Poreclă Sile this Millennium Pseudonime sile_this_millennium

sâmbătă, 7 decembrie 2019

EXPOZIŢIE "THOMAS RUFF : PHOTOPHILIA" ARTIST THOMAS RUFF - Sursă: 2 SEPTEMBRIE\ INCHEIE Thomas Ruff: Photophilia, MARe/Muzeul de Artă Recentă, Primăverii 15, București, marți, 7 mai 2019, ora 19:00. Intrare liberă.



http://silethismillennium.blogspot.com2017youtube-broadcast-yourself.html
MARe

2 SEPTEMBRIE

\ INCHEIE
Thomas Ruff: Photophilia, MARe/Muzeul de Artă Recentă, Primăverii 15, București,  marți, 7 mai 2019, ora 19:00. Intrare liberă.

Des-facerea fotografiei. Thomas Ruff și Thomas Weski în dialog la București, moderat de Erwin Kessler, Institutul Goethe București // Pavilion 32, Calea Dorobanți 32, miercuri, 8 mai 2019, ora 19.00. Intrare liberă.

MARe/Muzeul de Artă Recentă continuă seria de expoziții personale dedicate acelor figuri proeminente ale artei internaționale care au modificat parametrii esteticii curente, prin schimbarea felului în care arta actuală este produsă, prezentată, văzută și înțeleasă. Precedată de expozițiile MEN, cu Jeff Wall, și de Thinking/Not Thinking, cu Martin Creed, expoziția Photophilia de Thomas Ruff, curatoriată de Erwin Kessler, va fi prezentată la MARe din  7 mai 2019. Din nou, MARe/Muzeul de Artă Recentă face operă de pionierat prin prezentarea pentru prima dată către publicul local a unei figuri de prim ordin de pe scena artei globale, printr-o expoziție compactă și reprezentativă. Cele 19 lucrări de Thomas Ruff expuse la MARe fac o incursiune cronologică și tipologică în opera sa, de la faimosul portret bust supradimensionat al Andreei Kachold  (1987, 210x165 cm), la Extrasele de ziar din anii 90 ori Negativele și Fotogramele anilor 2013-2014.

Thomas Ruff este un om de știință  sub acoperirea unui artist care explorează o tulburare curentă: photophilia. Fotografismul compulsiv vine din presupusa natură a fotografiei de a furniza adevăruri flagrante și evenimente epatante. Dimpotrivă, Ruff produce doar foto-grafie, solidă precum pictura. Anti-substanțialiste, trans-fotografiile sale nu redau nici evenimente, nici adevăruri. Ele doar arată proliferarea foto-epidermei lumii, suprafața fluidă de reprezentări încapsulate ocular Eliberată de ambiția realistă, de pretenția unei obiectivități superioare, fotografia se repliază asupra ei însăși, ca un mijloc artistic precum oricare altul. .Distanțat de subiectele fotografiate, Thomas Ruff se afundă în tehnicile, protocoalele, texturile și contextele fotografierii.

Thomas Ruff va fi prezent pe 7 mai la vernisjul expoziției Photophilia, la MARe/ Muzeul de Artă Recentă, București, Bulevardul Primăverii nr. 15, de la ora 19.00h.

... 

In contextul expoziției Thomas Ruff , Institutul Goethe din București, partener al MARe/ Muzeul de Artă Recentă,  organizează la noul său sediu din Calea Dorobanți 32 o conferință publică pe 8 mai, de la orele 19.00h, cu titlul Des-facerea fotografiei. Thomas Ruff și Thomas Weski în dialog la București, moderat de Erwin Kessler. Dezbaterea va familiariza publicul cu opera versatilă a lui Thomas Ruff. Artistul va dialoga despre fotografie, artă, istorie și reprezentări vizuale cu Thomas Weski, unul dintre cei mai importanți curatori de fotografie germani. Dezbaterea va fi moderată de Erwin Kessler, directorul MARe/ Muzeul de Artă Recentă.


