The Economist a publicat previziuni ciudate si cumplite pentru 2015
Sursa:
Ziua News
http://silethismillennium.blogspot.com/2009/03/youtube-broadcast-yourself.html
gandeste.org - AN ALTERNATIVE MEDIA SELECTION
O Selecție de Perspective Interesante, Importante și Controversate, în Mare Parte Excluse din Mass-Media Convenționale
gandeste.org
(...)"intre ceea ce stii si ceea ce nu stii este ceea ce presupui(...)"
The Economist a publicat previziuni ciudate si cumplite pentru 2015
Coperta
publicaţiei The Economist 2015 este plină cu simboluri criptice şi
predicţii cumplite. Revista The Economist a publicat o ediţie numită
“Lumea în 2015″. Pe copertă sunt imagini ciudate: Un nor în formă de
ciupercă, Rezerva Federală intr-un joc numit “Panica” și multe altele.
The Economist este direct legată de elita mondială. Este parțial deținută de familia de bancheri Rothschild din Anglia și redactorul său şef, John Micklethwait, a participat de mai multe ori la Conferința Bilderberg – întâlnirea secretă în care cele mai puternice persoane din lumea politicii, afacerilor financiare și mass-media discută despre politici globale. Rezultatul acestor reuniuni este secret total. Prin urmare, este corect să spun că cei de la The Economist știu lucruri pe care majoritatea oamenilor nu le cunosc. Din acest motiv, coperta lor cu “predicţii 2015″ este destul de greu de descifrat.
Sumbra şi sinistra copertă prezintă figuri politice, personaje fictive și eroi din cultura pop, care vor aduce cu siguranță noutăţi în 2015. Cu toate acestea, cel mai important lucru este că include, de asemenea, mai multe desene, care sunt extrem de simbolice și fac aluzie la elemente importante ale agendei Elitei.
La prima vedere, observăm figuri politice, cum ar fi Obama și Putin, referire la cupa de Rugby și noul film Spider-Man. Dar o privire mai atentă relevă o serie de elemente perturbatoare. Iată câteva dintre ele.
The Economist este direct legată de elita mondială. Este parțial deținută de familia de bancheri Rothschild din Anglia și redactorul său şef, John Micklethwait, a participat de mai multe ori la Conferința Bilderberg – întâlnirea secretă în care cele mai puternice persoane din lumea politicii, afacerilor financiare și mass-media discută despre politici globale. Rezultatul acestor reuniuni este secret total. Prin urmare, este corect să spun că cei de la The Economist știu lucruri pe care majoritatea oamenilor nu le cunosc. Din acest motiv, coperta lor cu “predicţii 2015″ este destul de greu de descifrat.
Sumbra şi sinistra copertă prezintă figuri politice, personaje fictive și eroi din cultura pop, care vor aduce cu siguranță noutăţi în 2015. Cu toate acestea, cel mai important lucru este că include, de asemenea, mai multe desene, care sunt extrem de simbolice și fac aluzie la elemente importante ale agendei Elitei.
La prima vedere, observăm figuri politice, cum ar fi Obama și Putin, referire la cupa de Rugby și noul film Spider-Man. Dar o privire mai atentă relevă o serie de elemente perturbatoare. Iată câteva dintre ele.
GLOBUL CU DOUĂ FEŢE
O faţă a globului priveşte cu stoicism
spre vest, în timp ce cealaltă faţă pare iritată. Reprezintă aceasta o
confruntare între Est și Vest? Coperta conţine alte câteva simboluri
referitoare la “ridicarea Estului”. Ce e mai mult neliniștitor este că,
imediat sub acest glob furios, este pictat un nor în formă de ciupercă
(de tipul celor care se formează după explozia unei bombe nucleare) și
un satelit spion care se lansează în spaţiu.
Supraveghere de înaltă tehnologie și război nuclear. The Economist nu este foarte optimist.
CULOAREA FEŢELOR
Priviţi mai atent la fețele
personalităților prezentate pe copertă. Unele dintre ele sunt colorate
din plin în timp ce altele sunt în alb și negru. De ce asta?
Printre cele în alb şi negru sunt Putin,
Merkel, Obama, Hilary Clinton și David Cameron. Printre cei coloraţi
sunt David Blaine, un tânăr care ține un banner pe care scrie”Singapore”
(Singapore este gazda jocurilor Asiei de sudest din 2015) și un tip
oarecare ce poartă un echipament din realitatea virtuală. O compilație
rapidă a acestor date arată că cele alb-negre par a fi parte a Elitei
(inclusiv tipul din ISIS care, probabil, lucreaza pentru ei) și cei de
culoare sunt “outsideri”. Este modul în care Elita percepe lumea?
FLAUTUL FERMECAT
Prezența Flautului Fermecat în această temă a coperţii din 2015 este de-a dreptul tulburătoare. Flautul Fermecat din Hamelin este o legendă germană despre un om care a folosit fluierul său magic pentru a duce departe copiii din orașul Hamelin, copii ce nu au mai fost văzuţi niciodată.
Pied Piper conduce copiii din Hamelin. Ilustrația de Robert Browning, “The Pied Piper of Hamelin”
Acest personaj popular datând din Evul Mediu se spune că reprezintă fie moartea în masă, de ciumă sau în urma unei catastrofe, sau o mișcare de imigrație masivă. De asemenea, reprezintă perfect pe tinerii de astăzi care sunt “ademeniţi” și păcăliţi de “vocea” mass-mediei. În mod destul de convenabil, există un băiețel exact sub flautul lui Piper.
