierarhia culturală a românilor, este şi expresia unei miasme politice nomenclaturiste, provenite şi de tipul celei din anii 50, când bolşevismul era la putere în Româna supusă tancurilor sovietice. Acum ce tancuri ne mai supun ca să ne punem din nou la index valorile? De ce îi este frică în prezent lui Klaus Iohannis şi clasei politice incompetente de Sfinţii Închisorilor, de Eliade, Cioran, Noica, Vulcănescu, Ţuţea sau de mărturisitori ca Iustin Pârvu şi Arsenie Papacioc, de mucenicii Valeriu Gafencu sau Ilie Lăcătuşu. Ce puterncii sunt şi după moarte aceşti stâlpi ai culturii şi ortodoxiei româneşti de preşedintele Iohannis şi comilitonii neo-comunişti fac legi speciale pentru ca să fie interzişi. Se vor schimba denumirie de şcoli Eliade, Ţuţea sau Vulcănescu din ţară? Vor fi interzise poeziile lui Radu Gyr sau Lucian Blaga? Va fi interzisă de către noua “poliţie a gândirii” opera lui Tudor Arghezi, că a compus poezia “Făt-Frumos” dedicată lui CZ Codreanu? Cred că Iohannis şi o parte a clasei politice doresc ca românii să nu mai se raporteze la valori culturale naţionale şi religioase, ca poporul să devină o populaţiune de mancurţi, care să îngurgiteze pe nemestecate, fără să gândească, toate interesele economice şi geopolitice ale multinaţionalelor şi marilor puteri?
Ionuţ Ţene

Șantaj la nivel înalt!!! Davidoiu versus Ungureanu: ONU sau apartamentul!!! - Jurnalul Romanesc


http://silethismillennium.blogspot.com/2009/03/youtube-broadcast-yourself.html
http://www.jurnalulromanesc.at/wp-content/uploads/2015/05/Untitled-21.jpg


Șantaj la nivel înalt!!! Davidoiu versus Ungureanu: ONU sau apartamentul!!!

592

Viaţă de sinecurist pe banii românilor! M.R.U. un comunist „democrat” are apartament plătit de statul român la Viena.

După decembrie 1989, cea mai bună meserie publică e tot cea de fost nomenclaturist comunist. Omul care întruchipează perfect continuitatea securisto-comunistă de după 1990 şi că numic nu s-a schimbat pentru oamenii sistemului totalitar este Mihai Răzvan Ungureanu, fostul şi actualul şef SIE şi fostul premier al României oferită pe tavă intereselor economce străine. Mihai Răzvan Ungureanu de tânăr a fost un descurcăreţ, cu proptele de la PCR şi protejat de Securitate. Născut dintr-o familie de intelectuali modoveni, cu mamă specialistă în limba ebraică, MRU a fost repede luat la ochi albaştri de sistemul securisto-comunist. La numai 18 ani a fost promovat membru în CC al UTC sub directa coordonare a lui Nicu Ceauşescu, fiul dictatorului comunist. MRU s-a remarcat prin articole marxiste şi osanale dedicate lui Nicolae Ceauşescu în „Opinia Studenţească”, de provoca la propriu greaţa şi voma colegilor de la Facultatea de Istorie din Iaşi pentru oportunismul său gregar. Revoluţia l-a prins mobilizând studenţii în favoarea dictatorului Nicolae Ceauşescu. Lovitura de stat din decembrie 1898 i-a priit ucenicului lui Karl Marx, pentru că devenit un promotor al ideilor lui Soroş şi bursier al acestei fundaţii, care militează pentru destructurarea culturii şi valorilor naţionale. Promovat de CP Tăriceanu în guvernul său, în 2005, ca secretar de stat, apoi ca ministru de externe, MRU este artizanul renunţării la averea de miliarde de euro a Fundaţiei Gojdu în favoarea statului maghiar. Mai mult, MRU a reuşit blocarea negocierilor cu Moscova pentru returnarea tezaurului românesc furat de bolşevici în 1917. Pentru „meritele” sale împotriva intereselor naţionale MRU este promovat de Traian Băsescu în funcţia de şef SRI şi premier la României. Este dat jos din funcţia pe care nu o merita în urma protestelor românilor din Piaţa Universităţii, nemulţumiţi de incompetenţa premierului preocupat de vita Kobe la cină, decât de dezvoltarea economiei româneşti. MRU a fost acuzat de al doilea om din SRI-ul lui Virgil Măgureanu, purtătorul de cuvânt, Nicolae Ulieru, că a fost racolat de un serviciu secret străin. Asta nu l-a împiedicat pe marioneta intereselor străine Klaus Iohannis să-l pună şef peste spionii români din străinătate?


