Poreclă Sile this Millennium Pseudonime sile_this_millennium

sâmbătă, 13 iunie 2009

INTERACTIVE RIDDLE à la DaVinci Code:Nati Meir îţi pute gura a serviciu secret

Florenta

PENTRU TOTI CE AU LASAT MESAJE LA BLOG-URILE DESPRE SCULPTORUL DAN LAKE

Ziare.com



Nati Meir strange semnaturi in Piata Obor

Sambata, 13 Iunie 2009, ora 10:54

Nati Meir strange semnaturi in Piata Obor
ARTICOLE SIMILARE:
REACTII
Nati Meir se intereseaza din nou de cumpararea Stelei
Comunitate

Mossad in Roumanie ,

Out!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

+3

0 Vot calitate slaba
Vot calitate buna +3
Calitatea
Comentariului

astazi, 11:06

Domnul Nati si Monica ne cer astazi semnatura!

Maine ne vor cere votul, apoi, sa ne spalam gura!!

+1

0 Vot calitate slaba
Vot calitate buna +1
Calitatea
Comentariului

astazi, 11:08

Echo (((((((((((((((:

Mossad in Roumanie ,

Out N O W !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(((((((((((((((:

+1

0 Vot calitate slaba
Vot calitate buna +1
Calitatea
Comentariului


Nati Meir îţi pute gura a serviciu secret

Adaugat la 13.06.2009 11:10:54

Click pentru a edita imaginea
Mossad in Roumanie , 13.06.2009 10:56
Out!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vineri, 12 iunie 2009

3/Roumanie : Impressive Dark And Light

http://silethismillennium.blogspot.com/2009/03/youtube-broadcast-yourself.html

Photo :Hotel D`ENGLETERRE by Constanta near Blak Sea where Eminescu love and sleep 3days with her lady-love
Veronica Micle

Mihai Eminescu poet

EMINESCU FESTIVAL

Can You Say "Mihai Eminescu"?
( /kɘn ju: sei mi'haj e.mi'nes.ku/)

The Eminescu Poetry and Art Festival is happening at the Tap Gallery between the 15th and the 21st of June 2009. Mihai Eminescu ( /mi'haj e.mi'nes.ku/) was a late Romantic poet, novelist and journalist, and regarded as Romania's most famous and influential poet. The festival will celebrate the life and work of Eminescu, over a packed week of poetry, music, theatre, film and art exhibition.

The Eminescu Festival draws parallels between the cultural heritage of both Romania and Australia and will highlight both country's shared passion for poetry. Romanian poets, artists and musicians living in Sydney will perform alongside leading contemporary Australian poets over four dates of the festival. Five award winning Romanian short films will also screen during two FREE movie nights.

Florenta

CONSULATUL ROMAN DIN SYDNEY

Stimate Doamne, Stimaţi Domni,
Consulatul General al României are plăcerea să vă transmită comunicatul de presă cu privire la desfăşurarea la Sydney a primei ediţii a Festivalului Cultural Eminescu, împreună cu programul Festivalului. Membrii comunităţii române din Sydney sunt încurajaţi pe această cale să participe la cât mai multe dintre manifestările din cadrul Festivalului.

Cu cele mai bune gânduri,

Marius Dragolea



Festivalul Cultural ‘Mihai Eminescu’




English title:



Eminescu Festival

Can You Say "Mihai Eminescu" ? ( /kən ju: sei mi'haj e.mi'nes.ku/)





Prima ediţie a Festivalului Cultural “Mihai Eminescu” va avea loc la Sydney, în perioada 15 -21 iunie 2009. Festivalul Cultural “Mihai Eminescu” va fi un eveniment bilingv, încorporând manifestări atât în limba română cât şi în limba engleză. Comemorând 120 de ani de la dispariţia tragică a poetului, pe durata Festivalului, comunitatea română din Australia are ocazia să se reîntâlnească cu creaţiile marelui poet în limba română şi, în acelaşi timp, să aducă în atenţia publicului australian vorbitor de limbă engleză patrimoniul cultural şi poetic al României.



Cultura australiană are rădăcini în poezia şi tradiţia orală, iar publicul amator de artă din Sydney este un pasionat consumator şi admirator atât al poeziei traditionale cât şi al celei contemporane. Prin Festivalul Eminescu, comunitatea română din Sydney are ocazia să îşi dezvăluie bogata moştenire literară şi să işi evidenţieze pasiuni şi trăsături comune cu celelalte segmente ale publicului australian.