COPILUL NEŞTIUTOR
Chiar sub Pied Piper vedem un băiat cu o
privire uluită pe faţă. El se uită la un joc numit “Panic”. Cuvintele
“Federal Reserve” și “Chi” (care, probabil, vin de la China), sunt în
partea de sus, în timp ce cuvintele “lumina verde!” Și “sis!” (Care,
probabil, vin de la “Isis!” sau “Criză!”) sunt în partea de jos.
Băiețelul priveşte la acest sucit joc de Plinko în același mod în care
masele neştiutoare privesc neputincioase în timp ce diverse evenimente
se desfășoară pe mass-media. La fel ca şi numele jocului, scopul final
este de a provoca panică în întreaga lume la fel cum crizele sunt
generate aleator de cei care controlează jocul. Și asta pe o coperta a
revistei deținute de Rothschild.
STROPIREA CULTURILOR
In fata lui Putin este un avion mic pe
care este scris Crop-O-Dust. Aceasta se referă la conceptul de stropire a
culturilor, care este “procesul de pulverizare a culturilor cu
insecticide sub formă de pudră sau fungicide dintr-un avion.” Chiar sub
elicopter este un copil … mănâncă ceva. Neliniștitor.
Stând chiar sub avionul care
stropeşte, acest copil mănâncă dintr-un pachet de tăiţei foarte
procesaţi. Ingerează el otrava care a fost împrăştiată de către avion?
CHINA
Un urs panda ce poartă un slip cu
steagul Chinei în timp ce-şi încordează mușchii este un mod destul de
clar de ilustrare a faptului că China devine mai puternică. Lângă el
este un luptător de sumo care ține o baterie mare pe care polaritățile
(+ și -) sunt indicate în mod clar. Se face aluzie la o schimbare de
polaritate a puterii mondiale de la vest la est?
FANTOMA
Ivindu-se din spatele piciorului lui
Obama este o fantomă citind o revistă intitulată “Vacanţa”. De ce
această fantomă, care reprezintă o persoană moartă, planifică o vacanţă?
Reprezintă faptul că masele vor fi atât de sărace încât singura dată
când îşi vor permite o vacanţă va fi după moarte? Sau se referă la
nenumărați oameni care au murit în timp ce călătoreau în ultimele luni?
Înfricoşător.
BROASCA ŢESTOASĂ
Stând în fața tuturor, privind direct în
sufletele noastre, este o broască ţestoasă cu linii trasate în jurul
carapacei sale. Ce reprezintă? Vor reveni ţestoasele spectaculos în
2015? Probabil că nu. O broască ţestoasă furioasă este simbolul
Societății Fabian, o organizație extrem de puternică, care lucrează de
peste un secol pentru formarea unui singur guvern mondial.
Motto-ul Societății Fabian este “Când lovesc, lovesc tare”. Filozofia
din spatele socialismului Fabian este, în principiu, planul a ceea ce
numim astăzi Noua Ordine Mondială. Societatea Fabian este un grup foarte
vechi, originar din Anglia, din 1884, având scopul de a forma un singur
stat socialist, la nivel mondial. Ei şi-au luat numele de la generalul
roman Fabius, care a folosit strategii atent planificate pentru a-şi
obosi dușmanii într-o perioadă lungă de timp pentru a obține victoria.
“Socialismul Fabian” folosește o schimbare crescătoare pe o perioadă
lungă de timp pentru a transforma încet un stat, spre deosebire de
folosirea revoluţiilor violente ca mod de schimbare. Acesta este, în
esență un socialism furat.Emblema lor inițială a fost un scut cu un lup în blană de oaie ţinând un steag cu literele F.S. Astăzi, simbolul internațional al Societății Fabian este o broască ţestoasă, cu motto-ul de mai jos: “. Când lovesc, lovesc tare” – Societatea Fabian, The Weather Eye
Societatea Fabian obişnuia să susţină în mod deschis o societate planificată științific și sprijinea eugenia prin sterilizare. Logo-ul său original a fost un lup în blană de oaie.
Să aducă mai departe un sistem global
prin mici modificări crescătoare este exact ceea ce elita mondială face
în prezent. Acesta este, probabil, motivul pentru care avem o broască
ţestoasă supărată pe coperta acestei publicații legate de Bilderberg
care stă în faţa haosului ce se desfăşoară în spatele ei.
11.3 ŞI 11.5
Partea din dreapta jos a coperţii arată
unele simboluri mai criptice. Există o grămadă de pământ pe jos și două
săgeți pe care e scris 11.5 și 11.3. Sunt aceste date demne de memorat?
De ce sunt alături de o grămadă de pământ? Dacă consideri aceste cifre
ca fiind coordonate în spaţiu, ele indică un loc undeva în Nigeria. Să
afişeze numere care pot fi cu adevărat înțelese doar de “cei care știu”
este unul dintre hobby-urile preferate ale Elitei oculte.
Stând în fața grămezii, este Alice din Țara Minunilor privind în sus către pisica de Cheshire.
Stând în fața grămezii, este Alice din Țara Minunilor privind în sus către pisica de Cheshire.
Această pisică emblematică este
cunoscută pentru capacitatea pe care o avea de a dispărea cu totul,
lăsând vizibil doar rânjetul ei înfiorător. Prin urmare, vedem o altă
aluzie la o lume a fanteziei, iluziei și înșelăciunii așa cum este
percepută de către Alice – o reprezentantă a maselor. Împreună cu
includerea oarecum inutilă a lui David Blaine – un magician – coperta
amestecă evenimentele lumii reale cu iluziile.
Alte simboluri notabile
de pe această copertă include un purcel puşculiţă zburând din buzunarele
lui James Cameron; Un model care poartă o creație a lui Alexander
McQueen (designerul favorit al Elitei care a murit în circumstanțe
ciudate), precum și un ofițer din Asia care poartă o mască pe faţă
pentru a fi protejat de o boală mortală.