EXPOZIŢIE

"MEN. PRIMA EXPOZIȚIE JEFF WALL ÎN ROMÂNIA"

ARTIST

JEFF WALL

DATA
9 OCTOMBRIE\ INCEPE
28 IANUARIE\ INCHEIE
Inedită și special concepută pentru MARe, expoziția MEN va prezenta opera lui Jeff Wall, pornind de la celebrele sale lightbox-uri de la începutul anilor 1980, până la lucrările printate din jurul lui 2015. Cele mai multe dintre lucrările prezente în expoziție au dimensiuni impresionante: ”The Thinker” (1986, light box, 216 x 229 cm), ”Monologue” (2013, lightjet print pe suprafață de plexiglas, 240 x 282 cm), ”Searcher” (2007, inkjet print pe hârtie, 26.5 x 36.5 cm), ”Listener” (2015 , inkjet print pe hârtie, 159.4 x 233 cm), ”Mask maker” (2015, inkjet print pe hârtie,167.4 x 134.5 cm), ”Pawnshop” (2009, lightjet print pe suprafață de plexiglas, 168 x 164 cm).  

Momente de la instalarea lucrării ”Thinker” în ”black box”-ul de la etajul 1;1/2

Expoziția oferă o perspectivă concisă și cronologică asupra operei lui Jeff Wall, începând de la construcțiile narative, sofisticate și narative, inspirate de universul (și de morfologia) publicității, până la cele în care realitatea este prezentată în lucrări minuțios regizate (deși păstrează pe deplin iluzia unui instantaneu autentic). 

Dincolo de faptul că trece în revistă tehnicile și a etapele cronologice ale operei lui Jeff Wall, MEN este o expoziție provocatoare prin chiar subiectul ales. Deși prin titlu (”MEN”) ea pare să sublinieze masculinitatea, de fapt o subminează prin reprezentări neclare, indecise, contradictorii. Bărbații din lucrările selectate sunt fie personaje expuse și vulnerabile, precum acel ”Thinker”, în care personajul înjunghiat în spate, pozează precum o sculptură a lui Rodin, pe un deal care domină orașul Vancouver, fie sunt de-a dreptul umiliți, dar totodată disprețuitori ca-n cazul lui ”Listener” un tânăr căzut la pământ, încercuit, aflat în fața unui act iminent de violență din partea unui grup de alți bărbați. În ”Pawnshop”, personajul masculin, în putere, masiv,, energic, susține gâtul chitării electrice (un simbol aici erect într-un mod falic), dar nu pentru a impresiona vreo audiență, ci - dimpotrivă - pentru a o amaneta pentru bani. În ”Monologue”, trei bărbați aflați la vârsta mijlocie își împărtășesc singurătatea într-un mod teatral în inima unui luminiș împrejmuit și în lumina unui felinar invizibil, incapabilă să învingă întunericul din jur. ”Mask Maker” ne arată un tânăr cu aspect de artist stradal anonim, cu pantaloni decupați fantezist, care, pentru a-și picta o mască pe chip se oglindește în vitrina unui magazin desființat, de pe o stradă pustie, dintr-o suburbie sărăcăcioasă.

Sentimentul copleșitor de mediu și de context pustiu și rece, în care gesturile ambigue irump într-un cadru  ”realistic” orb și deloc empatic , este canalizatde Jeff Wall,  în mod delicat și cu o minuțiozitate chirugicală, către o experiență anti-maniheistă și aflată dincolo de convingeri și de certitudini. În pofida aparentei sale modestii, ”Searcher” este - cumva improbabil - ”cheia”  întregii expoziții: o persoană (probabil fată!) ghemuită pe stradă, în fața unei uși, culege de pe jos un mărunțiș, un ”nimic”, invizibil dar de neprețuit. Căutătorul (Searcher) joacă rolul unei muze a lui Jeff: este alegoria gesturilor cotidiane, dar de nepătruns din afară, ale oamenilor din jurul nostru, este alegoria sensurilor, valorilor și a implicării acestor oameni și gesturi, care construiesc acea social persona fragmentată și versatilă, capabilă să captiveze spectatorul. Misterul plutește mai departe, neobosit, indiferent dacă este vorba sau nu despre artă.

Jeff Wall (cv: expoziții după 2000)

Născut în 1946 Born, trăiește și lucrează în Vancouver, British Columbia, Canada

Educație
  •         1964-1970 MA, Istoria Artei, Universitatea British Columbia, Vancouver, British Columbia
  •         1970-1973 Cercetare doctorală, Courtauld Institute, University of London, Londra, Anglia

Premii
  •         2003 Premiul pentru Arte Vizuale Roswitha Haftmann, Zürich, Switzerland
  •         2002 Premiul Internațional pentru Fotografie Erna and Victor Hasselblad Foundation, Götteborg, Sweden
  •         2001 Premiul pentru Reușită în Carieră în Arta Fotografică Paul de Hueck and Norman Walford, Ontario Arts Council, Canada