În cadrul festivalului, invitaţii vor avea ocazia să asculte poezii eminesciene recitate de Luminiţa Banu, Cătălin Anastase şi Tudor Bucea. Poeţii australieni Benito di Fonzo, Tug Dumbly, Jessica Cook şi Robert Balas vor recita creaţii proprii şi poezii ale lui Mihai Eminescu traduse în limba engleză. Doamna Astrid Gionea va oferi un recital de pian, în care sunt incluse piese ale lui George Enescu. Lucrări ale artiştilor plastici Doru Slădescu, Miruna Slădescu, Nona Mândrescu, Dorina Bugariu, Daniela Voican şi Tudor Bucea vor fi expuse în cadrul galeriei de artă pe durata festivalului.



Vor fi difuzate filme documentare despre istoria şi cultura României, precum şi cinci filme de scurt metraj româneşti, laureate la mai multe festivaluri internaţionale.



Festivalul Cultural “Mihai Eminescu’ va fi găzduit de TAP Gallery, 278 Palmer Street, Darlinghurst, în perioada 15 - 21 iunie 2009. TAP Galley este situată la un minut de Oxford Street şi la şapte minute de staţia de tren Museum.



Organizarea Festivalul Cultural “Mihai Eminescu” este sprijinită de către Consulatul General al României din Sydney şi Asociaţia Românilor din Australia.



Mai multe informaţii şi programul detaliat se pot găsi la pe site-ul Internet al Festivalului, la adresa www.eminescu.com.au.

PS.
Dear Adrianne you make me a great surprise with this poem in English by the Best ever Romanian poet Mihail Eminescu :

A message to all members of Adrianne



Why Don't You Come?

[by Mihai Eminescu]

See the swallows quit the eaves
And fall the yellow walnut leaves,
The vines with autumn frost are numb,
Why don't you come, why don't you come?

Oh, come into my arms' embrace
That I may gaze upon your face,
And lay my head in grateful rest
Against your breast, against your breast!

Do you remember when we strayed
The meadows and the secret glade,
I kissed you midst flowering thyme
How many a time, how many a time?

Some women on the earth there are
Whose eyes shine as the evening star,
But be their charm no matter what,
Like you they're not, like you they're not!

For you shine in my soul always
More softly than the starlight blaze,
More splendid than the risen sun,
Beloved one, beloved one!

But it is late in autumn now,
The leaves have fallen from the bough,
The fields are bare, the birds are dumb.
Why don't you come, why don't you come?


Visit Adrianne at: http://adrianne.ning.com

The Great Romanian Poet Mihail Eminescu :statue near Black Sea in Constantza-City

"Eminescu" redirects here. For other uses, see Eminescu (disambiguation).
Mihai Eminescu

Mihai Eminescu as a student in Vienna, 1869
Born January 15, 1850(1850-01-15)
Botoşani, Moldavia
Died June 15, 1889 (aged 39)
Bucharest, Romania
Occupation Poet

Influences[show]
Arthur Schopenhauer
Mihai Eminescu (pronunciation in Romanian: /mi'haj e.mi'nes.ku/) (January 15, 1850 – June 15, 1889), was a late Romantic poet, the best-known and most influential Romanian poet. Famous poems include Luceafărul ("Evening Star"), Odă în metru antic (Ode in ancient meter), and the five Scrisori (Epistles/Satires). Eminescu was active in the Junimea literary society, and served as editor of Timpul, the official newspaper of the Conservative Party.

The head
(detail :statue )
:statue)

2/Roumanie : Impressive Dark And Light


http://silethismillennium.blogspot.com/2009/03/youtube-broadcast-yourself.html
empress737700s review - StumbleUpon
7:41am (6 reviews) stumblers, empress737700, tindink http://empress737700.stumbleupon.com/rev..
AlterMedia România
AlterMedia România: “Cei care au privilegiul de a sti, au datoria de a actiona” (A. Einstein)





infocon

cruce1
infocon

Gheorghe Constantin NISTOROIU

„Ţara este în linia întâia elementul naţional şi că e scris în cartea veacurilor că acest element să determine soarta şi caracterul acestui stat” (Domnitorul Matei Basarab)