Alegerea lui Klaus Iohannis ca preşedinte al României, în urma manipulărilor de pe Facebook, MRU devine copilul răsfăţat al noului Fhurher din Carpaţi. Este repus pe postul de şef la SIE, în ciuda protestelor presei şi societăţii civile care au scos în evidenţă gafele de proporţii făcute împotriva interesului naţional de către MRU, specialist în limba ebraică şi discursuri diplomatice în limbaj de lemn.Un lucru mai puţin cunoscut despre MRU este talentul său de om „de afaceri”  pe banii publici, din taxele şi impozitele românilor aşa cum a fost învăţat la Şcoala de partid „Ştefan Gheorghiu”, când era nomenclaturist comunist. Din 2001 încep învârtelile lui MRU la Viena, când a fost numit director general – emisar special al Pactului de Stabilitate pentru Europa de Est şi apoi coordonator adjunct al Iniţiativei de Cooperare Sud-Est  Europeană (SECI), între anii 2003 – 2004. MRU primeşte de la statul român un apartament de lux în inima Vienei, cu plata uilităţilor la zi din partea bugetului de stat. Dar surpriza vine când în 2005 MRU părăseşte postul pentru o altă sinecură de stat în Guvernul Tăriceanu, la Bucureşti. MRU nu predă apartamentul de lux către statul român ci îl păstrează ca loc de refugiu şi odihnă între sesiunile ministeriale. Mai mult, apartamentul de lux plătit în continuare de statul român, deşi nu avea dreptul să mai locuiască, pentru că nu mai era funcţionar la Viena, este folosit de soţia lui MRU, care din asistentă medicală devine un medic de succes la Viena şi negociază contracte cu OMV pe perioada când soţul era şef la SIE. Asta nu e trafic de influenţă d-na Kovesi? Democraţia e doar „pentru căţei”? Premierul Mihai Răzvan Ungureanu susţinea că banii primiţi de soţia sa din partea companiei OMV, în perioada în care el conducea Serviciul Român de Informaţii (SIE), nu reprezenta un conflict de interese, conform definiţiilor prevăzute de legea în domeniu. Grupul de Investigaţii Politice (GIP), condus de Mugur Ciuvică, a sesizat, în 2012, Parchetul ICCJ în legătură cu conflictul de interese în care s-ar fi aflat fostul director SIE, Mihai Răzvan Ungureanu, din cauza contractului soţiei acestuia cu firma austriacă OMV AG. Daniela Ungureanu, soţia fostului premier, a primit, în 2009 şi în 2010, în baza unui contract de “servicii de consultanţă medicală”, suma totală de 711.866 RON, adică 170.000 de euro, de la firma austriacă. GIP a sesizat Parchetului faptul că fostul director al SIE s-a aflat în conflict de interese începând cu anul 2009, când soţia sa a început să fie plătită de OMV. Bineînţeles că parchetul nu anchetează oameni ca MRU, ce sunt de la serviciile de specialitate care conduc România pentru interesele economice ale altora. Procurorii bagă la zdup doar plevuşca, cum le ordonă americanii. Şi în ziua de azi, MRU, care este din nou şef al SIE, deţine apartamentul de lux din Viena, care este păstrat de familia sa, cu facturile plătite la zi de de la bugetul de stat. Trebuie să aibă şi nomenclaturistul MRU locul său de refugiu şi odihnă pe banii românilor. Apartamentul e “acoperit” informaţional de Ambasada României la Viena. Se explică astfel faptul că pe Silvia Davidoiu nu o clinteşte nimeni de la post, deşi decizia de mutare e semnată de către Iohannis de circa şase luni de zile? Ambasadoarea (fosta) de la Viena se laudă în stânga și în dreapta că nu o miscă nimeni de la Viena că altfel îl dă în gât pe Ungureanu. Să fie oare chiar atât de mare nesimțirea în diplomația românească? Ar fi capabilă oare soția lui MRU să trateze această boală?
MRU – trai neneică pe banii românilor! La vremuri noi, tot noi, foştii comunişti.
Andrei Ionescu Albac

Klaus Iohannis si populismul PNL - Luni, 27 Iulie 2015, ora 08:05 - Ioana Ene Dogioiu - Senior editor : Ziare.com

http://silethismillennium.blogspot.com/2009/03/youtube-broadcast-yourself.html
Ziare.com

Klaus Iohannis si populismul PNL

Luni, 27 Iulie 2015, ora 08:05

Klaus Iohannis si populismul PNL

Ioana Ene Dogioiu

Senior editor Ziare.com

Presedintele Iohannis da semne de nervozitate in raport cu PNL, reflectate, in opinia mea, de afirmatiile neasteptat de transante ale sefului cancelariei prezidentiale, Dan Mihalache, in privinta votului dat de liberali pe Codului Fiscal.
"Cei din PNL puteau sa intrebe. Ei puteau sa deschida o dezbatere pe Codul Fiscal, dar asa se intampla cand te arunci din ratiuni de campanie. Poate data viitoare vor fi si ei mai atenti. Inteleg ca suntem in perioada de precampanie electorala, ca cifrele din sondaje preocupa si PNL si PSD, dar trebuie sa avem o minima responsabilitate si fata de tara asta", a declarat Dan Mihalache la Antena 3.