Solo Exhibitions

2015
  •         Jeff Wall, White Cube, Hong Kong
  •         Jeff Wall, Canada House, Londra
  •         Jeff Wall: Tableaux, Pictures, Photographs 1996-2013. Louisiana Museum, Humlebaek
  •         Jeff Wall. Fondation Henri Cartier-Bresson, Paris
  •         Jeff Wall. Marian Goodman Gallery, New York
  •         Jeff Wall. Marian Goodman Gallery, Londra
  •         Jeff Wall. Pérez Museum, Miami

2014
Tableaux, Pictures, Photographs 1996-2013, Stedelijk Museum, Amsterdam, Kunsthaus Bregenz, Austria

2013
  •         Jeff Wall, Tel Aviv Museum of Art, Israel
  •         Jeff Wall Photographs, Museum of Contemporary Art, Sydney
  •         Actuality, Padiglione d'Arte Contemporanea, Milano

2012
  •         Jeff Wall Photographs, Art Gallery of Western Australia, Perth; National Gallery of Victoria, Melbourne    
  •         Portraits, Lorcan O’ Neill, Roma
  •         In Light, Black, Colour, White, and Dark, Pinchuk Arts Center, Kiev

2011
  •         White Cube Mason’s Yard, Londra
  •         Jeff Wall, Marian Goodman Gallery, New York, NY
  •         The Crooked Path, Bozar, Palais des Beaux Arts, Brussels; CGAC, Santiago de Compostela

2010
  •         ‘Transit’, Staatliche Kunstsammlungen, Dresda

2009
  •         Jeff Wall, Marian Goodman Gallery, New York, NY

2008
  •         Jeff Wall, Galleria Lorcan O’Neill Roma, Roma
  •         Jeff Wall: Exposure, Guggenheim, Berlin
  •         Jeff Wall, Tamayo Museum, Mexico City, Mexic
  •         Marian Goodman Gallery, New York, NY
  •         Jeff Wall, Vancouver Art Gallery Collection, Vancouver, BC
  •         Jeff Wall, Works 1979 – 1990, Galerie Rüdiger Schottle, München

2007
  •         Jeff Wall, White Cube, Londra
  •         Jeff Wall, Johnen Galerie, Berlin
  •         Jeff Wall, The Museum of Modern Art, New York, NY touring to The Art Institute of Chicago, IL; SF MOMA, San Francisco Museum of        Modern Art, San Francisco, CA

2006
  •         Jeff Wall, Marian Goodman Gallery, Paris

2005
  •         Jeff Wall, Photographs 1978-2004, Schaulager, Münchenstein, Basel
  •         Photographs 1978-2004, Tate Modern, Londra, Marea Britanie

2004
  •         Astrup Fearnley Museum, Oslo, Norvegia
  •         Marian Goodman Gallery, New York, New York

2003
  •         UCLA Hammer Museum, Lobby Gallery, Los Angeles, California
  •         Jeff Wall: Landscapes, Norwich Castle Museum and Art Gallery, Norwich, Anglia
  •         Jeff Wall, Photographs, MUMOK (Museum of Modern Art Ludwig Foundation), Vienna, Austria

2002
  •         Marian Goodman Gallery, New York, NY
  •         Hasselblad Center, Göteborg, Suedia
  •         Galerie Marian Goodman, Paris, Franța
  •         MUMOK (Museum of Modern Art Ludwig Foundation), Vienna, Austria

2001
  •         Marian Goodman Gallery, New York, NY
  •         Jeff Wall: Figures & Places, Museum für Moderne Kunst, Frankfurt am Main, Frankfurt, Germania

DESPRE MUZEUL DE ARTĂ RECENTĂ - ARTA PE CINCI NIVELURI

http://silethismillennium.blogspot.com2019youtube-broadcast-yourself.html


DESPRE MUZEUL DE ARTĂ RECENTĂ

ARTA PE CINCI NIVELURI

CONCEPT

MARe prezintă publicului peste 150 de opere, expuse într-o clădire de 1200 mp desfășurată pe cinci niveluri, dotată cu toate spațiile, echipamentele, serviciile, programele și cadrele de specialitate cerute de exigențele muzeografice actuale. Conceput de YTAA (Youssef Tohme Architects and Associates), noul muzeu va prezenta o colecție permanentă cu cele mai reprezentative lucrări de artă românească realizate din anii 1960 și până astăzi. După Muzeul Simu, MARe este primul muzeu privat de artă care se deschide în România în ultimii 100 de ani, într-o clădire care îi este dedicată exclusiv, nu într-o construcție oarecare, convertită la sarcina de muzeu.