Măsura spirituală a Naţiunii noastre preaalese este cuprinsă în aceste trei dimensiuni: Credinţa, Nădejdea şi Dragostea. Credinţa precreştină şi apoi cea ortodoxă era de fapt şi este viaţa însăşi a Românilor, ce pulsează în cântec, împliniri şi lumină. Nădejdea are acea pecetluire firească, ce îngemănează sublimul surâsului divin, cu susurul sufletelor lor dătătoare de răbdare şi curaj. Dragostea, crescând a devenit acea măsură a necuprinsului, care îmbrăţişează Dorul celui Drag, dătător de frumuseţe, cu miracolul bucuriei şi uimirii celuilalt. Hărăzit de bucuria cerului şi ursitoarele pământului, ca un Înainte mergător, Mugurele de Dumnezeu, Mihail s-a născut la Candelele luminii…

O legendă culeasă de Valahiel Monahul-Sihastrul de pe Sfântul nostru Munte Rarău, de pe plaiurile Bucovinene, despre naşterea lui Mihail Eminescu ne spune:

„Au venit o dată Mântuitorul Iisus Hristos cu Sfântul Apostol Andrei să vadă Grădina Maicii Sale, în Săptămâna luminată a Invierii, îmbrăcaţi ca nişte ţărani olteni săraci, dar curaţi şi frumoşi la chip. Au colindat pe meleagurile Bucovinei în stânga şi în dreapta, încîntaţi de frumuseţea locurilor, a lăcaşurilor şi dorind apoi să cunoască sufletele oamenilor, au ales la întâmplare casa unor gospodari: el, înalt şi fălos ca un brad, în suman şi iţari albi, cu părul de corb atârnându-i pe spate, ea, frumoasă şi veselă ca o floare, cu cosiţe de aur pe cămaşa lungă înflorată, cu bundiţă şi catrinţă de cicoare, care i-a primit cu dragoste ospătându-i din belşug cu de toate şi odihnindu-i câteva zile, mulţumindu-le apoi că le-a trecut pragul, făcându-le cinstea şi bucuria de a-şi ajuta aproapele… La plecare, văzând Sfântul Andrei că Domnul său este atât de încântat l-a rugat să le dăruiască ceva, din prinosul Său împărătesc. «Ce să le mai dau Andrei? Nu vezi că au de toate: credinţă, copii, frumuseţe, bunătate, dragoste, înţelepciune, bunăstare, costume preaalese, codrii cu plaiuri bogate, ape limpezi şi curate!» Andrei, privind la Femeia înveşmântată în cămaşa lungă de nea, brodată cu atâta lumină şi înconjurată de copii, ca o corolă de flori, în mijlocul câmpului i-a răspuns: “Mântuitorule, dă-le să vadă frumuseţea sufletului românesc!”.

Şi aşa s-a născut Mihail Eminescu…

De la nobila şi sublima Raluca - mama sa, a luat cântecul şi albastrul cerului oglindit în sufletul ei, de la căminarul Gheorghe-tatăl său, a luat lumina, iar de la Neamul daco-geto-român atît de frumos, de harnic şi de înţelept a luat totul: Suferinţa, Doina, Statornicia, Dorul, Jertfa, Dragostea, Biruinţa, dar şi Veşnicia.

Cu firea demnă de Voievod, cu spiritul pur de copil, Eminescu a strălucit deplin în poezie, în întreaga creaţie literară, în publicistică, în activitatea cultural-obştească, dar mai ales în profetismul spiritualităţii româneşti. Ca un vizionar ales a mărturisit temeinicia şi veşnicia Naţiunii, treimic: prin Biserică, prin Cultură şi prin Civilizaţie. Cu alte cuvinte iscusinţa (Civilizaţia) şi spiritualitatea poporului(Cultura), trebuiesc realizate prin Biserică în sfinţenie.

Consemnând însemnătatea Bisericii în cadrul unităţii etnice şi lingvistice, Eminescu se întreabă cu temei:

„Biserica? Creaţiunea aceasta eminamente naţională a unui Iuga Vodă, carele la 1399 încă o face neatârnată de orice ierarhie bisericească, biserica lui Matei Basarab şi a lui Varlaam, Maica spirituală a Neamului Românesc, care a născut unitatea limbii şi unitatea etnică a poporului, Ea care domneşte puternică dincolo de graniţele noastre şi e Altarul de mântuire naţională a Ţării”.