Nu imi imaginez ca dl Mihalache a vorbit de capul lui. Niciun sef de cancelarie prezidentiala nu se lanseaza in asemenea sarje fara acordul presedintelui. In general, in astfel de situatii, seful cancelariei spune pe sleau ceea ce presedintele nu vrea sa afirme public in mod direct.

De remarcat faptul ca atacul lui Dan Mihalache nu e diferentiat pe vechi si noi liberali. Pentru ca tot PNL-ul a votat voios iar varfuri de lance pro-cod au fost in ambele parti, si la vechiul PNL, si la vechiul PDL. Este o palma pe care o primeste in mod surprinzator si Alina Gorghiu.

Ceea ce remarc si mi se pare important este ca Dan Mihalache nu le reproseaza liberalilor votul in sine, ci faptul ca nu au provocat inainte de a-l da o dezbatere pe tema Codului Fiscal, ca nu au cumpanit bine, cu atat mai mult cu cat acest cod planta niste bombe viitoarei guvernari liberale, inainte sau dupa viitoarele alegeri.

Sigur, e un cod aparent liberal, asa cum e orice reducere de fiscalitate. Dar ansamblul de masuri este complet neliberal. Ba chiar mi se pare de-a dreptul nerealist si sinucigas sa vrei in acelasi timp reducerea veniturilor bugetare si marirea cheltuielilor bugetare. Si va amintesc ca tot liberalii au mai fost si la capatul unor cheltuieli, ca doar dublarea alocatiilor pentru copii a fost initiativa lor. Nu i-am auzit prea ingrijorati nici de perspectivele majorarii salariilor bugetarilor in conditiile preconizatei reduceri de fiscalitate.

E drept ca PNL are in programul de guvernare reducerea TVA la 19%. Dar ca parte a unui mix de masuri care vizeaza pe partea cealalta reducerea cheltuielilor bugetare prin reformarea companiilor de stat, a ANAF, imbunatatirea colectarii si combaterii evaziunii. Aceste masuri de pregatire si acompaniere lipsesc cu desavarsire in politica Guvernului Ponta si cred ca PNL nu avea decat sa fie consecvent cu propriile propuneri din program pentru a fi reticent in fata unei politici pseudo-liberale.

Si tocmai de aceea cred ca pozitionarea severa a lui Klaus Iohannis este de bun augur in perspectiva viitoarei probabile guvernari liberale. Presedintele pare a lansa un mesaj ferm: daca stati numai cu ochii in sondaje si guvernati dupa ele, nu contati pe mine!

Iar pericolul e mare. Dincolo de aparentele destul de palide pe care le creeaza, PNL este un partid nereformat in care eu una ma tem ca baronimea nu asteapta decat acelasi lucru - sa ajunga la butoane in campanie pentru a incepe sa imparta banii publici si sa lanseze masuri populiste. Eterna strategie electorala pe care nu a ratat-o niciun partid aflat la putere pana acum.

E drept ca premierul desemnat al liberalilor, Catalin Predoiu, a avut o pozitie mai nuantata in privinta Codului Fiscal decat restul partidului, punand accentul tocmai pe necesitatea sine qua non a masurilor de pregatire si acompaniere a reducerii TVA. Dar si sa vrea sincer acest lucru, nu stiu cata putere ar avea dl Predoiu sa impuna de unul singur, impotriva PNL, un oarecare discernamant bugetar in an electoral.

Daca va reusi sa traga frana de mana populismului propriului partid, ceea ce mi se pare foarte greu in mod real, dincolo de declaratii transante precum ale dlui Mihalache, presedintele Iohannis o ia cred pe o cale foarte buna pentru politica romaneasca. E drept, cu inca o conditie esentiala, si anume sa fie atent si la ce masuri cu impact bugetar, precum pensii speciale si alocatii dublate pentru copii, promulga.


Urmareste Ziare.com si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Ziare.com.

Citeste mai multe despre  
Sursa:
 Ziare.com

https://silethismillennium2019.blogspot.com/

De ce nu pierde (încă) Rusia războiul, Ce a vrut Biden de la Iohannis