Decizia de a deschide muzeul în acest an are o motivație aparte. În 2018, România sărbătorește 100 ani de la unirea Transilvaniei și Banatului, a Bucovinei și a Basarabiei cu Vechiul Regat, întregind România modernă. Colecția permanentă MARe propune o perspectivă unică asupra artei românești din perioada dictaturii comuniste până la Revoluția din 1989 și asupra direcțiilor artistice actuale, prin care este surprins procesul de re-modernizare a discursului artistic românesc după renunțarea la ideologia realismului socialist, oglindind apoi ciocnirea cu civilizația consumului și divertismentului. Colecția MARe cuprinde peste 550 de lucrări realizate de artiști români : pictură, sculptură, instalație, fotografie, obiect, colaje, artă conceptuală și video. MARe abordează teme contrastante ale artei românești, reconsiderând critic subiecte precum progresul și regresivitatea, estetismul, utopia și distopia, construcția și disoluția, dizidența, credința și blasfemia, tradiția și inovația.

Prin accentul pe care-l pune pe arta românească produsă din anii 60 până astăzi, MARe oferă vizitatorilor o perspectivă critică asupra riscurilor, a reușitelor și a compromisurilor artiștilor români în timpul dictaturii comuniste și după căderea regimului în 1989. În iulie 1965, la cel de-al IX-lea Congres al PCR, ideologia oficială s-a dezis de dogma realismului socialist în scopul de a încuraja ”diversitatea stilistică” în domeniul artelor, dar fără a depăși limitele impuse de regim. Din acel moment, artiști ignorați până atunci, precum autodidactul Ion Țuculescu au fost transformați în eroi și profeți ai înnoirii. Artiștii mai tineri au preluat repede tehnicile și mijloacele artei occidentale, de la abstracție și neoconstructivism la fotorealism și de la performance la instalații și land art. În expoziția permanentă apar lucrări-cheie de Ion Țuculescu, Andrei Cădere, Ion Grigorescu, Paul Neagu, Ștefan Bertalan, Nicolae Comănescu, Roman Cotoșman, Pavel Ilie, Diet Sayler, Alexandru Chira, Horia Bernea, Florin Mitroi, Marian Zidaru, Ioana Bătrânu, Vioara Bara, Teodor Graur, Dan Perjovschi, Dumitru Gorzo, Victor Man, Ecaterina Vrana, Vlad Nancă, Gili Mocanu, Anca Mureșan, Ovidiu Feneș, Cristina David, Ion Bârlădeanu și mulți alții.

Concepută ca vilă privată în 1939, clădirea originală a fost asociată cu nomenclatura comunistă, fiind reședință temporară a temutei Ana Pauker, ministru de externe și port-drapel stalinist în România. Cartierul (Primăverii) își consolidează reputația de cartier exclusivist după venirea la putere a lui Nicolae Ceaușescu, care și-a construit reședința (astăzi muzeu) la doar două minute distanță, pe același bulevard. YTAA a primit sarcina ca pe de o parte să salveze memoria locului și a clădirii inițiale (inclusiv a buncărului din subsol), iar pe de altă parte să ofere noii clădiri o identitate proprie, creând un spațiu public deschis, care să rezoneze cu comunitatea actuală. MARe are cinci niveluri, două terase cu perspective inedite și o grădină-amfiteatru. Lumina soarelui pătrunde în clădire prin luminatorul din tavan, străbate atriumul de-a lungul a patru niveluri, până la parter, oferind vizitatorilor posibilitatea de a vedea ”în secțiune” construcția disecată. Privit din afară, muzeul pare să ”plutească” deasupra solului, pe un parter transparent, vitrat integral, un efect de ”plutire” întărit de aspectul de monolit, de ”buncăr” etanș al etajelor superioare, îmbrăcate în cărămidă aparentă de culoare întunecată, ce trimite la istoria recentă a totalitarismului și a izolării României.

Interiorul clădirii contrazice intenționat așteptările și preconcepțiile pe care vizitatorii ar putea să le aibă atunci când se gândesc la un muzeu. În locul spațiilor albe, neutre, de tip ”white cube”, clădirea cuprinde un labirint de coridoare și de încăperi, de luminișuri și ocnițe, tocmai pentru a încuraja și pentru a spori gradul de intimitate dintre vizitatori și lucrările de artă. În fostul spațiu al buncărului subteran, MARe a amenajat un Auditorium perfect antifonat, cu tehnologie audio și video de ultimă generație, dedicat conferințelor, dar mai ales experimentelor curajoase în domeniul acustic și video.