(Mihai Eminescu, Timpul, VII, nr. 63, 1882).

Acordând o valoare inestimabilă cărţilor bisericeşti privind spiritualitatea românească, marele publicist adresează un raport la 16 Martie 1875, ministrului cultelor şi instrucţiunilor publice, în care pleda pentru oportunitatea achiziţionării pentru bibliotecă a unor cărţi şi documente vechi.

“Literatura Română din secolele XVI, XVII şi XVIII e reprezentată prin 2960 topuri, dintre care cele mai multe bisericeşti…Cărţile bisericeşti, ca trebuinţă generală a poporului prevalează. Importanţa scrierilor acestora nu se poate stabili teoretic şi de dinainte, ea se vede abia în curgerea vremii şi se schimbă după punctele de vedere, care predominează la studiul lor”

(M. Eminescu, Despre cultură şi artă. Iaşi, Junimea, 1970, p.72)

Spirit polemic, dar şi academic, necruţător, dar obiectiv, deplânge agonia Limbii Române alterată de “ciripitura de limbă păsărească cu sintaxa cosmopolită”, promovată de unele cercuri contemporane lui.

„Ai noştri tineri…la Paris învaţă/ La gît cravatei cum se leagă nodul, Ş-apoi ne vin de fericesc norodul/ Cu chipul lor isteţ de oaie creaţă./ La ei îşi cască ochii săi nerodul,/ Că-i vede-n birje răsucind mustaţă,/ ducînd în dinţi ţigara lungăreaţă…/ Şi toată ziua bat de-a lungul Podul”.

Mâhnit şi revoltat la culme de aceşti epigoni cosmopoliţi, revendică în sufletul său boieresc, compasiune pentru Voievozi săi, dar mai ales pentru Vlădica.

„Bietul Varlaam, mitropolitul Moldovei şi al Sucevei, care în înţelegere cu domnii de atunci şi c-un sinod general al Bisericii noastre, au Întemeiat acea unitate, care a făcut ca Limba noastră să fie aceeaşi, una şi nedespărţită în palat, în colibă şi-n toată românimea, şi-ar face cruce creştinul auzind o păsărească pe care poporul, vorbitorul de căpetenie şi păstrătorul limbei n-o mai înţelege”.

Şi încheie cu un triumf pamfletar:

„Dar Varlaam e poet. În zilele noastre nici membru la Academie n-ar putea să fie”.

(Biserica în cultura românească, în Timpul, V, 22 Ianuarie, 1880).

Nu studiul tinerilor în străinătate îl deranjează, ci zădărnicia studiului şi caricaturizarea lor, faţă de Ţară, faţă de Tradiţia străbună.

„Ai noştri tineri la Paris învaţă…/ vorbesc pe nas, ca saltimbanci se strâmbă/ Stîlpi de bordel, de crîşme, cafenele/ Şi viaţa lor nu şi-o muncesc-şi-o plimbă./ Ş-aceste mărfuri fade, uşurele,/ ce au uitat pînă şi a noastră limbă,/ Pretind a fi pe cerul ţării: stele”.

Terapeutica culturii româneşti prin tipărirea cărţilor bisericeşti în limba română este salutată cu entuziasm de marele gânditor-profetul spiritualităţii noastre:

„Bisericile şi domnii noştri au… pus a se traduce cărţile bisericeşti în limba românească, au introdus limba poporului în Biserică şi stat, în locul celei străine hieratice. Dacă chiar ar fi existat înclinări de dialectizare a limbii noastre, ele au încetat din momentul în care Biserica au creat limba literară, au sfiinţit-o, au ridicat-o la rangul unei limbi hieratice şi de stat. Din acel moment trăsătura de unitate a devenit şi a rămas limba, naţionalitatea şi Biserica”.

(Biserica în cultura românească, op. cit.)

Luceafărul nostru a fost şi a rămas model de moralitate ca scris, emblematic ca personalitate şi mesianic întru slava Naţiei, întru unitatea ei:

„Ce-ţi doresc eu ţie/ Dulce Românie,/ Ţara mea de glorii,/ Ţara mea de dor…”

Deşi cunoştea aproape toată filosofia şi mitologia vremii, Bădiţa Mihail Eminescu a rămas fidel Sfintei Tradiţii şi Bisericii străbune, născută o dată cu poporul român de a cărui strălucire se minunează.