PERSPECTIVE

MARe/Muzeul de Artă Recentă își propune să prezinte anual trei expoziții temporare cu artă românească și trei expoziții temporare cu artiști străini de importanță internațională. La deschiderea MARe, Jeff Wall va fi prezent cu expoziția ”MEN”. Curatoriată de Erwin Kessler, directorul MARe, expoziția prezintă o selecție dintre cele mai reprezentative lucrări ale artistului canadian, din anii 80 și până acum. Jeff Wall este cunoscut pentru fotografiile sale de mari dimensiuni, având numeroase expoziții pretutindeni în lume. În expoziția de la MARe vor fi incluse, printre altele, lucrări precum ‘The Thinker’ (1986), ‘Mask Maker’ și ‘Listener’ (ambele din 2015). “În ciuda majusculelor, ‘MEN’ nu este despre bărbăție. Solitudinea, depresia, istovirea, chiar nebunia și ridicolul sufocă bărbații în preajma altor bărbați sau femei, în orașe sau societăți. Narațiuni eliptice și nostalgii mușcătoare cer empatie pentru gesturile lor retorice, vide.” (Erwin Kessler, Director). Abordarea cronologică favorizează înțelegerea traseului artistului de la folosirea tehnologiei lightbox, din anii 80, până la fotografia de mari sau mici dimensiuni din anii 2000.

După Jeff Wall, în 2019 vor expune la MARe Martin Creed și Thomas Ruff.

MARe/Muzeul de Artă Recentă va derula programe de film experimental, de muzică experimentală, programe educaționale și de cercetare.

ISTORIC

Fundația MARe a fost înființată în 2015. De atunci a organizat o serie de expoziții în muzee importante din București (Muzeul Național de Artă al României), Sibiu (Muzeul Brukenthal), Craiova (Muzeul de Artă, palatul Jean Mihail), Oradea (Muzeul Țării Crișurilor). Fundația MARe nu se limitează la expoziții; muzeul cuprinde o bibliotecă de cercetare, care cartografiază practicile curatoriale europene : unde, cum și de ce arta este colecționată și expusă actualmente. Fundația MARe are deja o serie de publicații proprii, care de acum vor putea fi achiziționate din magazinul muzeului, împreună cu catalogul colecții permanente și cu catalogul Rai din Iad, care vor fi lansate la deschiderea MARe.

Fundația MARe încheie parteneriate naționale și internaționale, sporind gradul de vizibilitate al artei prin programe de cercetare și educație și prin seriile de evenimente care vor avea loc în anii următori.

ECHIPA

Erwin KESSLER – director general // CAROLA CHIȘIU – conservator/curator principal // IOANA ANTONIA IORDACHE– curator/muzeograf // IOANA ȘERBAN – curator/muzeograf // CRISTIAN VECHIU – curator/muzeograf //  Alina DĂNESCU - shop manager // Gabriel POPA - director administrativ // Olga VINTANIUC - marketing // Silviu DANCU - PR

Septembrie 2019 - Ianuarie 2020
THE PERFORMATIVE ART OF TINO SEHGAL – TINO SEHGAL: ARTA PERFORMATIVĂ
14 Decembrie 2019







Generalul Silviu Predoiu: Serviciile străine s-au întâlnit cu spionul care a penetrat NATO (2) - Interviu luat lui Silviu Predoiu de Sabina Fati - Sursă: EUROPA LIBERĂ ROMÂNIA

http://silethismillennium.blogspot.com2019youtube-broadcast-yourself.html

Generalul Silviu Predoiu: Serviciile străine s-au întâlnit cu spionul care a penetrat NATO (2)


Generalul Silviu Predoiu: N-am primit niciodată ordin să găsim conturile lui Ceaușescu (1)



Prima parte a interviului cu fostul șef operativ al SIE.

Generalul Silviu Predoiu: Ungaria știe ce vrea. România, nu. Și cum se vând ziariștii gratis - Interviu luat lui Silviu Predoiu de Sabina Fati - Sursă : Radio Europa Liberă România

http://silethismillennium.blogspot.com2019youtube-broadcast-yourself.html

Generalul Silviu Predoiu: Ungaria știe ce vrea. România, nu. Și cum se vând ziariștii gratis

                 





A cincea parte a interviului cu fostul șef operativ al SIE.


De ce s-a retras din fruntea SIIJ: Adina Florea ne-a dezvăluit ce planuri are în continuare

De ce s-a retras din fruntea SIIJ: Adina Florea ne-a dezvăluit ce planuri are în continuare:


 Am luat decizia de a ma retrage din procedura de numire in functia de procuror-sef al Sectiei pentru Investigarea Infractiunilor din Justitie pentru ca eu asa am considerat ca este mai bine pentru ... http://silethismillennium.blogspot.com2019youtube-broadcast-yourself.html

Netflix a dat lovitura cu The Irishman: ce a obținut filmul lui Scorsese - de Ciprian Ioana - 20:01 04.12.2019 - Sursă : FILME & SERIALE ONLINE ,https://playtech.ro/

FILME & SERIALE ONLINE
http://silethismillennium.blogspot.com2019youtube-broadcast-yourself.html

Netflix a dat lovitura cu The Irishman: ce a obținut filmul lui Scorsese

Netflix a dat lovitura cu The Irishman: ce a obținut filmul lui Scorsese

20:01 04.12.2019


 The Irishman e cel mai recent film regizat de Martin Scorsese și a avut premiera pe Netflix în urmă cu câteva zile. La doar o săptămână după debutul pe platformă se bucură deja de un real succes.

Netflix pare că se încălzește bine pentru premiile Oscar de anul viitor. Și-a dus mai multe producții în cinema înainte de a le lansa pe platformă tocmai pentru ca acestea să prindă un loc pe lista nominalizărilor. Iar acum culege și roadele.
The Irishman, filmul de trei ore și jumătate al lui Martin Scorsese, a dat deja lovitura. Și doar ce a fost lansat pe platformă de câteva zile.

Cum a dat Netflix lovitura cu The Irishman

The Irishman se pregătește de gala Oscar de anul viitor și, până atunci, începe deja să culeagă premii. Cel mai recent lungmetraj al lui Scorsese a fost desemnat cel mai bun film al anului de către National Board of Review. Organizația e formată din producători de film, profesioniști din industrie și academicieni.
Sigur, distincția nu se compară nici pe departe cu un Oscar, dar e un bun început. The Irishman a mai primit și un alt trofeu: cel mai bun scenariu adaptat, pentru ce a realizat Steven ZallianQuentin Tarantino a câștigat, de asemenea, premiul pentru cel mai bun regizor pentru producția “Once Upon a Time in Hollywood”.

Iată alte premii oferite de National Board of Review:

  • Cel mai bun film: “The Irishman”
  • Cel mai bun regizor: Quentin Tarantino, “Once Upon a Time in Hollywood”
  • Cel mai bun actor: Adam Sandler, “Uncut Gems”
  • Cea mai bună actriță: Renée Zellweger, “Judy”
  • Cel mai bun actor în rol secundar: Brad Pitt, “Once Upon a Time in Hollywood”
  • Cea mai bună actriță în rol secundar: Kathy Bates, “Richard Jewell”
  • Cel mai bun scenariu original: Josh Safdie, Benny Safdie, Ronald Bronstein, “Uncut Gems”
  • Cel mai bun scenariu adaptat: Steven Zaillian, “The Irishman”
  • Cel mai bun debut regizoral: Melina Matsoukas, “Queen & Slim”
  • Cea mai bună animație:How to Train Your Dragon: The Hidden World”
  • Cel mai bun film străin: “Parasite”
  • Cel mai bun documentar: “Maiden”

vineri, 6 decembrie 2019

Radu Mazăre - mişcarea la care nu se aştepta nimeni! Ce a făcut fostul primar al Constanţei ieri, la Curtea de Apel Bucureşti

Radu Mazăre - mişcarea la care nu se aştepta nimeni! Ce a făcut fostul primar al Constanţei ieri, la Curtea de Apel Bucureşti

Radu Stefan Mazare, fostul primar al municipiului Constanta, a solicitat Curtii de Apel Bucuresti rejudecarea Dosarului Retrocedarilor din Constanta, cauza in care a fost condamnat definitiv la noua ... http://silethismillennium.blogspot.com2019youtube-broadcast-yourself.html

https://silethismillennium2019.blogspot.com/

Cine a Furat Banii lui Ceausescu | PODCAST Cristian Sima