Între prietenii poetului, locul de frunte îl ocupau teologii Ion Creangă, fraţii Scriban, Nicolae Densuşianu. Cu Nicolae Densuşianu, studentul teolog la Sibiu a fost la Mânăstirea Densuşi. A fost oaspetele drag al părintelui Bratu de la Răşinari. Cu Creangă a petrecut în mijlocul Humuleştenilor dragi admirând enigmatic doina Ozanei, iar cu Veronica a savurat cu nesaţ Perlele nemţene: Mânăstirile Agapia, Văratec, Neamţ, Secu, Sihăstria, etc.

Între cărţile bisericeşti de căpetenie care îl încântau s-au numărat: Psaltirea (1643), Şapte Taine (1646), Cartea românească de învăţătură, ale Mitropolitului Varlaam (Psaltirea purtând unele adnotări ale poetului), Psaltirea în versuri şi Acatistul (1673) ale Mitropolitului Dosoftei, Didahiile - Mitropolitului Antim Ivireanul, Divanul sau Gîlceava înţeleptului cu lumea (1698) al Voievodului-Cărturar Dimitrie Cantemir, manuscrisele isopiei, Istoriei universale de la zidirea lumii până la Constantin şi Iulian (1728), Carte folositoare de suflet a lui Grigorie Dascălul (1799), Iubitorul de înţelepciune al Mitropolitului Veniamin Costach i(1831), Scrieri apologetice ale Mitropolitului Andrei Şaguna (1867), etc. (Augustin Z. N. Pop, Pe urmele lui Mihai Eminescu, Ed. Sport-Turism, Bucureşti, 1978)

Între marii săi Voievozi, Regi şi Împăraţi pe care i-a iubit: Zamolxe, Burebista, Iisus Hristos, Decebal, Constantin cel Mare, Justinian cel Mare, Basarab I, Mircea, Ţepeş, Ştefan, Mihai, Matei Basarab, Vasile Lupu, Brâncoveanu, Cantemir, Tudor, permanent în sufletul său au rămas Mântuitorul Hristos, Ştefan şi Mihai Viteazul-Întregitorul Daciei, pe care atât de mult a râvnit-o. Românul absolut, cum îi spunea Petre Ţuţea ne-a lăsat Dorul şi Doina şi ultimele cuvinte testamentare care au fost: „Iisus Hristos- Regele Daciei!”

Fiecare Ţară românească trebuie să-L aibă Domn pe Hristos, pentru a o purta în biruinţă.

„Noi boierii am ales Vodă în Moldova pe Hristos/ Pîrcălabi suntem cu toţii şi ostaşi ai lui Iisus…”

. (Biserica în cultura românească, în Timpul, V, 22 Ianuarie, 1880).

Putem spune, deci fără tăgadă şi cu bucurie, că Mihail Eminescu s-a născut în braţele Luceafărului, în Grădina Maicii Domnului, Nuni fiindu-i chiar Sfinţii Mihail, Andrei şi Ştefan, iar Năframa-lumină a Sfintei Evanghelii i-a împodobit continuu viaţa şi lucrarea.
Emin!

Gheorghe Constantin NISTOROIU
De Sf. Mc. Patrichie
19 Mai-2009
Bucureşti

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (8 voturi, media: 4.88 din 5)

Tags: Cultura/Contracultura · Identitate

Roumanie : Impressive Dark And Light


http://silethismillennium.blogspot.com/2009/03/youtube-broadcast-yourself.html
24 Impressive Dark And Light Photos | Xemanhdep.com photos-Stock images...
Jun 8, 11:46pm (129 reviews) photography http://gallery.xemanhdep.com/2009/05/24-...

KahlilaGibran I like them

A would-be world traveller is a person from the southernmost city, in the world, New Zealand.
    on holiday
Do not weep for me, O Stumbler stumbling by
For what is it to die but to stand naked
in the wind and to melt into the sun?
Or reinvent oneself in an entirely different guise?

Returned to life by The great Ponderer -- explained below



Play me

https://silethismillennium2019.blogspot.com/

Cine a Furat Banii lui Ceausescu | PODCAST Cristian Sima